101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ w Smartney
Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ
Smartney w swojej nowej promocji udostępnia klientom możliwość bezkosztowego testowania pożyczki nawet przez 101 dni. To najdłuższy na rynku okres, w którym bezpłatnie testować można produkt finansowy. Inspirowane najlepszymi praktykami na rynku e-commerce rozwiązanie pozwala na dokładne poznanie zalet pożyczki, przed podjęciem ostatecznej decyzji. Start promocji uroczyście zainaugurowała Dasia, wracając z tej okazji na ekrany TV. Bohaterka marki tradycyjnie przypomina widzom, że DA SIĘ wszystko.
Smartney to fintech należący do Oney Group - jednej z największych Grup Bankowych we Francji. Chociaż zarejestrowany jako instytucja pożyczkowa udowadnia, że nie można go łatwo zaszufladkować. Najnowsza promocja przygotowana przez spółkę: „Darmowy Zwrot do 101 dni” umiejętnie łączy bankowo atrakcyjną ofertę, szybki fintechowy proces i inspiracje zaczerpnięte wprost z rynku e-commerce. To właśnie rynek e-commerce przyzwyczaił swoich klientów do darmowych zwrotów i czasu, na wypróbowanie produktu. Liderzy rynku proponują nawet 90 dni na zwrot. Dokładnie takie samo założenie stoi za bezkosztowym zwrotem proponowanym przez Smartney. Jeśli dochowane zostaną proste warunki promocji, to środki można zwrócić bez żadnych kosztów przez ponad 3 miesiące. To prawie dwukrotnie dłużej, niż trwa darmowy okres korzystania z płatności odroczonych czy kart kredytowych. Standardowo takie oferty dostępne są na 30 dni (w przypadku płatności odroczonych) lub 50-60 dni (dla kart kredytowych).
„Sama chętnie robię zakupy w internecie i chętnie korzystam z rozwiązań wprowadzanych przez największe sklepy. Darmowy zwrot to świetne rozwiązanie! Dlatego naszą pożyczkę również można ‘przymierzyć’ do swojego budżetu i możliwości, a jeśli nie pasuje możemy ją bezpłatnie zwrócić. Wystarczy dokonać całkowitej spłaty przed upływem 101 dni. Zero dokumentów zwrotu. To jeszcze prościej niż z butami” mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.
To kolejna przygotowana przez Smartney promocja, która nie tylko poprawia doświadczenia ale przede wszystkim odpowiada na autentyczne potrzeby Klientów. W ostatnich miesiącach spółka dokonała również innych zmian produktowych: wydłużyła maksymalny okres kredytowania do 8 lat, zmieniła cennik obniżając prowizję, poszerzyła dostępność swoich rozwiązań przeznaczonych do zakupów w e-commerce oraz wprowadziła na rynek najnowocześniejszy w Polsce produkt konsolidacyjny. Klienci Smartney są dzięki niemu w stanie obniżyć miesięczną ratę konsolidowanych zobowiązań o ok 30%.
Olga Kulmaczewska wyjaśnia, skąd pomysł na nową promocję:
„Zastanawialiśmy się w jaki sposób można uatrakcyjnić produkt tak z pozoru prosty, jak pożyczka. Inspiracja pojawiła się z nieoczekiwanej strony. Wszyscy doceniamy wygodę e-commerce i możliwość przetestowania kupowanych produktów. Dzisiaj tę samą możliwość oddajemy w ręce naszych klientów. Warunkiem jest jedynie regularna spłata rat - które w przypadku wcześniejszego zwrotu zostaną w całości odjęte od pozostałej do spłaty kwoty. Tak długi darmowy okres niespotykany jest nawet na rynku płatności odroczonych. Wierzymy, że 101 dni to dość czasu, żeby na własnej skórze przekonać się, że zarówno nasz proces i oferta są nie tylko przyjazne ale i bardzo konkurencyjne.”
Kampania TV trwa od 16.05.2022 i kontynuuje linię kreatywną z DASIĄ.
Spot promujący nową promocję można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=pkdBLmMWc54
***
Więcej informacji:
- Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.