Komunikaty PR

101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ w Smartney

2022-05-20  |  08:30
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.

Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ

Smartney w swojej nowej promocji udostępnia klientom możliwość bezkosztowego testowania pożyczki nawet przez 101 dni. To najdłuższy na rynku okres, w którym bezpłatnie testować można produkt finansowy. Inspirowane najlepszymi praktykami na rynku e-commerce rozwiązanie pozwala na dokładne poznanie zalet pożyczki, przed podjęciem ostatecznej decyzji. Start promocji uroczyście zainaugurowała Dasia, wracając z tej okazji na ekrany TV. Bohaterka marki tradycyjnie przypomina widzom, że DA SIĘ wszystko.

Smartney to fintech należący do Oney Group - jednej z największych Grup Bankowych we Francji. Chociaż zarejestrowany jako instytucja pożyczkowa udowadnia, że nie można go łatwo zaszufladkować. Najnowsza promocja przygotowana przez spółkę: „Darmowy Zwrot do 101 dni” umiejętnie łączy bankowo atrakcyjną ofertę, szybki fintechowy proces i inspiracje zaczerpnięte wprost z rynku e-commerce. To właśnie rynek e-commerce przyzwyczaił swoich klientów do darmowych zwrotów i czasu, na wypróbowanie produktu. Liderzy rynku proponują nawet 90 dni na zwrot. Dokładnie takie samo założenie stoi za bezkosztowym zwrotem proponowanym przez Smartney. Jeśli dochowane zostaną proste warunki promocji, to środki można zwrócić bez żadnych kosztów przez ponad 3 miesiące. To prawie dwukrotnie dłużej, niż trwa darmowy okres korzystania z płatności odroczonych czy kart kredytowych. Standardowo takie oferty dostępne są na 30 dni (w przypadku płatności odroczonych) lub 50-60 dni (dla kart kredytowych).

„Sama chętnie robię zakupy w internecie i chętnie korzystam z rozwiązań wprowadzanych przez największe sklepy. Darmowy zwrot to świetne rozwiązanie! Dlatego naszą pożyczkę również można ‘przymierzyć’ do swojego budżetu i możliwości, a jeśli nie pasuje możemy ją bezpłatnie zwrócić. Wystarczy dokonać całkowitej spłaty przed upływem 101 dni. Zero dokumentów zwrotu. To jeszcze prościej niż z butami” mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.

To kolejna przygotowana przez Smartney promocja, która nie tylko poprawia doświadczenia ale przede wszystkim odpowiada na autentyczne potrzeby Klientów. W ostatnich miesiącach spółka dokonała również innych zmian produktowych: wydłużyła maksymalny okres kredytowania do 8 lat, zmieniła cennik obniżając prowizję, poszerzyła dostępność swoich rozwiązań przeznaczonych do zakupów w e-commerce oraz wprowadziła na rynek najnowocześniejszy w Polsce produkt konsolidacyjny. Klienci Smartney są dzięki niemu w stanie obniżyć miesięczną ratę konsolidowanych zobowiązań o ok 30%.

Olga Kulmaczewska wyjaśnia, skąd pomysł na nową promocję:

„Zastanawialiśmy się w jaki sposób można uatrakcyjnić produkt tak z pozoru prosty, jak pożyczka. Inspiracja pojawiła się z nieoczekiwanej strony. Wszyscy doceniamy wygodę e-commerce i możliwość przetestowania kupowanych produktów. Dzisiaj tę samą możliwość oddajemy w ręce naszych klientów. Warunkiem jest jedynie regularna spłata rat - które w przypadku wcześniejszego zwrotu zostaną w całości odjęte od pozostałej do spłaty kwoty. Tak długi darmowy okres niespotykany jest nawet na rynku płatności odroczonych. Wierzymy, że 101 dni to dość czasu, żeby na własnej skórze przekonać się, że zarówno nasz proces i oferta są nie tylko przyjazne ale i bardzo konkurencyjne.”

Kampania TV trwa od 16.05.2022 i kontynuuje linię kreatywną z DASIĄ.

Spot promujący nową promocję można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=pkdBLmMWc54

***

Więcej informacji:

  • Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Smartney Grupa Oney S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.