Komunikaty PR

Bank Pocztowy wprowadza BLIKA

2020-11-03  |  11:00
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

Klienci Banku Pocztowego korzystający z aplikacji mobilnej EnveloBank uzyskali dostęp do systemu płatności mobilnych BLIK. Bank poszerza tym samym swoją ofertę o cieszący się coraz większą popularnością sposób płatności. 

Od momentu udostępnienia BLIKA Klienci Banku Pocztowego mogą korzystać z 3 rodzajów usług - płatności w Internecie, płatności w sklepach oraz wypłat z bankomatów. W przyszłości usługa będzie jednak rozwijana o kolejne rozwiązania, które umożliwia BLIK, jak na przykład przelewy na telefon.

- Klienci coraz częściej dokonują wyboru banku, z którym chcą się związać, w oparciu o wnikliwe porównanie korzyści, jakie będą dla nich płynąć z nawiązania współpracy. Spektrum rozwiązań mobilnych jest bardzo istotnym punktem przy podejmowaniu decyzji o wyborze banku. Dlatego w ostatnim czasie Bank Pocztowy mocno rozwinął się w tym obszarze, a dziś dokłada do swojej oferty popularnego BLIKA. Ten wygodny, bezpieczny i - co ważne – rodzimy system płatności mobilnych z pewnością będzie chętnie wykorzystywany przez użytkowników naszej aplikacji mobilnej – mówi Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

- Witamy klientów Banku Pocztowego wśród użytkowników BLIKA, którzy z pewnością docenią jego wygodę i bezpieczeństwo. Wierzę, że aplikacja  EnveloBanku dzięki BLIKOWI jeszcze bardziej zyska na popularnościmówi Dariusz Mazurkiewicz, Prezes Zarządu Polskiego Standardu Płatności – BLIK po pięciu i pół roku obecności na rynku jest dziś w Polsce systemem powszechnym i bardzo chętnie wykorzystywanym. Ta popularność powoduje, że cały czas chcemy rozwijać BLIKA i udostępniać  naszym użytkownikom jeszcze lepsze doświadczanie w płatnościach - dodaje.

By zacząć płacić BLIKIEM wystarczy mieć zainstalowaną aplikację mobilną EnveloBanku i dostęp do Internetu, (najnowszą wersję aplikacji można pobrać ze sklepu z aplikacjami lub zaktualizować aplikację obecnie posiadaną na urządzeniu). Dzięki temu bez żadnych dodatkowych czynności klienci uzyskają dostęp do płatności mobilnych BLIK. Każda płatność przebiega w ten sam sposób: Klient generuje 6 cyfrowy kod, przepisuje go w odpowiednie miejsce - na stronę www sklepu, terminal w sklepie stacjonarnym, ekran bankomatu - a następnie akceptuje w aplikacji mobilnej.

W ciągu zaledwie ostatniego roku Bank Pocztowy istotnie rozwinął funkcjonalności dostępne z poziomu swojej aplikacji mobilnej EnveloBank. Poza udostępnionym właśnie BLIKIEM są to także wspierające wygodę płatności mobilne Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay, rozwiązania pozwalające na wykorzystanie biometrii w bankowości, jak logowanie do aplikacji mobilnej czy autoryzacja przelewów z wykorzystaniem odcisku palca lub Face ID (biometrycznego rozpoznania twarzy Klienta), czy w końcu wprowadzona przed wakacjami usługa Autopay, umożliwiająca posiadaczom aplikacji Banku Pocztowego automatyczną płatność i tym samym uniknięcie stania w korkach przy autostradowych bramkach.

BLIK to ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 95 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w
Bankowość Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
2024-04-23 | 16:00

Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis

W tym roku po raz kolejny otrzymał złoto - znalazł się w gronie 5% firm najlepiej ocenionych w badaniu.   ESG na poważnie    ESG i zrównoważony rozwój to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.