Komunikaty PR

Bezgotówkowe wpłaty na konto WOŚP biją kolejny rekord!

2020-01-15  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Olga Malecka
First Data Polska

Aleje Jerozolimskie 100
00-807 Warszawa
olga.malecka|firstdata.com| |olga.malecka|firstdata.com
(22) 515 31 00
www.polcard.pl

Już po raz 25. First Data Polska zagrała z Orkiestrą obsługując rekordową sumę bezgotówkowych wpłat na cel tegorocznego Finału - zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Darczyńcy wpłacili ponad 2 mln zł przez terminale płatnicze Polcard  oraz przez telefon i internet!

First Data Polska od 25 lat wspiera WOŚP umożliwiając wpłaty kartą na konto Orkiestry – przez internet i telefon. Od trzech lat we współpracy z mBankiem firma dostarcza również terminale płatnicze Polcard, które otrzymują wolontariusze WOŚP oraz oddziały mBanku. W tym roku na rzecz Orkiestry pracowało aż 809 specjalnie przygotowanych na potrzeby zbiórki terminali Polcard, o 69 więcej niż przed rokiem. Urządzenia trafiły nawet za granicę do sztabów w Dublinie i Brukseli.

- Kolejny Finał przyniósł kolejny rekord kwoty zebranej na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że znów mogliśmy pomóc  w tym niezwykłym dobroczynnym przedsięwzięciu. Cieszy nas również, że popularność płatności bezgotówkowych rośnie tak dynamicznie. W tym roku kwota wpłat przy użyciu terminali płatniczych wzrosła niemal o połowę! mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data w Polsce, właściciela marki Polcard.

- Wpłaty bezgotówkowe także pokazały, jak bardzo w czasie Finału udało nam się złapać wiatr w żagle! Tak więc również dzięki ogromnej hojności ludzi otwartych na najnowsze rozwiązania zebraliśmy bardzo dużo pieniędzy na wsparcie dziecięcej medycyny zabiegowej - mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.Korzystając z możliwości szybkich wpłat na WOŚP możemy grać jeszcze głośniej i skuteczniej. Wielkie dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za to, że możemy na Was liczyć nie tylko w czasie Finału, ale przez cały rok!

Wolontariusze z First Data, oprócz przyjmowania wpłat kartą przez telefon w telewizyjnym studiu, wspieranie przez pracowników Centrum Obsługi Klienta w siedzibie First Data, weryfikowali również zgłoszenia uczestników Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców, którzy rywalizowali o najwyższe numery Złotych Serduszek lub Złotych Kart PLAY. Weryfikowane były zgłoszenia osób, które zaoferowały kwoty powyżej 7 tysięcy złotych za kartę i 15 tys. złotych za serduszko.

Wysokość wpłat kartą podczas 28. Finału WOŚP:

● W terminalach: 2 023 442,00 zł
● Przez internet: 118 438,60 zł
● Przez telefon: 1 000,65 zł
● Razem: 2 142 881,25 zł

Możliwość wspierania Orkiestry poprzez płatności kartą przez internet jest dostępna przez cały rok na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl  

Podczas 28. Finału Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała pieniądze na zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. 

O WOŚP:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Orkiestra zebrała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1 mld PLN.

O First Data Polska

First Data Polska jest częścią Fiserv, światowego lidera w dziedzinie płatności i technologii finansowych. Tworzy bezpieczne i innowacyjne, szybkie i wygodne rozwiązania i usługi płatnicze dla biznesu, administracji publicznej, transportu publicznego oraz smart city. Wspiera banki, instytucje finansowe, sektor fintech w wykorzystaniu najnowszych technologii płatniczych, pomagając im w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jest partnerem w zakresie obsługi kart i wdrażania mobilnych płatności.

Pod marką Polcard od blisko trzech dekad nieustannie rozwija, promuje i popularyzuje obrót bezgotówkowy w Polsce. Jest pionierem płatności elektronicznych – w 1991 roku zainstalowała pierwszy w Polsce terminal i wydała pierwszą kartę płatniczą.15 lat później wprowadziła na polski rynek płatności HCE, a w 2019 roku we współpracy z globalnymi partnerami terminal płatniczy w aplikacji na smartfon i tablet (SoftPOS). Na rynku działa już 160 000 terminali Polcard, z których korzysta ponad 77 tys. firm i 1,5 tys. urzędów.

