Komunikaty PR

Getin Bank wystartował z nową kampanią telewizyjną oraz radiową

2022-04-11  |  15:10

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, oprocentowaną do 3,5% w skali roku. O wygodnym oszczędzaniu ponownie opowiada brand hero marki – profesjonalny bankowiec, który jak zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych sprawach.  Kampania obejmuje działania w Internecie, telewizji oraz w radio. Potrwa do 28 kwietnia 2022 r.

 

Powodów i motywacji, by zacząć myśleć o oszczędzaniu, mamy teraz bez liku. Zadaniem Getin Banku jest, by nasi klienci mogli wygodnie skorzystać z oferty i nie zajmowało im to dużo czasu ani przestrzeni życiowej, a ich pieniądze pracowały na możliwie najwyższy procent. Do tego właśnie zachęca nasz nowy spot reklamowy  – mówi Małgorzata Wilińska, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

 

Kampania Getin Banku w nowym formacie reklamowym promuje Lokatę na Nowe Środki, dzięki której można zyskać do 3,5% w skali roku dla kwot do 5 do 180 tys. zł. W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, Internecie, Radio, a także reklamy na ekranach bankomatów sieci Planet Cash oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w Internecie,  w tym video online, display, działania programmatic, działania w Google, reklamy w porównywarkach finansowych, performance marketing i komunikacja w mediach społecznościowych, które wystartowały 1 kwietnia 2022 r. Nowe materiały reklamowe są również dostępne w placówkach Getin Banku.

 

Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja Heart and Brain. Za zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Kreację kampanii digital przygotował Getin Noble Bank. 

 

Spot reklamowy: Lokata na Nowe Środki do 3,5% w skali roku. – YouTube  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.