Komunikaty PR

101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ w Smartney

2022-05-20  |  08:30
Kontakt

Maciej Kikta
Smartney Sp. z o.o.

Krakowiaków 46
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ

Smartney w swojej nowej promocji udostępnia klientom możliwość bezkosztowego testowania pożyczki nawet przez 101 dni. To najdłuższy na rynku okres, w którym bezpłatnie testować można produkt finansowy. Inspirowane najlepszymi praktykami na rynku e-commerce rozwiązanie pozwala na dokładne poznanie zalet pożyczki, przed podjęciem ostatecznej decyzji. Start promocji uroczyście zainaugurowała Dasia, wracając z tej okazji na ekrany TV. Bohaterka marki tradycyjnie przypomina widzom, że DA SIĘ wszystko.

Smartney to fintech należący do Oney Group - jednej z największych Grup Bankowych we Francji. Chociaż zarejestrowany jako instytucja pożyczkowa udowadnia, że nie można go łatwo zaszufladkować. Najnowsza promocja przygotowana przez spółkę: „Darmowy Zwrot do 101 dni” umiejętnie łączy bankowo atrakcyjną ofertę, szybki fintechowy proces i inspiracje zaczerpnięte wprost z rynku e-commerce. To właśnie rynek e-commerce przyzwyczaił swoich klientów do darmowych zwrotów i czasu, na wypróbowanie produktu. Liderzy rynku proponują nawet 90 dni na zwrot. Dokładnie takie samo założenie stoi za bezkosztowym zwrotem proponowanym przez Smartney. Jeśli dochowane zostaną proste warunki promocji, to środki można zwrócić bez żadnych kosztów przez ponad 3 miesiące. To prawie dwukrotnie dłużej, niż trwa darmowy okres korzystania z płatności odroczonych czy kart kredytowych. Standardowo takie oferty dostępne są na 30 dni (w przypadku płatności odroczonych) lub 50-60 dni (dla kart kredytowych).

„Sama chętnie robię zakupy w internecie i chętnie korzystam z rozwiązań wprowadzanych przez największe sklepy. Darmowy zwrot to świetne rozwiązanie! Dlatego naszą pożyczkę również można ‘przymierzyć’ do swojego budżetu i możliwości, a jeśli nie pasuje możemy ją bezpłatnie zwrócić. Wystarczy dokonać całkowitej spłaty przed upływem 101 dni. Zero dokumentów zwrotu. To jeszcze prościej niż z butami” mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.

To kolejna przygotowana przez Smartney promocja, która nie tylko poprawia doświadczenia ale przede wszystkim odpowiada na autentyczne potrzeby Klientów. W ostatnich miesiącach spółka dokonała również innych zmian produktowych: wydłużyła maksymalny okres kredytowania do 8 lat, zmieniła cennik obniżając prowizję, poszerzyła dostępność swoich rozwiązań przeznaczonych do zakupów w e-commerce oraz wprowadziła na rynek najnowocześniejszy w Polsce produkt konsolidacyjny. Klienci Smartney są dzięki niemu w stanie obniżyć miesięczną ratę konsolidowanych zobowiązań o ok 30%.

Olga Kulmaczewska wyjaśnia, skąd pomysł na nową promocję:

„Zastanawialiśmy się w jaki sposób można uatrakcyjnić produkt tak z pozoru prosty, jak pożyczka. Inspiracja pojawiła się z nieoczekiwanej strony. Wszyscy doceniamy wygodę e-commerce i możliwość przetestowania kupowanych produktów. Dzisiaj tę samą możliwość oddajemy w ręce naszych klientów. Warunkiem jest jedynie regularna spłata rat - które w przypadku wcześniejszego zwrotu zostaną w całości odjęte od pozostałej do spłaty kwoty. Tak długi darmowy okres niespotykany jest nawet na rynku płatności odroczonych. Wierzymy, że 101 dni to dość czasu, żeby na własnej skórze przekonać się, że zarówno nasz proces i oferta są nie tylko przyjazne ale i bardzo konkurencyjne.”

