Getin Bank ponownie na podium w rankingu satysfakcji klientów

Getin Bank zajął drugie miejsce w badaniu satysfakcji klientów banków przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia. To kolejne wyróżnienie dla banku. Badanie Monitor Satysfakcji klientów detalicznych banków realizowane jest nieprzerwanie od 2016 roku, a Getin Bank w każdej edycji zajmuje miejsce na podium.
Ranking satysfakcji klientów skupiał się na trzech głównych obszarach: lojalność, punkty styku oraz opłaty i prowizje. Klienci najwyżej ocenili obszar opłat i prowizji przyznając Getin Bankowi najwyższą notę spośród wszystkich banków - 80 punktów. Bank został również pozytywnie oceniony za jakość kanałów kontaktu z klientem – dotyczy to infolinii, obsugi w oddziałach banku, jak i strony internetowej.
– Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Każde wyróżnienie, które przyznawane jest w wyniku bezpośredniej oceny naszych Klientów potwierdza, że podejmujemy skuteczne działania. Cieszymy się, że stałe doskonalenie naszej oferty spełnia oczekiwania Klientów i znajduje uznanie ekspertów – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI. Łącznie zrealizowano 2571 wywiadów. Respondentami były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Badanie realizowano od października do listopada 2020. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów. Badaniem objętych zostało 11 banków. Wszystkie wyniki prezentowane w raporcie odnoszą się do ocen i postaw klientów wyłącznie na temat swojego banku.
Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych badaniach. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka, Instytucja Roku. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.