101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ w Smartney

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
101 powodów by sprawdzić, że DA SIĘ
Smartney w swojej nowej promocji udostępnia klientom możliwość bezkosztowego testowania pożyczki nawet przez 101 dni. To najdłuższy na rynku okres, w którym bezpłatnie testować można produkt finansowy. Inspirowane najlepszymi praktykami na rynku e-commerce rozwiązanie pozwala na dokładne poznanie zalet pożyczki, przed podjęciem ostatecznej decyzji. Start promocji uroczyście zainaugurowała Dasia, wracając z tej okazji na ekrany TV. Bohaterka marki tradycyjnie przypomina widzom, że DA SIĘ wszystko.
Smartney to fintech należący do Oney Group - jednej z największych Grup Bankowych we Francji. Chociaż zarejestrowany jako instytucja pożyczkowa udowadnia, że nie można go łatwo zaszufladkować. Najnowsza promocja przygotowana przez spółkę: „Darmowy Zwrot do 101 dni” umiejętnie łączy bankowo atrakcyjną ofertę, szybki fintechowy proces i inspiracje zaczerpnięte wprost z rynku e-commerce. To właśnie rynek e-commerce przyzwyczaił swoich klientów do darmowych zwrotów i czasu, na wypróbowanie produktu. Liderzy rynku proponują nawet 90 dni na zwrot. Dokładnie takie samo założenie stoi za bezkosztowym zwrotem proponowanym przez Smartney. Jeśli dochowane zostaną proste warunki promocji, to środki można zwrócić bez żadnych kosztów przez ponad 3 miesiące. To prawie dwukrotnie dłużej, niż trwa darmowy okres korzystania z płatności odroczonych czy kart kredytowych. Standardowo takie oferty dostępne są na 30 dni (w przypadku płatności odroczonych) lub 50-60 dni (dla kart kredytowych).
„Sama chętnie robię zakupy w internecie i chętnie korzystam z rozwiązań wprowadzanych przez największe sklepy. Darmowy zwrot to świetne rozwiązanie! Dlatego naszą pożyczkę również można ‘przymierzyć’ do swojego budżetu i możliwości, a jeśli nie pasuje możemy ją bezpłatnie zwrócić. Wystarczy dokonać całkowitej spłaty przed upływem 101 dni. Zero dokumentów zwrotu. To jeszcze prościej niż z butami” mówi Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży online i PR w Smartney.
To kolejna przygotowana przez Smartney promocja, która nie tylko poprawia doświadczenia ale przede wszystkim odpowiada na autentyczne potrzeby Klientów. W ostatnich miesiącach spółka dokonała również innych zmian produktowych: wydłużyła maksymalny okres kredytowania do 8 lat, zmieniła cennik obniżając prowizję, poszerzyła dostępność swoich rozwiązań przeznaczonych do zakupów w e-commerce oraz wprowadziła na rynek najnowocześniejszy w Polsce produkt konsolidacyjny. Klienci Smartney są dzięki niemu w stanie obniżyć miesięczną ratę konsolidowanych zobowiązań o ok 30%.
Olga Kulmaczewska wyjaśnia, skąd pomysł na nową promocję:
„Zastanawialiśmy się w jaki sposób można uatrakcyjnić produkt tak z pozoru prosty, jak pożyczka. Inspiracja pojawiła się z nieoczekiwanej strony. Wszyscy doceniamy wygodę e-commerce i możliwość przetestowania kupowanych produktów. Dzisiaj tę samą możliwość oddajemy w ręce naszych klientów. Warunkiem jest jedynie regularna spłata rat - które w przypadku wcześniejszego zwrotu zostaną w całości odjęte od pozostałej do spłaty kwoty. Tak długi darmowy okres niespotykany jest nawet na rynku płatności odroczonych. Wierzymy, że 101 dni to dość czasu, żeby na własnej skórze przekonać się, że zarówno nasz proces i oferta są nie tylko przyjazne ale i bardzo konkurencyjne.”
Kampania TV trwa od 16.05.2022 i kontynuuje linię kreatywną z DASIĄ.
Spot promujący nową promocję można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=pkdBLmMWc54
***
Więcej informacji:
- Maciej Kikta, Manager ds. Public Relations, Smartney, tel. 512 278 645, maciej.kikta@smartney.pl

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.