Komunikaty PR

Getin Bank ponownie doceniony za jakość obsługi w projekcie Instytucja Roku

2021-10-04  |  12:40

Getin Bank, po dwóch falach badania projektu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl, uplasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu banków z najlepszą jakością obsługi w kanałach zdalnych. Znalazł się także na drugim miejscu w kategorii najlepsza jakość obsługi w placówce.

 

Bardzo ważne jest dla nas, aby każdy kontakt klienta z bankiem był satysfakcjonujący
i skutkował załatwieniem wszystkich spraw, niezależnie od wybranego kanału kontaktu.
Rozumiemy, że klienci mają różne preferencje, dlatego dbamy o to, by bankowanie było proste i przyjemne zarówno dla tych, którzy wolą bankowość mobilną, jak i zwolenników tradycyjnej wizyty w placówce. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie jakości obsługi, dlatego każde kolejne wyróżnienie to dla nas powód do dumy. To także potwierdzenie, że opracowane przez nas rozwiązania są skuteczne – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

W  ramach 2. fali badania przeprowadzonej w sierpniu i wrześniu eksperci projektu Instytucja Roku sprawdzali jakość obsługi klienta zainteresowanego ofertą rachunku osobistego pod kątem swobodnego korzystania z konta za granicą. W tym celu odwiedzili 130 placówek należących do 13 banków oraz łącznie ponad 330 razy skontaktowali się z bankami telefonicznie, za pośrednictwem e-maila, czatu lub połączenia wideo. Getin Bank okazał się bezkonkurencyjny w kategorii kanały zdalne. Pierwsze miejsce zapewniły docenione przez ekspertów: komunikacja za pomocą czatu, komunikacja e-mail oraz rozmowa przez infolinię. Z kolei w kategorii obsługa w placówce bank przekroczył próg średniej oceny na poziomie 80%. Zajął 4 miejsce, co zapewniło mu miejsce w pierwszej lidze banków.

 

Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, cyklicznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to wyróżniki Getin Banku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2022-08-13 | 10:00

Getin Bank uatrakcyjnia ofertę depozytową

Getin Bank podwyższa oprocentowanie na Lokacie Mobilnej Na Start do 6,5% w skali roku i rozszerza ofertę Lokaty Rentierskiej na segment klientów detalicznych.   Lokata Rentierska   Na Lokacie Rentierskiej dla
Bankowość Santander Consumer Bank podwyższa oprocentowanie lokaty i RO
2022-07-19 | 13:30

Santander Consumer Bank podwyższa oprocentowanie lokaty i RO

Santander Consumer Bank kolejny raz podwyższa oprocentowanie lokaty Online Nowe Środki. Po zmianie wyniesie ono kolejno 6,20 proc. na 12 miesięcy i 6,00 proc. na pół roku. Bank
Bankowość Wypowiedzenie przez bank kredytu na mieszkanie będzie szybkie?
2022-07-12 | 14:00

Wypowiedzenie przez bank kredytu na mieszkanie będzie szybkie?

Dane BFG dotyczące spłacalności kredytów mieszkaniowych wskazują, że w kwietniu br. sytuacja pod tym względem nadal wyglądała dobrze. Kwietniowy wskaźnik jakości kredytów

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2022

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Transport

Transport wodny staje się coraz bardziej ekologiczny. To nie tylko kwestia napędów i zielonych paliw

Gdyńska Stocznia CRIST, która za swój pierwszy w Unii Europejskiej hybrydowy prom Elektra zdobyła w 2018 roku nagrodę Ship of the Year, niedawno zwodowała drugi tego typu statek. Spodziewa się więcej zamówień na niskoemisyjne jednostki, ponieważ regulacje związane z ograniczeniem emisyjności transportu morskiego zmuszają operatorów żeglugi do inwestowania w takie rozwiązania. Na rynku od lat sprawdza się gaz LNG, ale inną niskoemisyjną alternatywą jest też metanol. Rośnie także zainteresowanie wodorem. Ekologiczne rozwiązania na statkach dotyczą jednak nie tylko napędów.

Ochrona środowiska

Polisy obejmują nie tylko skutki ekstremalnych zjawisk pogodowych. Można się ubezpieczyć także m.in. od braku słońca czy wiatru

Coraz częstsze w ostatnich latach huragany, susze, upały czy gwałtowne burze destabilizują działalność biznesową i powodują dotkliwe straty finansowe. Firmy są zmuszone uwzględniać ryzyka klimatyczne w swoich strategiach, co sprawia, że częściej sięgają po ubezpieczania z tego obszaru. Wybór takich polis na rynku jest coraz większy. Pojawiają się wśród nich także nietypowe ubezpieczenia pogodowe, niekoniecznie związane z ekstremalnymi zjawiskami. Przykładem jest polisa od złej pogody dla biur podróży, od ciepłej zimy dla elektrociepłowni albo od zbyt małej liczby godzin słonecznych dla farm fotowoltaicznych.

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.