101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ w Smartney
Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ
Smartney w swojej nowej promocji udostępnia klientom możliwość bezkosztowego testowania pożyczki nawet przez 101 dni. To najdłuższy na rynku okres, w którym bezpłatnie testować można produkt finansowy. Inspirowane najlepszymi praktykami na rynku e-commerce rozwiązanie pozwala na dokładne poznanie zalet pożyczki, przed podjęciem ostatecznej decyzji. Start promocji uroczyście zainaugurowała Dasia, wracając z tej okazji na ekrany TV. Bohaterka marki tradycyjnie przypomina widzom, że DA SIĘ wszystko.
Smartney to fintech należący do Oney Group - jednej z największych Grup Bankowych we Francji. Chociaż zarejestrowany jako instytucja pożyczkowa udowadnia, że nie można go łatwo zaszufladkować. Najnowsza promocja przygotowana przez spółkę: „Darmowy Zwrot do 101 dni” umiejętnie łączy bankowo atrakcyjną ofertę, szybki fintechowy proces i inspiracje zaczerpnięte wprost z rynku e-commerce. To właśnie rynek e-commerce przyzwyczaił swoich klientów do darmowych zwrotów i czasu, na wypróbowanie produktu. Liderzy rynku proponują nawet 90 dni na zwrot. Dokładnie takie samo założenie stoi za bezkosztowym zwrotem proponowanym przez Smartney. Jeśli dochowane zostaną proste warunki promocji, to środki można zwrócić bez żadnych kosztów przez ponad 3 miesiące. To prawie dwukrotnie dłużej, niż trwa darmowy okres korzystania z płatności odroczonych czy kart kredytowych. Standardowo takie oferty dostępne są na 30 dni (w przypadku płatności odroczonych) lub 50-60 dni (dla kart kredytowych).
„Sama chętnie robię zakupy w internecie i chętnie korzystam z rozwiązań wprowadzanych przez największe sklepy. Darmowy zwrot to świetne rozwiązanie! Dlatego naszą pożyczkę również można ‘przymierzyć’ do swojego budżetu i możliwości, a jeśli nie pasuje możemy ją bezpłatnie zwrócić. Wystarczy dokonać całkowitej spłaty przed upływem 101 dni. Zero dokumentów zwrotu. To jeszcze prościej niż z butami” mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.
To kolejna przygotowana przez Smartney promocja, która nie tylko poprawia doświadczenia ale przede wszystkim odpowiada na autentyczne potrzeby Klientów. W ostatnich miesiącach spółka dokonała również innych zmian produktowych: wydłużyła maksymalny okres kredytowania do 8 lat, zmieniła cennik obniżając prowizję, poszerzyła dostępność swoich rozwiązań przeznaczonych do zakupów w e-commerce oraz wprowadziła na rynek najnowocześniejszy w Polsce produkt konsolidacyjny. Klienci Smartney są dzięki niemu w stanie obniżyć miesięczną ratę konsolidowanych zobowiązań o ok 30%.
Olga Kulmaczewska wyjaśnia, skąd pomysł na nową promocję:
„Zastanawialiśmy się w jaki sposób można uatrakcyjnić produkt tak z pozoru prosty, jak pożyczka. Inspiracja pojawiła się z nieoczekiwanej strony. Wszyscy doceniamy wygodę e-commerce i możliwość przetestowania kupowanych produktów. Dzisiaj tę samą możliwość oddajemy w ręce naszych klientów. Warunkiem jest jedynie regularna spłata rat - które w przypadku wcześniejszego zwrotu zostaną w całości odjęte od pozostałej do spłaty kwoty. Tak długi darmowy okres niespotykany jest nawet na rynku płatności odroczonych. Wierzymy, że 101 dni to dość czasu, żeby na własnej skórze przekonać się, że zarówno nasz proces i oferta są nie tylko przyjazne ale i bardzo konkurencyjne.”
Kampania TV trwa od 16.05.2022 i kontynuuje linię kreatywną z DASIĄ.
Spot promujący nową promocję można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=pkdBLmMWc54
***
Więcej informacji:
- Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.