Komunikaty PR

Getin Bank wystartował z nową kampanią telewizyjną oraz radiową

2022-04-11  |  15:10

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, oprocentowaną do 3,5% w skali roku. O wygodnym oszczędzaniu ponownie opowiada brand hero marki – profesjonalny bankowiec, który jak zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych sprawach.  Kampania obejmuje działania w Internecie, telewizji oraz w radio. Potrwa do 28 kwietnia 2022 r.

 

Powodów i motywacji, by zacząć myśleć o oszczędzaniu, mamy teraz bez liku. Zadaniem Getin Banku jest, by nasi klienci mogli wygodnie skorzystać z oferty i nie zajmowało im to dużo czasu ani przestrzeni życiowej, a ich pieniądze pracowały na możliwie najwyższy procent. Do tego właśnie zachęca nasz nowy spot reklamowy  – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

 

Kampania Getin Banku w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której można zyskać do 3,5% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, Internecie, Radio, a także reklamy na ekranach bankomatów sieci Planet Cash oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie,  w tym video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikacja w mediach społecznościowych, które wystartowały 1 kwietnia 2022 r. Nowe materiały reklamowe są również dostępne w placówkach Getin Banku.

 

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank. 

 

Spot reklamowy: Lokata na Nowe Środki do 3,5% w skali roku. – YouTube  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.