1 milion produktów na 1 urodziny. VeloMarket kontynuuje dynamiczny wzrost
VeloMarket.pl właśnie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa rozpoczyna kolejny rok działalności wprowadzając nowe, korzystne rozwiązania dla merchantów. Teraz razem z BaseLinker.pl zaprasza też na specjalny webinar.
VeloMarket, platforma sprzedażowa z Grupy VeloBanku bryluje na rynku e-commerce w kraju. W ciągu zaledwie dwunastu miesięcy działalności pozyskała pół tysiąca lokalnych merchantów i wprowadziła blisko milion produktów w różnych kategoriach. Po tym okresie sklep może pochwalić się średnio tysiącem zamówień każdego dnia.
Teraz VeloMarket skupia się na dynamizacji liczby merchantów i zwiększaniu wartości koszyka. Dlatego w czwartek 16 maja, o godz. 13 razem z platformą BaseLinker organizuje webinar o korzyściach wynikających ze wspólnych działań promocyjnych z VeloBankiem.
– Na rynku e-platform nie było dotychczas marketu, który wspierałby zrównoważone wybory konsumentów. Zauważyliśmy i z powodzeniem wypełniamy tę niszę, widząc sens budowy przestrzeni, w której osoby zwracające uwagę na ekologię i zdrowy tryb życia znajdą bogatą ofertę produktów. Mamy jednak świadomość rynkowych trendów, wiemy, że Polacy wciąż odczuwają skutki wysokiej inflacji, dlatego tworzymy serwis, w którym dostępny jest szeroki asortyment w atrakcyjnych cenach w głównych kategoriach produktowych – mówi Radosław Dobrołęcki, dyrektor zarządzający VeloMarket.pl.
Zapisy na webinar, który odbędzie się 16 maja o godz. 12 dostępne są tutaj: https://bit.ly/4bjzR7A.
VeloMarket to unikatowy na polskim rynku marketplace z szeroką ofertą produktów w zróżnicowanych kategoriach. Korzystniejsze dla środowiska wybory ułatwiane są klientom dzięki wyjątkowemu narzędziu, opartemu o sztuczną inteligencję, które wybiera i oznacza produkty tagiem Velo.
Obecnie oferta VeloMarketu obejmuje szereg kategorii – od rozwiązań z zakresu odnawialnych źródeł energii, po propozycje sprzętu domowego. Co ważne, klienci, którzy zdecydują się na większe zakupy, np. z obszaru OZE, na platformie VeloMarket mogą uzyskać atrakcyjne finansowanie VeloBanku. W e-sklepie równocześnie zamówią też montaż urządzeń, całość inwestycji można więc zrealizować wprost z kanapy, za pomocą kilku kliknięć.
W VeloMarkecie użytkownicy znajdą też artykuły, które ułatwiają prowadzenie zdrowego trybu życia, takie jak sprzęt sportowy czy żywność z certyfikatem produkcji ekologicznej oraz ofertę naturalnych kosmetyków.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.