Innowacyjne produkty i usługi First Data Polska zdobyły wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach Cashless.pl „Gazety Bankowej” ,tygodnika „Wprost”, Kongresu Gospodarki Elektronicznej, Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, Polskiego Instytut Rozwoju Biznesu.

Więcej informacji: fiserv.com | firstdata.pl I polcard.pl I https://www.linkedin.com/company/first-data-polska-s.a./

Kontakt dla mediów:
Olga Małecka
marketing & communications manager
First Data Polska SA
+48 22 515 31 00
Olga.Malecka@FirstData.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Biegły rewident – zawód z przyszłością Biuro prasowe
2020-01-29 | 01:00

Biegły rewident – zawód z przyszłością

Młodzi ludzie stają przed niezliczonymi perspektywami zawodowymi, jednak często nie potrafią jednoznacznie wskazać, która z nich jest dla nich najatrakcyjniejsza. Czy przy wyborze
Bankowość Toyota Financial Services doskonali obsługę klientów
2020-01-28 | 12:00

Toyota Financial Services doskonali obsługę klientów

Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska, które wchodzą w skład Toyota Financial Services (TFS), zgodnie z filozofią Kaizen oraz zasadą Customer First znacząco ulepszają poziom
Bankowość Toyota Financial Services wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku
2020-01-20 | 11:00

Toyota Financial Services wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku

Toyota Bank Polska oraz Toyota Leasing Polska działające w strukturze Toyota Financial Services (TFS) w Grupie Toyota, mogą zaliczyć ubiegły rok do bardzo udanych. Firma po raz kolejny

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

CES 2020

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Konsument

UOKiK wytypował kolejne potencjalne piramidy finansowe. W ostatnich trzech latach znalazł na rynku 19 takich podmiotów

W ciągu ostatnich trzech lat UOKiK wytypował – zgodnie z oficjalnymi komunikatami – 19 firm działających na zasadzie piramidy finansowej. W tym tygodniu postawił zarzuty nieuczciwych praktyk kolejnym trzem spółkom, których działalność opierała się na sprzedaży pakietów członkowskich i obiecywaniu korzyści w zamian za namawianie do zakupu kolejnych osób. UOKiK podkreśla, że inwestowanie w piramidy finansowe – których struktura przypomina domek z kart – każdorazowo wiąże się z dużym ryzykiem utraty środków, dlatego konsumenci powinni być wyczuleni na konkretne sygnały ostrzegawcze.

Problemy społeczne

Zagrożonych ubóstwem jest 7 mln Polaków. Do 2030 roku ich liczba może spaść do 1,5 mln

W skrajnym ubóstwie żyje 2 mln Polaków, a blisko 7 mln jest zagrożonych ubóstwem. Dzięki połączeniu środków krajowych i unijnych do 2030 roku liczba osób zagrożonych biedą może spaść do 1,5 mln. – Konieczne jest jednak, by polityka rządowa i wydatki ze środków unijnych wzajemnie się uzupełniały, a procedury rozliczania projektów były prostsze – ocenia dr hab. Ryszard Szarfenberg z Polskiego Komitetu Europejskiej Sieci Przeciw Ubóstwu.

 
 

Transport

PESA i Orlen coraz bardziej zaawansowane w budowie lokomotywy na wodór. Ma być gotowa w 2021 roku

W 2021 roku ma być gotowa lokomotywa wodorowa, nad którą wspólnie pracują bydgoska PESA i PKN Orlen. Pojazd ma być wyposażony w autonomiczne sterowanie, a obie spółki są już na zaawansowanym etapie przygotowywania pełnej specyfikacji, po której ruszy faza projektu i budowy. Docelowo nowa technologia ma zostać wdrożona komercyjnie na dużą skalę, również w pojazdach do przewozu osób.