Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady”

Getin Bank uruchomił kolejną, VII już edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych, do wykorzystania na Allegro oraz w sklepach Decathlon i Empik. Klient, który spełni warunki promocji, sam zdecyduje, jaki bon chce otrzymać. Tym razem maksymalna wartość nagrody dla Klienta polecającego wzrosła do 800 zł.
Aby skorzystać z promocji Klient musi wygenerować swój indywidualny kod w Bankowości Internetowej, Mobilnej, w placówce Banku lub na infolinii oraz polecić Konto Proste Zasady poprzez przekazanie swojego kodu. Natomiast osoba, której polecone zostanie Konto Proste Zasady, musi je otworzyć podając otrzymany kod, a następnie – w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych – zasilać kwotą co najmniej 1000 zł. Konieczne jest także wyrażenie zgód marketingowych. Po spełnieniu warunków Klienci mogą wybrać nagrodę, czyli jeden z bonów podarunkowych. Można wybrać ją w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej oraz na Infolinii, a także w placówce. Następnie bony zostaną przekazane na skrzynkę w Bankowości Internetowej oraz na adres e-mail. Nagroda dla nowego Klienta wynosi 50 zł, natomiast użytkownik polecający konto Proste Zasady, za każde polecenie otrzyma bon o wartości 80 zł. Maksymalnie można otrzymać nawet 800 zł za 10 skutecznych poleceń. Promocja potrwa do końca maja tego roku. W tym czasie możliwe jest przystąpienie do promocji dla Nowego i Obecnego Klienta, przekazywanie kodu oraz otwarcie i aktywowanie Konta Osobistego w ramach oferty.
Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach, dlatego dąży do tego, aby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.