Bank Pocztowy z Laurem CESSIO Outsourcingu
ITBC Communication
Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl
Bank Pocztowy został laureatem nagrody CESSIO 2021 przyznawanej przez Związek Przedsiębiorstw Finansowych – Bank zajął I miejsce w kategorii CESSIO OUTSOURCINGU. Tym prestiżowym wyróżnieniem honorowani są wierzyciele pierwotni, którzy najlepiej zrealizowali przetarg na sprzedaż portfela wierzytelności. Uroczyste wręczenie odbyło się podczas Gali Lauru CESSIO w ramach Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami.
Bank Pocztowy został wyróżniony w oparciu o ocenę takich elementów jak organizacja przetargu, wycena wierzytelności, projekt umowy sprzedaży oraz obsługa posprzedażowa. W skład tegorocznej Kapituły Konkursu przyznającej wyróżnienia weszli przedstawiciele takich instytucji jak PricewaterhouseCoopers, Związek Banków Polskich, Konfederacja Lewiatan, Związek Polskiego Leasingu i Związek Przedsiębiorstw Finansowych.
– Laur CESSIO to wyjątkowa nagroda, ponieważ przyznawana jest przez profesjonalistów-praktyków
z branży. Wyróżnienie przyznawane jest już od 8 lat i przez ten czas zdążyło stać się synonimem dobrych praktyk na rynku. Tym bardziej cieszy uhonorowanie Banku Pocztowego – to potwierdzenie wysokiej jakości naszej pracy oraz stosowania najwyższych standardów w obrocie wierzytelnościami. Wierzę, że nagroda przyczyni się do umocnienia naszej pozycji na rynku. Ta nagroda to zasługa całego zespołu Banku Pocztowego, który ma ogromne doświadczenie w zakresie sprzedaży różnej wielkości portfeli wierzytelności – mówi Piotr Piechota, Członek Zarządu Banku Pocztowego.
Laury CESSIO przyznawane są w 5 kategoriach. W tym roku nominacje otrzymało 52 instytucje, z których nagrodzonych zostało 15. Wręczenie nagród obyło się 21 września 2021 we Wrocławiu, podczas uroczystej gali w ramach Kongresu Zarządzania Wierzytelnościami, największego wydarzenia rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Z ramienia Banku Pocztowego nagrodę odebrała Iwona Knap, Dyrektor Departamentu Kredytów Trudnych.
– Z przyjemnością odbierałam nagrodę CESSIO 2021 dla Banku Pocztowego. Wyróżnienie ma na celu nie tylko promocję dobrych praktyk na rynku czy wyróżnienie przebiegu współpracy między podmiotami, lecz także budowanie zaufania społecznego do całego sektora zarządzania wierzytelnościami oraz szerzej do rynku finansowego w Polsce. To wartości szczególnie bliskie Bankowi Pocztowemu i zbieżne z ideą, jaka leżała u podstaw powstania bankowości pocztowej. Cieszę się, że organizacja procesów i standardy działania w obszarze zarządzania wierzytelnościami w Banku Pocztowym zostały zauważone i docenione. – mówi Iwona Knap, Dyrektor Departamentu Kredytów Trudnych.
Ideą CESSIO – inicjatywy, której pomysłodawcą jest Związek Przedsiębiorstw Finansowych – jest wyróżnienie organizatorów i uczestników przetargów na sprzedaż wierzytelności lub postępowań ofertowych na obsługę wierzytelności, którzy w procesach tych stosują najwyższe standardy. Celem jest upowszechnianie na rynku finansowym najlepszych praktyk działania oraz ugruntowywanie roli firm zarządzania wierzytelnościami jako istotnej składowej ekosystemu gospodarczego. Laury CESSIO przyznawane są od 2013 roku.
Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.