Komunikaty PR

Getin Bank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych według najnowszego badania In

2022-03-30  |  11:10

W badaniu Instytucja Roku, organizowanym przez portal Moje Bankowanie, Getin Bank zwyciężył w kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych. Bank zajął również 2 miejsce w kategorii Najlepsza obsługa w placówce. To kolejny rok z rzędu, w którym Getin Bank uplasował się na podium tego rankingu.

 

– Stale pracujemy nad tym, żeby doskonalić nasze kanały obsługi. Mimo zmieniających się preferencji klientów, oprócz ciągłego rozwoju komunikacji zdalnej pracujemy również nad jakością obsługi w naszych placówkach. Chcemy, aby każdy kontakt klienta z bankiem, niezależnie od wybranego kanału kończył się pomyślnym załatwieniem sprawy. Ranking Instytucja Roku, po raz kolejny potwierdził, że wybieramy dobry kierunek i nasze działania są skuteczne, a klienci zadowoleni. To bardzo dobra informacja, która motywuje do dalszego doskonalenia naszych kanałów – mówi Karol Karolkiewicz, Członek Zarządu Getin Noble Banku.

 

Eksperci, aby wyłonić zwycięzcę kategorii Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych, zorganizowali 4 kwartalne pomiary jakości obsługi. Po każdym kwartale porównywali sposób załatwienia tej samej sprawy, w tym samym banku, ale w innym kanale kontaktu. W ciągu roku zostało wykonanych, aż 1280 kontaktów w 13 bankach. Eksperci oceniali między innymi:

1.postawę pracowników,

2.sposób prowadzenia rozmowy,

3.wiedzę produktową,

4.dopasowanie produktów do potrzeb i oczekiwań.

 

Oceniana była nie tylko sama infolinia, ale również wszystkie dostępne kanały kontaktu klienta z bankiem m.in. czat czy możliwość rozmów przez wideo-czat. Ze wszystkich badanych banków Getin Bank został najlepiej oceniony w obsłudze zdalnej. Wyniki badań po raz kolejny wskazały infolinię jako kluczowy kanał kontaktu klienta z bankiem.

 

W kategorii Najlepsza obsługa w placówce eksperci w ramach 4 fal badania odwiedzili 520 placówek w 13 bankach, pytając o różne produkty i usługi bankowe. Projekt był realizowany w tradycyjnej formule eksperckiej. Eksperci oceniali między innymi:

1.postawę pracowników w stosunku do audytorów,

2.wiedzę produktową,

3.sposób oferowania produktów i usług,

4.dopasowanie do potrzeb.

 

W tej kategorii Getin Bank zajął 2 miejsce. Doradcy pokazali, że wysoki poziom obsługi nie jest ograniczony tylko do rozmowy na temat konta osobistego. Klienci uzyskali również profesjonalne doradztwo w kwestii oferty kredytu i karty kredytowej. Otrzymali także właściwie przedstawione rozwiązania związane z obsługą walutową. Jak ocenili eksperci - pracownicy Getin Banku wykazali się na tym polu dużym profesjonalizmem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.