Getin Noble Bank doceniony za budowanie relacji z Klientami
Getin Noble Bank stanął na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie Gwiazdy Bankowości 2020 organizowanym przez Dziennik Gazetę Prawną wspólnie z firmą doradczą PwC. Bank uplasował się na 3 miejscu rankingu. Zwycięzców kategorii wyłoniono na podstawie badania internetowego przeprowadzonego na kilkunastotysięcznej próbie Klientów oceniających ich relację z bankiem.
Dokładamy wszelkich starań, aby sprawnie i skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby Klientów. Niezależnie, czy w grę wchodzi bezpośredni kontakt z doradcą w placówce, aplikacja mobilna, czy bankowość internetowa, naszym celem jest to, aby każda sprawa została załatwiona skutecznie i w krótkim czasie. To wyróżnienie to dla nas ogromna satysfakcja i kolejne potwierdzenie, że udaje nam się spełniać rosnące oczekiwania Klientów korzystających z naszych usług – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
Kategoria „Gwiazda relacji z klientem” w konkursie „Gwiazdy Bankowości” ma za zadanie wyłonienie banków komercyjnych, które tworzą najlepszą relację z Klientem. Zwycięzcy kategorii zostali wybrani na podstawie zrealizowanego na potrzeby konkursu badania. Przeprowadziła je firma doradcza PwC. W ramach badania 12 tysięcy respondentów - klientów polskich banków, odpowiedziało na pytania zadane za pomocą ankiety internetowej. Na podstawie zebranych odpowiedzi wyłoniono zwycięzców kategorii.
Getin Noble Bank za priorytet przyjmuje wysoką jakość obsługi Klienta. Podejmowane przez Bank działania są regularnie doceniane w branżowych konkursach. W ostatnim tygodniu Bank znalazł się w czołówce banków najlepiej przygotowanych do obsługi Klientów w placówkach podczas epidemii COVID-19.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.