Komunikaty PR

Getin Bank udostępnił w aplikacji mobilnej nową usługę – zakup biletów komunikac

2022-09-22  |  15:00

Getin Bank we współpracy z mPay przygotował dla swoich klientów nową usługę - od dzisiaj mogą kupować bilety komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji mobilnej Getin Banku. To już kolejna usługa VAS (value added services), czyli niezwiązana bezpośrednio
z bankowością, udostępniona w aplikacji banku.

 

–  Możliwość zakupu biletu w aplikacji mobilnej to dla naszych klientów wygoda i oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że dla naszych klientów są one szczególnie ważne. Zakup biletu komunikacji miejskiej w naszej aplikacji trwa tylko kilka sekund, nie wymaga stania w kolejce do kiosku czy czekania, aż bilet wydrukuje się w biletomacie – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Getin Noble Banku.

 

- mPay stale powiększa listę oferowanych usług, ale również nawiązuje współpracę z nowymi partnerami biznesowymi, by dostarczyć użytkownikom jak najlepsze rozwiązania. Uważnie obserwujemy rynek i identyfikujemy potrzeby naszych klientów, którzy cenią sobie przede wszystkim wszelkie udogodnienia pozwalające im oszczędzać czas i stresujących sytuacji. Aktualnie dostarczamy im w aplikacji Getin Banku możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w największej liczbie miast w Polsce   – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay SA.

 

Bilet w aplikacji można kupić w kilku prostych krokach:

  • Przed pierwszym zakupem biletu, należy aktywować usługę w aplikacji po zalogowaniu.
  • Po aktywacji można kupować bilety. Dzięki włączonej geolokalizacji aplikacja wskaże właściwe miasto. Bilet w aplikacji kosztuje dokładnie tyle, ile w kiosku czy biletomacie.
  • W zakładce „moje bilety” można sprawdzić wszystkie bilety kupione w aplikacji oraz szczegóły każdego biletu.
  • W razie kontroli wystarczy wybrać zakładkę „moje bilety”. W aktywnych biletach należy otworzyć „szczegóły biletu” i okazać kod QR do kontroli. W „szczegółach biletu” widoczny jest także czas, który pozostał do końca ważności biletu.

 

 

 

 

 

Korzyści z zakupu biletu w aplikacji mobilnej jest wiele. Pomaga nie tylko zaoszczędzić czas
w sytuacji, gdy autobus czy tramwaj właśnie podjeżdża, ale również umożliwia zakup biletu
o każdej porze dnia i nocy. W aplikacji bilety są dostępne natychmiast po zakupie, tak by
w przypadku kontroli mieć do nich szybki dostęp. Ceny biletów w aplikacji nie różnią się od tych kupionych w kiosku czy biletomacie.

 

Dostawcą usługi jest mPay. Usługa dostępna jest w ponad sześćdziesięciu miastach Polski.

Ich lista dostępna jest na stronie internetowej banku w dedykowanej zakładce. Bank planuje rozszerzanie usługi o kolejne miasta.

 

 

*****

 

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej należącą do Getin Noble Bank S.A.. Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, znajdującym się w gronie dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Bank dysponuje siecią blisko 200 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych. W 2022 roku bank kolejny rok z rzędu znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier” zajmując 2. miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”.

 

 

mPay S.A. to wiodący dostawca rozwiązań z obszaru płatności mobilnych. Od 2003 roku tworzy i rozwija innowacyjne instrumenty pozwalające na realizację szeroko pojętych transakcji finansowych. Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay, w której użytkownicy założyli ponad 1 mln kont. Za pomocą aplikacji można m.in. regulować należność za płatne parkowanie, zakupić bilety komunikacyjne, opłacić przejazd autostradami, doładować telefon, grę czy opłacić dostęp do usług streamingowych. Spółka z sukcesami przekłada swoje bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką na unikalne rozwiązania, czego przykładem jest m.in. pierwsza w Polsce platforma pożyczkowa w aplikacji mobilnej, planer podróży mPay GO! oraz pierwsza na rynku multiwyszukiwarka połączeń kolejowo-autobusowych. Spółka jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym i posiada licencję KIP, a także uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów
i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych. Firma mPay jest notowana na warszawskiej giełdzie (NewConnect). Spółka otrzymała tytuł Fintecha Roku 2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość BRAK ZDJĘCIA
2024-04-17 | 12:40

VeloBank z nowym domem mediowym

VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania
Bankowość VW FS Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024-04-16 | 11:00

VW FS Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji

Przeprowadzona emisja na kwotę 1,5 mld zł jest największą emisją obligacji spółki Volkswagen Financial Services Polska zorganizowaną na rynku lokalnym. Do roli wyłącznego
Bankowość Olivia Star z zielonym finansowaniem
2024-04-11 | 11:15

Olivia Star z zielonym finansowaniem

Olivia Star z zielonym finansowaniem   Zdjęcia: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84jMpdkLAQaMZOAtU0ZQ?e=fVcMwE   Olivia Star otrzymała zielony kredyt Green Loan - i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.