Getin Bank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych według najnowszego badania In
W badaniu Instytucja Roku, organizowanym przez portal Moje Bankowanie, Getin Bank zwyciężył w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych. Bank zajął również 2 miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce. To kolejny rok z rzędu, w którym Getin Bank uplasował się na podium tego rankingu.
– Stale pracujemy nad tym, żeby doskonalić nasze kanały obsługi. Mimo zmieniających się preferencji klientów, oprócz ciągłego rozwoju komunikacji zdalnej pracujemy również nad jakością obsługi w naszych placówkach. Chcemy, aby każdy kontakt klienta z bankiem, niezależnie od wybranego kanału kończył się pomyślnym załatwieniem sprawy. Ranking Instytucja Roku, po raz kolejny potwierdził, że wybieramy dobry kierunek i nasze działania są skuteczne, a klienci zadowoleni. To bardzo dobra informacja, która motywuje do dalszego doskonalenia naszych kanałów – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
Eksperci, aby wyłonić zwycięzcę kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych, zorganizowali 4 kwartalne pomiary jakości obsługi. Po każdym kwartale porównywali sposób załatwienia tej samej sprawy, w tym samym banku, ale w innym kanale kontaktu. W ciągu roku zostało wykonanych, aż 1280 kontaktów w 13 bankach. Eksperci oceniali między innymi:
1.postawę pracowników,
2.sposób prowadzenia rozmowy,
3.wiedzę produktową,
4.dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań.
Oceniana była nie tylko sama infolinia, ale również wszystkie dostępne kanały kontaktu klienta z bankiem m.in. czat czy możliwość rozmów przez wideo-czat. Ze wszystkich badanych banków Getin Bank został najlepiej oceniony w obsłudze zdalnej. Wyniki badań po raz kolejny wskazały infolinię jako kluczowy kanał kontaktu klienta z bankiem.
W kategorii Najlepsza obsługa w placówce eksperci w ramach 4 fal badania odwiedzili 520 placówek w 13 bankach, pytając o różne produkty i usługi bankowe. Projekt był realizowany w tradycyjnej formule eksperckiej. Eksperci oceniali między innymi:
1.postawę pracowników w stosunku do audytorów,
2.wiedzę produktową,
3.sposób oferowania produktów i usług,
4.dopasowanie do potrzeb.
W tej kategorii Getin Bank zajął 2 miejsce. Doradcy pokazali, że wysoki poziom obsługi nie jest ograniczony tylko do rozmowy na temat konta osobistego. Klienci uzyskali również profesjonalne doradztwo w kwestii oferty kredytu i karty kredytowej. Otrzymali także właściwie przedstawione rozwiązania związane z obsługą walutową. Jak ocenili eksperci - pracownicy Getin Banku wykazali się na tym polu dużym profesjonalizmem.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.