Komunikaty PR

Bezgotówkowe wpłaty na konto WOŚP biją kolejny rekord!

2020-01-15  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Maciejewski
Business Edge (agencja PR)

Bohomolca 15
01-638 Warszawa
a.maciejewski|businessedge.pl| |a.maciejewski|businessedge.pl
881 334 352
www.polcard.pl

Już po raz 25. First Data Polska zagrała z Orkiestrą obsługując rekordową sumę bezgotówkowych wpłat na cel tegorocznego Finału - zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. Darczyńcy wpłacili ponad 2 mln zł przez terminale płatnicze Polcard  oraz przez telefon i internet!

First Data Polska od 25 lat wspiera WOŚP umożliwiając wpłaty kartą na konto Orkiestry – przez internet i telefon. Od trzech lat we współpracy z mBankiem firma dostarcza również terminale płatnicze Polcard, które otrzymują wolontariusze WOŚP oraz oddziały mBanku. W tym roku na rzecz Orkiestry pracowało aż 809 specjalnie przygotowanych na potrzeby zbiórki terminali Polcard, o 69 więcej niż przed rokiem. Urządzenia trafiły nawet za granicę do sztabów w Dublinie i Brukseli.

- Kolejny Finał przyniósł kolejny rekord kwoty zebranej na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jesteśmy dumni, że znów mogliśmy pomóc  w tym niezwykłym dobroczynnym przedsięwzięciu. Cieszy nas również, że popularność płatności bezgotówkowych rośnie tak dynamicznie. W tym roku kwota wpłat przy użyciu terminali płatniczych wzrosła niemal o połowę! mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data w Polsce, właściciela marki Polcard.

- Wpłaty bezgotówkowe także pokazały, jak bardzo w czasie Finału udało nam się złapać wiatr w żagle! Tak więc również dzięki ogromnej hojności ludzi otwartych na najnowsze rozwiązania zebraliśmy bardzo dużo pieniędzy na wsparcie dziecięcej medycyny zabiegowej - mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.Korzystając z możliwości szybkich wpłat na WOŚP możemy grać jeszcze głośniej i skuteczniej. Wielkie dzięki dla wszystkich bezgotówkowców za to, że możemy na Was liczyć nie tylko w czasie Finału, ale przez cały rok!

Wolontariusze z First Data, oprócz przyjmowania wpłat kartą przez telefon w telewizyjnym studiu, wspieranie przez pracowników Centrum Obsługi Klienta w siedzibie First Data, weryfikowali również zgłoszenia uczestników Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców, którzy rywalizowali o najwyższe numery Złotych Serduszek lub Złotych Kart PLAY. Weryfikowane były zgłoszenia osób, które zaoferowały kwoty powyżej 7 tysięcy złotych za kartę i 15 tys. złotych za serduszko.

Wysokość wpłat kartą podczas 28. Finału WOŚP:

● W terminalach: 2 023 442,00 zł
● Przez internet: 118 438,60 zł
● Przez telefon: 1 000,65 zł
● Razem: 2 142 881,25 zł

Możliwość wspierania Orkiestry poprzez płatności kartą przez internet jest dostępna przez cały rok na stronie Fundacji pod adresem: wplacam.wosp.org.pl  

Podczas 28. Finału Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała pieniądze na zapewnienia najwyższych standardów diagnostycznych i leczniczych w dziecięcej medycynie zabiegowej. 

O WOŚP:

Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja pozarządowa w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w drugą niedzielę stycznia, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Dziś sprzęt zakupiony przez WOŚP jest podstawą nowoczesnego wyposażenia wszystkich szpitali, w których leczy się dzieci w Polsce. Do tej pory Orkiestra zebrała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1 mld PLN.

O First Data Polska

First Data Polska jest częścią Fiserv, światowego lidera w dziedzinie płatności i technologii finansowych. Tworzy bezpieczne i innowacyjne, szybkie i wygodne rozwiązania i usługi płatnicze dla biznesu, administracji publicznej, transportu publicznego oraz smart city. Wspiera banki, instytucje finansowe, sektor fintech w wykorzystaniu najnowszych technologii płatniczych, pomagając im w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jest partnerem w zakresie obsługi kart i wdrażania mobilnych płatności.

Pod marką Polcard od blisko trzech dekad nieustannie rozwija, promuje i popularyzuje obrót bezgotówkowy w Polsce. Jest pionierem płatności elektronicznych – w 1991 roku zainstalowała pierwszy w Polsce terminal i wydała pierwszą kartę płatniczą.15 lat później wprowadziła na polski rynek płatności HCE, a w 2019 roku we współpracy z globalnymi partnerami terminal płatniczy w aplikacji na smartfon i tablet (SoftPOS). Na rynku działa już 160 000 terminali Polcard, z których korzysta ponad 77 tys. firm i 1,5 tys. urzędów.

Innowacyjne produkty i usługi First Data Polska zdobyły wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach Cashless.pl „Gazety Bankowej” ,tygodnika „Wprost”, Kongresu Gospodarki Elektronicznej, Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego, Polskiego Instytut Rozwoju Biznesu.