Kampania TV trwa od 16.05.2022 i kontynuuje linię kreatywną z DASIĄ.

Spot promujący nową promocję można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=pkdBLmMWc54

***

Więcej informacji:

  • Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2022-06-10 | 13:25

Getin Bank uatrakcyjnia ofertę depozytową na nowe środki. Nawet 6,5% w skali rok

Getin Bank ponownie uatrakcyjnia warunki „Lokaty na Nowe Środki” oraz oferty „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym”. Na „Lokacie na Nowe Środki” bank proponuje promocyjne oprocentowanie nawet
Bankowość Santander Consumer Bank: Rosnące koszty materiałów budowlanych są wyzwaniem
2022-06-07 | 16:10

Santander Consumer Bank: Rosnące koszty materiałów budowlanych są wyzwaniem

Jak pokazuje najnowsze badanie Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022” – aż 33 proc. Polaków uważa, że  remont domu
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2022-06-07 | 12:10

Getin Noble Bank na podium rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu!

Getin Noble Bank ponownie znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. Zajął 2 miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Przed wakacjami Polacy szukają alternatyw dla kupowania walut w kantorach. Coraz częściej są nimi karta płatnicza i smartfon

W tegoroczne wakacje 40 proc. Polaków wybiera się na zagraniczny urlop, a 25 proc. planuje tzw. city breaks, czyli krótkie weekendowe wypady do miast w innych krajach – wynika z niedawnego badania Visa CEE Travel and Payment Intentions Study. Podczas takich wojaży wielu turystów wciąż woli płacić gotówką – badanie przeprowadzone dla Banku Millennium pokazało, że 43 proc. Polaków wymienia walutę w kantorach. To rozwiązanie ma jednak sporo minusów, dlatego przed wakacjami coraz więcej osób szuka płatniczych alternatyw. Ponad połowa badanych przez Visę Polaków chciałaby za granicą płacić kartą lub smartfonem.

Regionalne - Łódzkie

Specjalistyczne karetki pozwalają ratować życie noworodków po niedotlenieniu. Taki sprzęt trafił właśnie do szpitala w Łodzi

Niedotlenienie okołoporodowe i niewydolność oddechowa u noworodka mogą doprowadzić do jego niepełnosprawności fizycznej i intelektualnej, a w najgorszym wypadku nawet śmierci. Hipotermia lecznicza, polegająca na kontrolowanym obniżeniu temperatury ciała, pozwala temu zapobiec. Liczy się jednak czas, bo po sześciu godzinach niedotlenienia zmiany w mózgu dziecka mogą być już nieodwracalne. Dlatego Uniwersytet Medyczny w Poznaniu wspólnie z Generali Polska i Fundacją The Human Safety Net wdrażają projekt, który pozwala zastosować tę terapię już w trakcie transportu noworodka do szpitala – w karetce neonatologicznej. Specjalistyczny sprzęt trafił właśnie do łódzkiego Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. – Zamierzamy dostarczać je do kolejnych placówek – zapowiada Andrea Simoncelli, przewodniczący rady nadzorczej Generali Polska. 

Transport

Kryzys żywnościowy wisi nad krajami Afryki i Bliskiego Wschodu. Problemem brak dostaw z Rosji i Ukrainy oraz galopujący wzrost cen

– W Polsce nie zabraknie nam produktów na półkach, są natomiast kraje, które w znacznie większym stopniu niż państwa UE doświadczą problemów żywnościowych – mówi Jan Strzelecki, ekspert Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Wśród nich są przede wszystkim kraje Afryki Północnej i Bliskiego Wschodu, w których import pszenicy z Rosji i Ukrainy odpowiadał za 90 proc. dostaw. Państwom europejskim kryzys podażowy nie grozi, ale dużym wyzwaniem będą rosnące ceny żywności, które po wakacjach mogą być o 20 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z analizy PIE.
 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.