Getin Bank uatrakcyjnia ofertę depozytową: do 2% na Elastycznym Koncie Oszczędno
Getin Bank zaproponował nowe warunki w ofercie „Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym”. Klienci mogą zyskać 2% w skali roku dla kwoty nawet 400 tys. zł. Promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym obowiązuje przez 3 miesiące.
Aby skorzystać z promocyjnego oprocentowania konieczne jest posiadanie w Getin Banku Elastycznego Konta Oszczędnościowego i wpłacenie na nie nowych środków w wysokości do 400 tys. zł Data badania środków przypada na 16.02.2022 r. Oferta skierowana jest do Klientów, którzy założą lub posiadają rachunek ROR i wyrażą zgody marketingowe.
Z kolei klienci zainteresowani zdeponowaniem mniejszej kwoty, mogą skorzystać
do końca miesiąca z promocyjnej oferty „Bonus za aktywność”, w ramach której Getin Bank proponuje oprocentowanie 3% w skali roku dla kwoty do 10 000 zł, przez 12 miesięcy. Oferta skierowana jest do klientów, którzy w okresie od 1 września 2019 r. do 30 listopada 2021 r. nie posiadali rachunku ROR. Warunkiem uzyskania promocyjnego oprocentowania jest założenie rachunku ROR i comiesięczne przelewanie wynagrodzenia w kwocie 2 000 zł oraz wyrażenie zgód marketingowych.
Klienci mogą skorzystać jednocześnie z dwóch ofert na jednym Elastycznym Koncie Oszczędnościowym i zyskać 3% w skali roku przez 12 miesięcy dla kwoty do 10 tys. zł w ramach oferty "Bonus za aktywność" oraz 2% w skali roku do 400 tys. zł przez 3 miesiące, w ofercie "Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym". Elastyczne Konto Oszczędnościowe zostało docenione przez ekspertów bankier.pl wygrywając w lutym bieżącego roku ranking na najlepsze konto oszczędnościowe z dodatkowymi warunkami do kwoty 10 000 zł.
Szczegóły promocji: https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/konto-oszczednosciowe.html#tab-1,#image-1,#image-mobile-1

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.