Komunikaty PR

Getin Bank z wysoką jakością obsługi Klienta w kanałach zdalnych

2020-12-02  |  12:15

Portal mojebankowanie.pl ponownie wyróżnił Getin Bank za najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugiej fali badania sprawdzano, jak wygląda obsługa w kanałach zdalnych klienta zainteresowanego kredytem gotówkowym. Tym razem Bank uplasował się w zestawieniu z wynikiem powyżej 80%, co zagwarantowało mu miejsce w pierwszej lidze. We wrześniu, w pierwszej fali badania, która rozpoczęła tegoroczną edycję projektu Instytucja Roku, Getin Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii kanałów zdalnych. Druga fala badania została zrealizowana w ramach 6. edycji projektu Instytucja Roku.

 

- Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Stale rozwijamy naszą ofertę będąc uważnym  na zmieniające się potrzeby Klientów. Minione 6 miesięcy koncentrowaliśmy się zarówno na wsparciu Klientów, którzy w trybie przyspieszonym rozpoczęli przygodę z Bankowością Elektroniczną oraz na wdrażaniu nowych rozwiązań, które usprawniają codzienne bankowanie. Na przykład ostatnio umożliwiliśmy całkowicie zdalny zakup kredytu gotówkowego za pośrednictwem Bankowości Internetowej. Dbamy o to, żeby każdy kontakt z nami był dla Klienta satysfakcjonujący, skutkował załatwieniem wszelkich spraw i rozwianiem wątpliwości. Cieszymy się, że niezależni eksperci doceniają nasze starania i potwierdzają, że rozwiązania, które wypracowaliśmy, są efektywne – mówi Tomasz Siara, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Getin Noble Banku. 

 

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo, e-mail/formularz kontaktowy). Eksperci wykonali łącznie 320 kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czat oraz wideo. Tytuł Instytucji Roku otrzymają te banki, których średni wynik z 3 fal badania wyniesie min. 80%.

 

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka.Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych okoliczności związanych z pandemią COVID-19 oraz dba o to, aby jego Klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.