1 milion produktów na 1 urodziny. VeloMarket kontynuuje dynamiczny wzrost
VeloMarket.pl właśnie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa rozpoczyna kolejny rok działalności wprowadzając nowe, korzystne rozwiązania dla merchantów. Teraz razem z BaseLinker.pl zaprasza też na specjalny webinar.
VeloMarket, platforma sprzedażowa z Grupy VeloBanku bryluje na rynku e-commerce w kraju. W ciągu zaledwie dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów w różnych kategoriach. Po tym okresie sklep może pochwalić się średnio tysiącem zamówień każdego dnia.
Teraz VeloMarket skupia się na dynamizacji liczby merchantów i zwiększaniu wartości koszyka. Dlatego w czwartek 16 maja, o godz. 13 razem z platformą BaseLinker organizuje webinar o korzyściach wynikających ze wspólnych działań promocyjnych z VeloBankiem.
– Na rynku e-platform nie było dotychczas marketu, który wspierałby zrównoważone wybory konsumentów. Zauważyliśmy i z powodzeniem wypełniamy tę niszę, widząc sens budowy przestrzeni, w której osoby zwracające uwagę na ekologię i zdrowy tryb życia znajdą bogatą ofertę produktów. Mamy jednak świadomość rynkowych trendów, wiemy, że Polacy wciąż odczuwają skutki wysokiej inflacji, dlatego tworzymy serwis, w którym dostępny jest szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach w głównych kategoriach produktowych – mówi Radosław Dobrołęcki, dyrektor zarządzający VeloMarket.pl.
Zapisy na webinar, który odbędzie się 16 maja o godz. 12 dostępne są tutaj: https://bit.ly/4bjzR7A.
VeloMarket to unikatowy na polskim rynku marketplace z szeroką ofertą produktów w zróżnicowanych kategoriach. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty tagiem Velo.
Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego. Co ważne, klienci, którzy zdecydują się na większe zakupy, np. z obszaru OZE, na platformie VeloMarket mogą uzyskać atrakcyjne finansowanie VeloBanku. W e-sklepie równocześnie zamówią też montaż urządzeń, całość inwestycji można więc zrealizować wprost z kanapy, za pomocą kilku kliknięć.
W VeloMarkecie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.