Getin Bank wprowadza płatności Google Pay dla kart VISA
Getin Bank poszerza usługę Google Pay o możliwość dodawania kart VISA. Do tej pory usługa ta była dostępna jedynie dla posiadaczy kart Mastercard. Obecnie, w przypadku kart VISA, możliwa będzie również tokenizacja płatności w aplikacji Google Pay. Karta Visa w portfelu mobilnym Google Pay pozwala na bezpieczne i wygodne zakupy przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich oferowanych przez wystawcę karty benefitów, takich jak chargeback czy Visa Oferty.
Karta Visa w portfelu mobilnym Google Pay pozwala na bezpieczne i wygodne zakupy przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich oferowanych przez wystawcę karty benefitów, takich jak chargeback czy Visa Oferty. Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w Internecie, sklepach i nie tylko. To wygodne rozwiązanie, dzięki któremu do wykonania płatności wystarczy telefon z aktywną usługą Google Pay.
Usługa będzie dostępna dla wszystkich kart VISA dostępnych w obecnej ofercie Banku. Oznacza to, że każda zamówiona przez Klienta karta VISA będzie działała w usłudze Google Pay. Posiadacze kart VISA mogą sprawdzić, czy nowa usługa może objąć również ich dotychczasowe karty. Są o karty o początkowym numerze: 416520, 416521, 439608, 439613, 439614, 439615.
Piła bogatsza o oddział VeloBanku
VeloBank debiutuje w Kutnie
VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.