Getin Bank ponownie doceniony za jakość obsługi w projekcie Instytucja Roku
Getin Bank, po dwóch falach badania projektu Instytucja Roku organizowanego przez portal mojebankowanie.pl, uplasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu banków z najlepszą jakością obsługi w kanałach zdalnych. Znalazł się także na drugim miejscu w kategorii najlepsza jakość obsługi w placówce.
– Bardzo ważne jest dla nas, aby każdy kontakt klienta z bankiem był satysfakcjonujący
i skutkował załatwieniem wszystkich spraw, niezależnie od wybranego kanału kontaktu. Rozumiemy, że klienci mają różne preferencje, dlatego dbamy o to, by bankowanie było proste i przyjemne zarówno dla tych, którzy wolą bankowość mobilną, jak i zwolenników tradycyjnej wizyty w placówce. Stawiamy na stały rozwój i doskonalenie jakości obsługi, dlatego każde kolejne wyróżnienie to dla nas powód do dumy. To także potwierdzenie, że opracowane przez nas rozwiązania są skuteczne – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.
W ramach 2. fali badania przeprowadzonej w sierpniu i wrześniu eksperci projektu Instytucja Roku sprawdzali jakość obsługi klienta zainteresowanego ofertą rachunku osobistego pod kątem swobodnego korzystania z konta za granicą. W tym celu odwiedzili 130 placówek należących do 13 banków oraz łącznie ponad 330 razy skontaktowali się z bankami telefonicznie, za pośrednictwem e-maila, czatu lub połączenia wideo. Getin Bank okazał się bezkonkurencyjny w kategorii kanały zdalne. Pierwsze miejsce zapewniły docenione przez ekspertów: komunikacja za pomocą czatu, komunikacja e-mail oraz rozmowa przez infolinię. Z kolei w kategorii obsługa w placówce bank przekroczył próg średniej oceny na poziomie 80%. Zajął 4 miejsce, co zapewniło mu miejsce w pierwszej lidze banków.
Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, cyklicznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to wyróżniki Getin Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.