Komunikaty PR

Getin Bank ponownie w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

2020-11-02  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0 MB )

3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19. 

– Znaleźliśmy się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka aż w dwóch kategoriach. To dla nas duże wyróżnienie i kolejne potwierdzenie, że nasze starania na rzecz najwyższej jakości obsługi są skuteczne. Od kilku lat niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość, a nasze kanały zdalnej obsługi są docenianie przez ekspertów i Klientów. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości niezależnie od kanału kontaktu z bankiem. Każda zdobyta nagroda jest dla nas dowodem, że idziemy w dobrym kierunku, a to z kolei motywuje nas do dalszej intensywnej pracy – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Bank S.A.

 

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą Kantar Millward Brown. Bazował na metodzie tajemniczego klienta. Audytorzy testowali w okresie lipiec – sierpień br. usługi kilkunastu banków posiadających placówki stacjonarne oraz tych działających wyłącznie w Internecie. W kategorii Bank dla Kowalskiego usługi te oceniano podczas wizyty towarzyszącej zakładaniu konta i rozmowy z pracownikiem a potem kontaktując się z bankiem przez infolinię i Internet oraz korzystając z jego aplikacji mobilnej. Usługi bankowości Internetowej testowano wyłącznie zdalnymi kanałami komunikacji i operacji, poszerzając je także o aplikację mobilną. W kategorii Klient zdalny najwięcej punktów przyznawano w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.

 

Jakość obsługi w Getin Banku jest stale doceniana i wyróżniana przez niezależnych ekspertów. Dla banku priorytetem jest profesjonalizm obsługi oraz sprostanie stale rosnącym oczekiwaniom Klientów. Liczne nagrody zdobywane w prestiżowych rankingach świadczą o tym, iż Getin Bank od wielu lat oferuje obsługę na najwyższym poziomie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.