1 milion produktów na 1 urodziny. VeloMarket kontynuuje dynamiczny wzrost
VeloMarket.pl właśnie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa rozpoczyna kolejny rok działalności wprowadzając nowe, korzystne rozwiązania dla merchantów. Teraz razem z BaseLinker.pl zaprasza też na specjalny webinar.
VeloMarket, platforma sprzedażowa z Grupy VeloBanku bryluje na rynku e-commerce w kraju. W ciągu zaledwie dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów w różnych kategoriach. Po tym okresie sklep może pochwalić się średnio tysiącem zamówień każdego dnia.
Teraz VeloMarket skupia się na dynamizacji liczby merchantów i zwiększaniu wartości koszyka. Dlatego w czwartek 16 maja, o godz. 13 razem z platformą BaseLinker organizuje webinar o korzyściach wynikających ze wspólnych działań promocyjnych z VeloBankiem.
– Na rynku e-platform nie było dotychczas marketu, który wspierałby zrównoważone wybory konsumentów. Zauważyliśmy i z powodzeniem wypełniamy tę niszę, widząc sens budowy przestrzeni, w której osoby zwracające uwagę na ekologię i zdrowy tryb życia znajdą bogatą ofertę produktów. Mamy jednak świadomość rynkowych trendów, wiemy, że Polacy wciąż odczuwają skutki wysokiej inflacji, dlatego tworzymy serwis, w którym dostępny jest szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach w głównych kategoriach produktowych – mówi Radosław Dobrołęcki, dyrektor zarządzający VeloMarket.pl.
Zapisy na webinar, który odbędzie się 16 maja o godz. 12 dostępne są tutaj: https://bit.ly/4bjzR7A.
VeloMarket to unikatowy na polskim rynku marketplace z szeroką ofertą produktów w zróżnicowanych kategoriach. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty tagiem Velo.
Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego. Co ważne, klienci, którzy zdecydują się na większe zakupy, np. z obszaru OZE, na platformie VeloMarket mogą uzyskać atrakcyjne finansowanie VeloBanku. W e-sklepie równocześnie zamówią też montaż urządzeń, całość inwestycji można więc zrealizować wprost z kanapy, za pomocą kilku kliknięć.
W VeloMarkecie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.