1 milion produktów na 1 urodziny. VeloMarket kontynuuje dynamiczny wzrost
VeloMarket.pl właśnie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa rozpoczyna kolejny rok działalności wprowadzając nowe, korzystne rozwiązania dla merchantów. Teraz razem z BaseLinker.pl zaprasza też na specjalny webinar.
VeloMarket, platforma sprzedażowa z Grupy VeloBanku bryluje na rynku e-commerce w kraju. W ciągu zaledwie dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów w różnych kategoriach. Po tym okresie sklep może pochwalić się średnio tysiącem zamówień każdego dnia.
Teraz VeloMarket skupia się na dynamizacji liczby merchantów i zwiększaniu wartości koszyka. Dlatego w czwartek 16 maja, o godz. 13 razem z platformą BaseLinker organizuje webinar o korzyściach wynikających ze wspólnych działań promocyjnych z VeloBankiem.
– Na rynku e-platform nie było dotychczas marketu, który wspierałby zrównoważone wybory konsumentów. Zauważyliśmy i z powodzeniem wypełniamy tę niszę, widząc sens budowy przestrzeni, w której osoby zwracające uwagę na ekologię i zdrowy tryb życia znajdą bogatą ofertę produktów. Mamy jednak świadomość rynkowych trendów, wiemy, że Polacy wciąż odczuwają skutki wysokiej inflacji, dlatego tworzymy serwis, w którym dostępny jest szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach w głównych kategoriach produktowych – mówi Radosław Dobrołęcki, dyrektor zarządzający VeloMarket.pl.
Zapisy na webinar, który odbędzie się 16 maja o godz. 12 dostępne są tutaj: https://bit.ly/4bjzR7A.
VeloMarket to unikatowy na polskim rynku marketplace z szeroką ofertą produktów w zróżnicowanych kategoriach. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty tagiem Velo.
Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego. Co ważne, klienci, którzy zdecydują się na większe zakupy, np. z obszaru OZE, na platformie VeloMarket mogą uzyskać atrakcyjne finansowanie VeloBanku. W e-sklepie równocześnie zamówią też montaż urządzeń, całość inwestycji można więc zrealizować wprost z kanapy, za pomocą kilku kliknięć.
W VeloMarkecie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.