Więcej informacji: fiserv.com | firstdata.pl I polcard.pl I https://www.linkedin.com/company/first-data-polska-s.a./

Kontakt dla mediów:
Olga Małecka
marketing & communications manager
First Data Polska SA
+48 22 515 31 00
Olga.Malecka@FirstData.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Czy USA rzeczywiście przegrywają wojnę handlową z Chinami? Biuro prasowe
2020-09-08 | 01:00

Czy USA rzeczywiście przegrywają wojnę handlową z Chinami?

Autor: Grzegorz Szulik – prezes zarządu polskiego fintechu Provema Okazuje się, że odpowiedź na pytanie nie jest taka prosta a wielu polityków i komentatorów wydaje się
Bankowość Prosper Capital Dom Maklerski partnerem Instytutu Energetyki Odnawialnej
2020-09-03 | 09:00

Prosper Capital Dom Maklerski partnerem Instytutu Energetyki Odnawialnej

Z roku na rok rynek energetyki odnawialnej w Polsce rozwija się coraz szybciej. O korzystnych warunkach jego ekspansji decyduje wiele czynników. Po pierwsze, rynek ten jest silnie
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2020-09-02 | 10:00

Klienci Alior Banku coraz chętniej sięgają po karty kredytowe

W czasie pandemii Polacy chętniej poszukują rozwiązań, które pomogą im zarządzać finansami. W tym celu coraz więcej z nich korzysta z kart kredytowych. Jak wynika z danych udostępnionych przez Alior Bank w ostatnim czasie

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Rząd zmienia ustawę o cyberbezpieczeństwie. Zdaniem ekspertów może to negatywnie wpłynąć na wdrażanie w Polsce sieci 5G

Projekt zmian w ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa wprowadza duże zmiany w sektorze telekomunikacyjnym i będzie mieć istotny wpływ na wdrażanie w Polsce sieci 5G. Zawarte w nich przepisy budzą wątpliwości rynkowych graczy, którzy wskazują na luki i niezgodność z innymi aktami prawnymi. Kontrowersyjny jest także tryb procedowania projektu. Trafił on do publicznych konsultacji 8 września, a na przesyłanie opinii resort cyfryzacji dał stowarzyszeniom branżowym, przedsiębiorcom i instytutom naukowym tylko 14 dni. Termin ekspresowych konsultacji upływa na początku przyszłego tygodnia. Eksperci zauważają, że termin powinien być przynajmniej dwukrotnie dłuższy.

Handel

Handel przyspiesza z cyfryzacją. Pierwsze centra handlowe w pełni zautomatyzowały swoje programy lojalnościowe

Blisko 2/3 Polaków należy do przynajmniej jednego programu lojalnościowego, a 72 proc. korzysta z niego w aplikacji mobilnej. Galerie stawiają mocny akcent na ich wygodę i rozbudowę o kolejne funkcjonalności. Dlatego warszawskie centra: Galeria Mokotów i Westfield Arkadia oraz wrocławska Wroclavia całkiem zdigitalizowały swój program lojalnościowy, poszerzając go o cashback, czyli zwrot części pieniędzy za zakupy. – Cyfryzacja centrów handlowych jest naturalnym procesem i będziemy dalej wychodzić naprzeciw potrzebom klientów w tym zakresie – zapowiada Kamila Mąsior, digital manager w Unibail-Rodamco-Westfield.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Prawo

Nowe prawo budowlane wchodzi w życie 19 września. Uprości przygotowania do budowy domu i przyspieszy inwestycję

Nowe prawo budowlane wprowadza zmiany mające ułatwić i przyspieszyć proces inwestycyjny. Jedną z nich jest podział projektu budowlanego na trzy odrębne części. Prostsze ma być uzyskanie pozwolenia na budowę oraz przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę, a dodatkowo zwiększy się lista inwestycji, które nie będą wymagały pozwoleń. Nowe prawo ułatwi też legalizację części samowoli budowlanych. – Usystematyzowanie przepisów sprawi, że łatwiej będzie zwykłemu Kowalskiemu – ocenia Konrad Młynkiewicz z Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Motoryzacja

Śląsk wspiera innowacyjne firmy technologiczne. Doinwestuje m.in. budowę pierwszej w pełni polskiej baterii dla samochodów elektrycznych

Ponad 260 zgłoszonych projektów i 20 mln zł na dokapitalizowanie małych i średnich firm, które inwestują w nowe technologie – to efekt działalności Śląskiego Funduszu Rozwoju. Projekt jest elementem Śląskiego Pakietu dla Gospodarki realizowanego przez samorząd województwa w ramach uzupełnienia rządowej tarczy antykryzysowej. – Inwestycje, w które się angażujemy, wpisują się w globalne trendy, takie jak elektromobilność, zielona energia czy automatyka i robotyka. To pierwszy krok do transformacji gospodarczej regionu śląskiego – mówi Marcin Wilk, prezes zarządu Śląskiego Funduszu Rozwoju.