1 milion produktów na 1 urodziny. VeloMarket kontynuuje dynamiczny wzrost
VeloMarket.pl właśnie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa rozpoczyna kolejny rok działalności wprowadzając nowe, korzystne rozwiązania dla merchantów. Teraz razem z BaseLinker.pl zaprasza też na specjalny webinar.
VeloMarket, platforma sprzedażowa z Grupy VeloBanku bryluje na rynku e-commerce w kraju. W ciągu zaledwie dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów w różnych kategoriach. Po tym okresie sklep może pochwalić się średnio tysiącem zamówień każdego dnia.
Teraz VeloMarket skupia się na dynamizacji liczby merchantów i zwiększaniu wartości koszyka. Dlatego w czwartek 16 maja, o godz. 13 razem z platformą BaseLinker organizuje webinar o korzyściach wynikających ze wspólnych działań promocyjnych z VeloBankiem.
– Na rynku e-platform nie było dotychczas marketu, który wspierałby zrównoważone wybory konsumentów. Zauważyliśmy i z powodzeniem wypełniamy tę niszę, widząc sens budowy przestrzeni, w której osoby zwracające uwagę na ekologię i zdrowy tryb życia znajdą bogatą ofertę produktów. Mamy jednak świadomość rynkowych trendów, wiemy, że Polacy wciąż odczuwają skutki wysokiej inflacji, dlatego tworzymy serwis, w którym dostępny jest szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach w głównych kategoriach produktowych – mówi Radosław Dobrołęcki, dyrektor zarządzający VeloMarket.pl.
Zapisy na webinar, który odbędzie się 16 maja o godz. 12 dostępne są tutaj: https://bit.ly/4bjzR7A.
VeloMarket to unikatowy na polskim rynku marketplace z szeroką ofertą produktów w zróżnicowanych kategoriach. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty tagiem Velo.
Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego. Co ważne, klienci, którzy zdecydują się na większe zakupy, np. z obszaru OZE, na platformie VeloMarket mogą uzyskać atrakcyjne finansowanie VeloBanku. W e-sklepie równocześnie zamówią też montaż urządzeń, całość inwestycji można więc zrealizować wprost z kanapy, za pomocą kilku kliknięć.
W VeloMarkecie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.