Komunikaty PR

Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady”

2020-03-10  |  10:43

Getin Bank uruchomił kolejną, VII już edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych, do wykorzystania na Allegro oraz w sklepach Decathlon i Empik. Klient, który spełni warunki promocji, sam zdecyduje, jaki bon chce otrzymać. Tym razem maksymalna wartość nagrody dla Klienta polecającego wzrosła do 800 zł.   

Aby skorzystać z promocji Klient musi wygenerować swój indywidualny kod w Bankowości Internetowej, Mobilnej, w placówce Banku lub na infolinii oraz polecić Konto Proste Zasady poprzez przekazanie swojego kodu. Natomiast osoba, której polecone zostanie Konto Proste Zasady, musi je otworzyć podając otrzymany kod, a następnie – w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych – zasilać kwotą co najmniej 1000 zł. Konieczne jest także wyrażenie zgód marketingowych. Po spełnieniu warunków Klienci mogą wybrać nagrodę, czyli jeden z bonów podarunkowych. Można wybrać ją w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej oraz na Infolinii, a także w placówce. Następnie bony zostaną przekazane na skrzynkę w Bankowości Internetowej oraz na adres e-mail. Nagroda dla nowego Klienta wynosi 50 zł, natomiast użytkownik polecający konto Proste Zasady, za każde polecenie otrzyma bon o wartości 80 zł. Maksymalnie można otrzymać nawet 800 zł za 10 skutecznych poleceń. Promocja potrwa do końca maja tego roku. W tym czasie możliwe jest przystąpienie do promocji dla Nowego i Obecnego Klienta, przekazywanie kodu oraz otwarcie i aktywowanie Konta Osobistego w ramach oferty.

 

Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach, dlatego dąży do tego, aby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku Biuro prasowe
2024-07-16 | 14:00

VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku

Korzystasz z lata, pakując walizkę i ruszając w podróż? Niezależnie od tego, czy wybierasz zagraniczne wojaże, czy planujesz odkrywać uroki polskiego wybrzeża lub gór, ważne
Bankowość Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech
2024-07-11 | 09:45

Magic Mouse w gratisie dla firm w VeloBanku dzięki bolttech

Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że ten, kto używa nowych technologii zyskuje przewagę. Skuteczne prowadzenie firmy to także umiejętność korzystania z okazji, a taką w obszarze
Bankowość Raport VeloBanku: 10,5 proc. PKB – tyle warta jest cyfrowa gospodarka Polski
2024-07-10 | 14:20

Raport VeloBanku: 10,5 proc. PKB – tyle warta jest cyfrowa gospodarka Polski

W 2023 r. łączna wielkość gospodarki cyfrowej w Polsce wyniosła blisko 360 mld PLN i gdyby była oddzielnym sektorem odpowiadałaby 10,5 proc. wartości polskiego PKB. To ciągle mniej niż

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.