Getin Bank uatrakcyjnia ofertę depozytową na nowe środki. Nawet 6,5% w skali rok
Getin Bank ponownie uatrakcyjnia warunki „Lokaty na Nowe Środki” oraz oferty „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym”. Na „Lokacie na Nowe Środki” bank proponuje promocyjne oprocentowanie nawet 6,5% w skali roku w przypadku lokat na 6 i 12 miesięcy. Oferuje również korzystne oprocentowanie 6% w skali roku dla 3 miesięcy. Z kolei dla „Nowych Środków na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” bank przygotował propozycję 6% w skali roku To obecnie jedne z najatrakcyjniejszych ofert depozytowych na rynku. Nowe stawki obowiązują do 30 czerwca 2022 r.
W ramach promocyjnego oprocentowania na „Lokacie na nowe środki” w edycji 9/2022 od 10 czerwca dla nowych środków do 180 000 zł bank proponuje w skali roku:
- 6,5% dla 12 miesięcy
- 6,5% dla 6 miesięcy,
- 6% dla 3 miesięcy.
Minimalna kwota lokaty z oprocentowaniem promocyjnym wynosi 5 000 zł. Klient może założyć 5 lokat na każdy okres, czyli łącznie 15 lokat. Data badania środków przypada na
23 maja 2022 r. Z oferty można skorzystać do 30.06.2022 r.
Z kolei w nowej edycji oferty „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” w edycji 8/2022 od 11 czerwca promocyjne oprocentowanie w skali roku wynosi:
- 6% w skali roku dla kwoty do 400 000 zł.
Oferta obowiązuje również do 30 czerwca 2022 r. Datę badania środków wyznaczono na 23 maja 2022 r.
Aby skorzystać z oferty „Lokata na Nowe Środki” i „Nowe Środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym”, konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych.
Szczegóły oferty:
www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/lokata-na-nowe-srodki.html
https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/konto-oszczednosciowe.html
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.