Komunikaty PR

Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami

2020-06-22  |  14:00

Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC. Bank uplasował się na 3 miejscu rankingu. Zwycięzców kategorii wyłoniono na podstawie badania internetowego przeprowadzonego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów oceniających ich relację z bankiem. 

 

Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby Klientów. Niezależnie, czy w grę wchodzi bezpośredni kontakt z doradcą w placówce, aplikacja mobilna, czy bankowość internetowa, naszym celem jest to, aby każda sprawa została załatwiona skutecznie i w krótkim czasie. To wyróżnienie to dla nas ogromna satysfakcja i kolejne potwierdzenie, że udaje nam się spełniać rosnące oczekiwania Klientów korzystających z naszych usług – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.

 

Kategoria „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie „Gwiazdy Bankowości” ma za zadanie wyłonienie banków komercyjnych, które tworzą najlepszą relację z Klientem. Zwycięzcy kategorii zostali wybrani na podstawie zrealizowanego na potrzeby konkursu badania. Przeprowadziła je firma doradcza PwC. W ramach badania 12 tysięcy respondentów - klientów polskich banków, odpowiedziało na pytania zadane za pomocą ankiety internetowej. Na podstawie zebranych odpowiedzi wyłoniono zwycięzców kategorii. 

 

Getin Noble Bank za priorytet przyjmuje wysoką jakość obsługi Klienta. Podejmowane przez Bank działania są regularnie doceniane w branżowych konkursach. W ostatnim tygodniu Bank znalazł się w czołówce banków najlepiej przygotowanych do obsługi Klientów w placówkach podczas epidemii COVID-19. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.