Getin Bank wystartował z nową propozycją kredytu gotówkowego
Jak pożyczać taniej? Wraz z początkiem nowego roku Getin Noble Bank odpowiada na to pytanie
i prezentuje preferencyjną ofertę kredytu gotówkowego z RRSO 8,3 proc. Bank oferuje kredyt nawet do 200 tys. zł na okres kredytowania aż do 10 lat z prowizją 0 proc oraz oprocentowaniem 7,99 proc. Oferta skierowana jest do obecnych oraz nowych Klientów banku, a gotówkę można przeznaczyć na dowolny cel.
O kredyt gotówkowy w Getin Banku ubiegać się mogą osoby, które uzyskują dochód z tytułu umowy
o pracę, ale też z umowy zlecenie lub o dzieło. Bank kieruje ofertę zarówno do obecnych jak i nowych Klientów. Wystarczy być posiadaczem Konta Proste Zasady lub je założyć, a następnie zapewnić minimalny wpływ środków w wysokości 1 tys. zł miesięcznie i dokonać jednej transakcji bezgotówkowej na miesiąc. Ostatnie dwa warunki to brak relacji kredytowych z bankiem w ostatnich dwunastu miesiącach oraz wyrażenie niezbędnych zgód marketingowych. Warto zaznaczyć, że oprocentowanie nowej oferty jest niższe o 2 punkty procentowe w stosunku do standardowej oferty kredytów gotówkowych dostępnych w banku.
- W nowym roku chcemy zaproponować klientom jeszcze bardziej elastyczną ofertę produktową. Startujemy z preferencyjnymi warunkami kredytu gotówkowego i chcemy tym pokazać, że można pożyczać taniej. Dodatkowo nasi doradcy zarówno w placówkach, jak i w kanałach zdalnych pomogą dopasować każdą ofertę do indywidualnych potrzeb Klienta – mówi Anna Drożdżewska, Dyrektor Wydziału Kredytów Detalicznych w Getin Noble Banku.
Żeby uzyskać informacje na temat kredytu gotówkowego należy udać się do dowolnej placówki lub wypełnić formularz na stronie banku. W ciągu maksymalnie 48 godzin doradca oddzwoni i pomoże wybrać najlepszą ofertę oraz udzieli niezbędnych informacji.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.