Komunikaty PR

Getin Bank z kolejną edycją promocji „Polecam Proste Zasady”

2020-06-01  |  12:00

Getin Bank uruchomił kolejną, VIII edycję promocji „Polecam Proste Zasady”. Dla Klientów przygotowano atrakcyjne nagrody w postaci bonów podarunkowych do wykorzystania na Allegro oraz w sklepach Decathlon i Empik. Klient, który spełni warunki promocji, sam zdecyduje, jaki bon chce otrzymać. Maksymalna kwota, którą można uzyskać, wynosi 800 zł.

 

Aby skorzystać z promocji Klient musi wygenerować swój indywidualny kod w Bankowości Internetowej, Mobilnej, w placówce Banku lub na infolinii, a następnie polecić Konto Proste Zasady poprzez przekazanie swojego kodu. Natomiast osoba, której polecone zostanie Konto Proste Zasady, najpierw musi je otworzyć podając otrzymany kod, a następnie – w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych - zasilać kwotą co najmniej 1000 zł. Konieczne jest także wyrażenie zgód marketingowych. Po spełnieniu warunków obydwie osoby mogą wybrać nagrodę, czyli jeden z bonów podarunkowych. Nagrodę można wskazać w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej oraz na Infolinii, a także w placówce. Następnie bony zostaną przekazane na skrzynkę w Bankowości Internetowej oraz na adres e-mail. Nagroda dla nowego Klienta wynosi 50 zł, natomiast użytkownik polecający konto Proste Zasady za każde polecenie otrzyma bon o wartości 80 zł. Maksymalnie można otrzymać nawet 800 zł za 10 skutecznych poleceń. 

 

Promocja potrwa do końca sierpnia tego roku. W tym czasie możliwe jest przystąpienie do promocji dla Nowego i Obecnego Klienta, przekazywanie kodu oraz otwarcie i aktywowanie Konta Osobistego w ramach oferty.

 

Getin Noble Bank opiera swoją wizję bankowości na prostych zasadach, dlatego dąży do tego, aby wszystko, co oferuje, było maksymalnie proste i transparentne. Takie są też produkty, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Piła bogatsza o oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-09-12 | 15:45

Piła bogatsza o oddział VeloBanku

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Pile. Mieszkańcy tego miasta mogą teraz korzystać z szerokiej oferty usług bankowych przy ul. Wojska Polskiego 28A, od poniedziałku do
Bankowość VeloBank debiutuje w Kutnie
2024-09-10 | 12:45

VeloBank debiutuje w Kutnie

VeloBank otworzył nową placówkę w Kutnie, zapewniając mieszkańcom dostęp do nowoczesnych usług oraz fachowej pomocy doradców. Nowy oddział, zlokalizowany przy ul. Barlickiego
Bankowość VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
2024-09-05 | 14:45

VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy

15 do 30 sekund – tyle czasu potrzebuje model GenAI GPT-4 Turbo, wspomagany chmurą obliczeniową, by ze zdjęcia etykiety cenowej produktu przygotować szablon wniosku kredytowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.