Getin Bank wystartował z nową propozycją kredytu gotówkowego
Jak pożyczać taniej? Wraz z początkiem nowego roku Getin Noble Bank odpowiada na to pytanie
i prezentuje preferencyjną ofertę kredytu gotówkowego z RRSO 8,3 proc. Bank oferuje kredyt nawet do 200 tys. zł na okres kredytowania aż do 10 lat z prowizją 0 proc oraz oprocentowaniem 7,99 proc. Oferta skierowana jest do obecnych oraz nowych Klientów banku, a gotówkę można przeznaczyć na dowolny cel.
O kredyt gotówkowy w Getin Banku ubiegać się mogą osoby, które uzyskują dochód z tytułu umowy
o pracę, ale też z umowy zlecenie lub o dzieło. Bank kieruje ofertę zarówno do obecnych jak i nowych Klientów. Wystarczy być posiadaczem Konta Proste Zasady lub je założyć, a następnie zapewnić minimalny wpływ środków w wysokości 1 tys. zł miesięcznie i dokonać jednej transakcji bezgotówkowej na miesiąc. Ostatnie dwa warunki to brak relacji kredytowych z bankiem w ostatnich dwunastu miesiącach oraz wyrażenie niezbędnych zgód marketingowych. Warto zaznaczyć, że oprocentowanie nowej oferty jest niższe o 2 punkty procentowe w stosunku do standardowej oferty kredytów gotówkowych dostępnych w banku.
- W nowym roku chcemy zaproponować klientom jeszcze bardziej elastyczną ofertę produktową. Startujemy z preferencyjnymi warunkami kredytu gotówkowego i chcemy tym pokazać, że można pożyczać taniej. Dodatkowo nasi doradcy zarówno w placówkach, jak i w kanałach zdalnych pomogą dopasować każdą ofertę do indywidualnych potrzeb Klienta – mówi Anna Drożdżewska, Dyrektor Wydziału Kredytów Detalicznych w Getin Noble Banku.
Żeby uzyskać informacje na temat kredytu gotówkowego należy udać się do dowolnej placówki lub wypełnić formularz na stronie banku. W ciągu maksymalnie 48 godzin doradca oddzwoni i pomoże wybrać najlepszą ofertę oraz udzieli niezbędnych informacji.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.