Getin Bank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych według najnowszego badania In
W badaniu Instytucja Roku, organizowanym przez portal Moje Bankowanie, Getin Bank zwyciężył w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych. Bank zajął również 2 miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce. To kolejny rok z rzędu, w którym Getin Bank uplasował się na podium tego rankingu.
– Stale pracujemy nad tym, żeby doskonalić nasze kanały obsługi. Mimo zmieniających się preferencji klientów, oprócz ciągłego rozwoju komunikacji zdalnej pracujemy również nad jakością obsługi w naszych placówkach. Chcemy, aby każdy kontakt klienta z bankiem, niezależnie od wybranego kanału kończył się pomyślnym załatwieniem sprawy. Ranking Instytucja Roku, po raz kolejny potwierdził, że wybieramy dobry kierunek i nasze działania są skuteczne, a klienci zadowoleni. To bardzo dobra informacja, która motywuje do dalszego doskonalenia naszych kanałów – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
Eksperci, aby wyłonić zwycięzcę kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych, zorganizowali 4 kwartalne pomiary jakości obsługi. Po każdym kwartale porównywali sposób załatwienia tej samej sprawy, w tym samym banku, ale w innym kanale kontaktu. W ciągu roku zostało wykonanych, aż 1280 kontaktów w 13 bankach. Eksperci oceniali między innymi:
1.postawę pracowników,
2.sposób prowadzenia rozmowy,
3.wiedzę produktową,
4.dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań.
Oceniana była nie tylko sama infolinia, ale również wszystkie dostępne kanały kontaktu klienta z bankiem m.in. czat czy możliwość rozmów przez wideo-czat. Ze wszystkich badanych banków Getin Bank został najlepiej oceniony w obsłudze zdalnej. Wyniki badań po raz kolejny wskazały infolinię jako kluczowy kanał kontaktu klienta z bankiem.
W kategorii Najlepsza obsługa w placówce eksperci w ramach 4 fal badania odwiedzili 520 placówek w 13 bankach, pytając o różne produkty i usługi bankowe. Projekt był realizowany w tradycyjnej formule eksperckiej. Eksperci oceniali między innymi:
1.postawę pracowników w stosunku do audytorów,
2.wiedzę produktową,
3.sposób oferowania produktów i usług,
4.dopasowanie do potrzeb.
W tej kategorii Getin Bank zajął 2 miejsce. Doradcy pokazali, że wysoki poziom obsługi nie jest ograniczony tylko do rozmowy na temat konta osobistego. Klienci uzyskali również profesjonalne doradztwo w kwestii oferty kredytu i karty kredytowej. Otrzymali także właściwie przedstawione rozwiązania związane z obsługą walutową. Jak ocenili eksperci - pracownicy Getin Banku wykazali się na tym polu dużym profesjonalizmem.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.