Komunikaty PR

Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady”

2020-03-10  |  10:43

Getin Bank uruchomił kolejną, VII już edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych, do wykorzystania na Allegro oraz w sklepach Decathlon i Empik. Klient, który spełni warunki promocji, sam zdecyduje, jaki bon chce otrzymać. Tym razem maksymalna wartość nagrody dla Klienta polecającego wzrosła do 800 zł.   

Aby skorzystać z promocji Klient musi wygenerować swój indywidualny kod w Bankowości Internetowej, Mobilnej, w placówce Banku lub na infolinii oraz polecić Konto Proste Zasady poprzez przekazanie swojego kodu. Natomiast osoba, której polecone zostanie Konto Proste Zasady, musi je otworzyć podając otrzymany kod, a następnie – w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych – zasilać kwotą co najmniej 1000 zł. Konieczne jest także wyrażenie zgód marketingowych. Po spełnieniu warunków Klienci mogą wybrać nagrodę, czyli jeden z bonów podarunkowych. Można wybrać ją w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej oraz na Infolinii, a także w placówce. Następnie bony zostaną przekazane na skrzynkę w Bankowości Internetowej oraz na adres e-mail. Nagroda dla nowego Klienta wynosi 50 zł, natomiast użytkownik polecający konto Proste Zasady, za każde polecenie otrzyma bon o wartości 80 zł. Maksymalnie można otrzymać nawet 800 zł za 10 skutecznych poleceń. Promocja potrwa do końca maja tego roku. W tym czasie możliwe jest przystąpienie do promocji dla Nowego i Obecnego Klienta, przekazywanie kodu oraz otwarcie i aktywowanie Konta Osobistego w ramach oferty.

 

Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach, dlatego dąży do tego, aby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.