Getin Bank w ramach świątecznej oferty podwyższa oprocentowanie na lokatach

Grudzień to wyjątkowo trudny czas na oszczędzanie. Prezenty dla bliskich, kuszące przepychem sklepowe witryny, zakupy na świąteczny stół - ostatni miesiąc w roku skutecznie drenuje kieszenie Polaków. Jednak Getin Bank nawet w grudniu zachęca Klientów do oszczędzania z myślą o przyszłej realizacji marzeń. W ramach świątecznej oferty Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Mobilnej na Start do 2%. Dla oszczędzających w obcej walucie Bank przygotował Lokatę Powitalną w euro.
Od 11 grudnia 2020 r. Getin Bank podwyższa oprocentowanie Lokaty Mobilnej na Start do 2%. Okres lokaty wynosi 2 miesiące. Oferta dostępna jest wyłącznie dla Klientów aktywujących swój pierwszy profil w Bankowości Mobilnej, którzy jednocześnie udzielili albo udzielą Bankowi wymaganych zgód marketingowych. Lokatę można założyć tylko raz w ciągu 30 dni od dnia aktywacji Bankowości Mobilnej. Maksymalna kwota do zdeponowania wynosi 10 000 zł.
Dla osób, które chcą oszczędzać w walucie obcej, Getin Bank proponuje Lokatę Powitalną w euro. Na lokacie można zdeponować środki w wysokości od 100 EUR do 100 000 EUR na 6 lub 12 miesięcy. Oprocentowanie w skali roku wynosi 0,40% w przypadku ulokowania środków na 6 miesięcy lub 0,50% w przypadku 12 miesięcy. Oferta obowiązuje od 11 grudnia 2020 r. i dostępna jest wyłącznie dla Klientów, którzy w dniu 25 listopada 2020 roku nie mieli aktywnej lokaty walutowej w euro. Lokatę można założyć w placówkach oraz za pośrednictwem Contact Center.
Dodatkowo w Getin Banku nadal obowiązuje specjalna oferta dla Kont Oszczędnościowych. Promocyjne oprocentowanie dotyczące oferty „Bonus za aktywność” wynosi 2% w skali roku, a okres promocji obejmuje 12 miesięcy. Klienci mogą zdeponować kwotę do 10 000 zł. Z kolei w ofercie „Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” oprocentowanie wynosi 1,2% w skali roku, na kwotę do 400 000 zł. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje przez okres 3 miesięcy. Klienci mogą skorzystać jednocześnie z obu ofert.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.