Getin Bank udostępnił w aplikacji mobilnej nową usługę – zakup biletów komunikac
Getin Bank we współpracy z mPay przygotował dla swoich klientów nową usługę - od dzisiaj mogą kupować bilety komunikacji miejskiej bezpośrednio w aplikacji mobilnej Getin Banku. To już kolejna usługa VAS (value added services), czyli niezwiązana bezpośrednio
z bankowością, udostępniona w aplikacji banku.
– Możliwość zakupu biletu w aplikacji mobilnej to dla naszych klientów wygoda i oszczędność czasu. Mamy świadomość, jak bardzo jest on cenny, dlatego stale pracujemy nad rozwiązaniami, które pomagają go zaoszczędzić. Wiemy, że dla naszych klientów są one szczególnie ważne. Zakup biletu komunikacji miejskiej w naszej aplikacji trwa tylko kilka sekund, nie wymaga stania w kolejce do kiosku czy czekania, aż bilet wydrukuje się w biletomacie – mówi Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Getin Noble Banku.
- mPay stale powiększa listę oferowanych usług, ale również nawiązuje współpracę z nowymi partnerami biznesowymi, by dostarczyć użytkownikom jak najlepsze rozwiązania. Uważnie obserwujemy rynek i identyfikujemy potrzeby naszych klientów, którzy cenią sobie przede wszystkim wszelkie udogodnienia pozwalające im oszczędzać czas i stresujących sytuacji. Aktualnie dostarczamy im w aplikacji Getin Banku możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w największej liczbie miast w Polsce – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay SA.
Bilet w aplikacji można kupić w kilku prostych krokach:
- Przed pierwszym zakupem biletu, należy aktywować usługę w aplikacji po zalogowaniu.
- Po aktywacji można kupować bilety. Dzięki włączonej geolokalizacji aplikacja wskaże właściwe miasto. Bilet w aplikacji kosztuje dokładnie tyle, ile w kiosku czy biletomacie.
- W zakładce „moje bilety” można sprawdzić wszystkie bilety kupione w aplikacji oraz szczegóły każdego biletu.
- W razie kontroli wystarczy wybrać zakładkę „moje bilety”. W aktywnych biletach należy otworzyć „szczegóły biletu” i okazać kod QR do kontroli. W „szczegółach biletu” widoczny jest także czas, który pozostał do końca ważności biletu.
Korzyści z zakupu biletu w aplikacji mobilnej jest wiele. Pomaga nie tylko zaoszczędzić czas
w sytuacji, gdy autobus czy tramwaj właśnie podjeżdża, ale również umożliwia zakup biletu
o każdej porze dnia i nocy. W aplikacji bilety są dostępne natychmiast po zakupie, tak by
w przypadku kontroli mieć do nich szybki dostęp. Ceny biletów w aplikacji nie różnią się od tych kupionych w kiosku czy biletomacie.
Dostawcą usługi jest mPay. Usługa dostępna jest w ponad sześćdziesięciu miastach Polski.
Ich lista dostępna jest na stronie internetowej banku w dedykowanej zakładce. Bank planuje rozszerzanie usługi o kolejne miasta.
*****
Getin Bank jest marką bankowości detalicznej należącą do Getin Noble Bank S.A.. Getin Noble Bank jest bankiem uniwersalnym, znajdującym się w gronie dziesięciu największych w Polsce pod względem sumy bilansowej. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Bank dysponuje siecią blisko 200 oddziałów własnych i placówek franczyzowych. Bank regularnie zajmuje czołowe pozycje w najważniejszych rankingach oceniających jakość obsługi Klientów detalicznych. W 2022 roku bank kolejny rok z rzędu znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier” zajmując 2. miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”.
mPay S.A. to wiodący dostawca rozwiązań z obszaru płatności mobilnych. Od 2003 roku tworzy i rozwija innowacyjne instrumenty pozwalające na realizację szeroko pojętych transakcji finansowych. Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay, w której użytkownicy założyli ponad 1 mln kont. Za pomocą aplikacji można m.in. regulować należność za płatne parkowanie, zakupić bilety komunikacyjne, opłacić przejazd autostradami, doładować telefon, grę czy opłacić dostęp do usług streamingowych. Spółka z sukcesami przekłada swoje bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką na unikalne rozwiązania, czego przykładem jest m.in. pierwsza w Polsce platforma pożyczkowa w aplikacji mobilnej, planer podróży mPay GO! oraz pierwsza na rynku multiwyszukiwarka połączeń kolejowo-autobusowych. Spółka jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym i posiada licencję KIP, a także uprawnienia do prowadzenia rachunków rozliczeniowych dla klientów
i wydawania instrumentów płatniczych, w tym kart debetowych. Firma mPay jest notowana na warszawskiej giełdzie (NewConnect). Spółka otrzymała tytuł Fintecha Roku 2021.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.