Komunikaty PR

Getin Bank ponownie na podium w rankingu satysfakcji klientów

2021-01-18  |  10:35

Getin Bank zajął drugie miejsce w badaniu satysfakcji klientów banków przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia. To kolejne wyróżnienie dla banku. Badanie Monitor Satysfakcji klientów detalicznych banków realizowane jest nieprzerwanie od 2016 roku, a Getin Bank w każdej edycji zajmuje miejsce na podium.

 

Ranking satysfakcji klientów skupiał się na trzech głównych obszarach: lojalność, punkty styku oraz opłaty i prowizje. Klienci najwyżej ocenili obszar opłat i prowizji przyznając Getin Bankowi najwyższą notę spośród wszystkich banków - 80 punktów. Bank został również pozytywnie oceniony za jakość kanałów kontaktu z klientem – dotyczy to infolinii, obsugi w oddziałach banku, jak i strony internetowej.

 

– Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Każde wyróżnienie, które przyznawane jest w wyniku bezpośredniej oceny naszych Klientów potwierdza, że podejmujemy skuteczne działania. Cieszymy się, że stałe doskonalenie naszej oferty spełnia oczekiwania Klientów i znajduje uznanie ekspertów  – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.

 

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI. Łącznie zrealizowano 2571 wywiadów. Respondentami były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Badanie realizowano od października do listopada 2020. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów. Badaniem objętych zostało 11 banków. Wszystkie wyniki prezentowane w raporcie odnoszą się do ocen i postaw klientów wyłącznie na temat swojego banku.

 

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych badaniach. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka, Instytucja Roku. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość „Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group Biuro prasowe
2021-04-06 | 13:30

„Kierunki 2021” z agencją Idea Creative Group

Pandemia sprawiła, iż wiele gospodarek tak aktualnie potrzebuje, jak i w dłuższej perspektywie potrzebować będzie ogromnego wsparcia inwestycyjnego. Instrumentem, w którym upatruje
Bankowość Savangard bezpłatnie dostarczy bankom agregator API
2021-03-30 | 11:00

Savangard bezpłatnie dostarczy bankom agregator API

Choć od wdrożenia dyrektywy PSD2 w Polsce minęło już półtora roku, rozwiązania otwartej bankowości wciąż nie są standardem rynkowym. Tymczasem, usługi takie jak AIS czy PIS
Bankowość Getin Bank ponownie doceniony za wysoką jakość obsługi
2021-03-29 | 11:40

Getin Bank ponownie doceniony za wysoką jakość obsługi

Getin Bank zwyciężył w kategorii „Najlepsza Obsługa w Placówce” w 6. edycji projektu Instytucja Roku, organizowanej przez portal mojebankowanie.pl. Eksperci, oceniając

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz bliżej rozwiązanie problemu kredytów frankowych. Unieważnienie umów oznaczałoby straty dla banków od 70 mld do nawet 230 mld zł

Kredytobiorcy, którzy zaciągnęli kredyty we frankach, oraz sektor bankowy z niecierpliwością czekają na uchwałę Sądu Najwyższego w sprawie rozstrzygania sporów o kredyty frankowe. Ma ono nastąpić 13 kwietnia. Zdaniem dr. hab. Witolda Potwory z Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu sprawiedliwe wydaje się proponowane przez KNF przeliczanie kwoty kredytu po kursach z dnia ich zaciągnięcia. Być może jednak Sąd Najwyższy zaproponuje inne rozwiązanie. Ekspert podkreśla, że szkodliwe byłoby rozwiązanie obciążające tylko jedną stronę sporu – kredytobiorców lub banki. KNF policzyła, że koszty dla banków w przypadku unieważnienia umów kredytowych mogłyby sięgnąć od 70 do 234 mld zł w zależności od przyjętego wariantu.

Prawo

Firmy rodzinne w Polsce generują 18 proc. PKB i 332 mld zł przychodu. Nowe przepisy mają ułatwić ich funkcjonowanie i sukcesję

W Polsce działa ok. 830 tys. firm rodzinnych. Generują rocznie 332 mld zł, co piąta wypracowana w naszym kraju złotówka jest wynikiem właśnie ich pracy. W ciągu najbliższych pięciu lat w ręce kolejnej generacji przejdzie ok. 57 proc. firm rodzinnych, ale tylko nieco ponad 8 proc. następców deklaruje chęć ich poprowadzenia. Do konsultacji trafił niedawno projekt ustawy o fundacji rodzinnej, który ma pomóc rozwiązać problem sukcesji, umożliwi też firmom rodzinnym stabilny rozwój w perspektywie wielopokoleniowej. – To odpowiedź na oczekiwania prywatnej przedsiębiorczości – ocenia Piotr Aleksiejuk z kancelarii Wojarska Aleksiejuk i Wspólnicy.

Prawo

Transport autokarowy pominięty w Krajowym Planie Odbudowy. Najbardziej poszkodowana będzie tzw. Polska powiatowa

W transporcie wojewódzkim, powiatowym i gminnym jest wykorzystywanych ok. 35 tys. autobusów, których średni wiek wynosi 18,6 lat, ale wiele z nich ma nawet 30 lat i więcej. Na wymianę starego, nieekologicznego taboru nie przewidziano żadnych środków w Krajowym Planie Odbudowy – podkreśla Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji, która zrzesza przewoźników autokarowych. Jak wskazuje, rząd całkowicie pominął potrzeby transportowe tzw. Polski powiatowej, zamiast tego przeznaczając środki na rozwój 1,2 tys. nowych autobusów dla dużych miast.

Farmacja

Choroba Parkinsona coraz częściej dotyka młodych ludzi. Pandemia znacząco opóźnia diagnostykę i leczenie.

– Minęły już czasy, kiedy Parkinson był problemem ludzi starszych. Najmłodszy chory, z którym rozmawiałem, miał pierwsze objawy w wieku 16 lat – mówi wiceprezes Fundacji Chorób Mózgu Wojciech Machajek. Chorobę Parkinsona, na którą cierpi w Polsce ok. 100 tys. osób, diagnozuje się coraz częściej i u coraz młodszych. W ostatnich latach poprawił się dostęp do leczenia zaawansowanego stadium choroby, a w ramach dwóch programów lekowych pacjenci mają dostęp do nowoczesnych terapii infuzyjnych. Kluczowe znaczenie dla sprawności chorych ma jednak wczesne rozpoznanie i wdrożenie leczenia, co ostatnio utrudnia pandemia.