Komunikaty PR

Getin Bank ponownie w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka

2020-11-02  |  11:40
Biuro prasowe
Do pobrania Informacja ( 0 MB )

3. miejsce w kategorii Klient zdalny i 4. miejsce w kategorii Bank dla Kowalskiego to wyróżnienia dla Getin Banku w tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. Już kolejny rok z rzędu Bank plasuje się w czołówce jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. W tym roku został doceniony m.in. za sprawną obsługę Klienta w obliczu utrudnień, które wywołała pandemia COVID-19. 

– Znaleźliśmy się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka aż w dwóch kategoriach. To dla nas duże wyróżnienie i kolejne potwierdzenie, że nasze starania na rzecz najwyższej jakości obsługi są skuteczne. Od kilku lat niezmiennie utrzymujemy wysoką jakość, a nasze kanały zdalnej obsługi są docenianie przez ekspertów i Klientów. Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości niezależnie od kanału kontaktu z bankiem. Każda zdobyta nagroda jest dla nas dowodem, że idziemy w dobrym kierunku, a to z kolei motywuje nas do dalszej intensywnej pracy – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Bank S.A.

 

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka”, został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą Kantar Millward Brown. Bazował na metodzie tajemniczego klienta. Audytorzy testowali w okresie lipiec – sierpień br. usługi kilkunastu banków posiadających placówki stacjonarne oraz tych działających wyłącznie w Internecie. W kategorii Bank dla Kowalskiego usługi te oceniano podczas wizyty towarzyszącej zakładaniu konta i rozmowy z pracownikiem a potem kontaktując się z bankiem przez infolinię i Internet oraz korzystając z jego aplikacji mobilnej. Usługi bankowości Internetowej testowano wyłącznie zdalnymi kanałami komunikacji i operacji, poszerzając je także o aplikację mobilną. W kategorii Klient zdalny najwięcej punktów przyznawano w zakresie bankowości mobilnej, gdzie pod uwagę brano łatwość jej aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności.

 

Jakość obsługi w Getin Banku jest stale doceniana i wyróżniana przez niezależnych ekspertów. Dla banku priorytetem jest profesjonalizm obsługi oraz sprostanie stale rosnącym oczekiwaniom Klientów. Liczne nagrody zdobywane w prestiżowych rankingach świadczą o tym, iż Getin Bank od wielu lat oferuje obsługę na najwyższym poziomie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.