Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady”
Getin Bank uruchomił kolejną, VIII edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych do wykorzystania na Allegro oraz w sklepach Decathlon i Empik. Klient, który spełni warunki promocji, sam zdecyduje, jaki bon chce otrzymać. Maksymalna kwota, którą można uzyskać, wynosi 800 zł.
Aby skorzystać z promocji Klient musi wygenerować swój indywidualny kod w Bankowości Internetowej, Mobilnej, w placówce Banku lub na infolinii, a następnie polecić Konto Proste Zasady poprzez przekazanie swojego kodu. Natomiast osoba, której polecone zostanie Konto Proste Zasady, najpierw musi je otworzyć podając otrzymany kod, a następnie – w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych - zasilać kwotą co najmniej 1000 zł. Konieczne jest także wyrażenie zgód marketingowych. Po spełnieniu warunków obydwie osoby mogą wybrać nagrodę, czyli jeden z bonów podarunkowych. Nagrodę można wskazać w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej oraz na Infolinii, a także w placówce. Następnie bony zostaną przekazane na skrzynkę w Bankowości Internetowej oraz na adres e-mail. Nagroda dla nowego Klienta wynosi 50 zł, natomiast użytkownik polecający konto Proste Zasady za każde polecenie otrzyma bon o wartości 80 zł. Maksymalnie można otrzymać nawet 800 zł za 10 skutecznych poleceń.
Promocja potrwa do końca sierpnia tego roku. W tym czasie możliwe jest przystąpienie do promocji dla Nowego i Obecnego Klienta, przekazywanie kodu oraz otwarcie i aktywowanie Konta Osobistego w ramach oferty.
Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach, dlatego dąży do tego, aby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem.
Piła bogatsza o oddział VeloBanku
VeloBank debiutuje w Kutnie
VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.