Getin Noble Bank na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w dwóch kategoriach
W tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka Getin Noble Bank zajął
1. miejsce w kategorii "Bankowość zdalna" oraz 2. miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego". Przyjazny Bank Newsweeka to jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce, a Getin Noble Bank już kolejny rok z rzędu staje w niej na podium. Tym razem eksperci najwyżej punktowali jakość usług oferowanych w bankowości mobilnej.
– Kolejny raz znaleźliśmy się na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka
i udowodniliśmy, że na tle konkurencji wyróżnia nas zarówno obsługa klienta w kanałach zdalnych, jak i w bankowości tradycyjnej. Jesteśmy z tego szczególnie dumni. Mimo trudnej
i niepewnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, która wymagała od nas dużej elastyczności, utrzymujemy najwyższe standardy. Każdego dnia odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Jakość obsługi na najwyższym poziomie pozostaje naszym priorytetem,
a eksperci zgodnie to potwierdzają– mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku.
Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą agencją badawczą Minds & Roses i bazował na metodzie tajemniczego klienta. W lipcu
i sierpniu tego roku audytorzy testowali usługi 13 banków posiadających przynajmniej 50 placówek stacjonarnych oraz 13 banków działających wyłącznie w internecie.
W kategorii "Bank dla Kowalskiego" testowano przede wszystkim procedurę otwarcia rachunku i jego aktywację w internecie oraz bezpośredni kontakt z doradcą, dotyczący usług i oferty banku. Eksperci oceniali jego kompetencje i zaangażowanie. Następnie do czasu zamknięcia konta, audytorzy kontaktowali się z bankiem i dokonywali podstawowych operacji już tylko kanałami zdalnymi. Testowali i oceniali usługi infolinii, internetowy system transakcyjny, pocztę, czat a także bankowość mobilną.
W kategorii "Bankowość zdalna” usługi testowano wyłącznie wirtualnymi kanałami komunikacji i operacji, nie licząc zamknięcia rachunku, jeśli w danym banku możliwe to było tylko w placówce. Pod uwagę brano łatwość aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności aplikacji. A dodatkowo premiowano wszystkie nowe, wprowadzane przez banki usługi i funkcjonalności.
Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Noble Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, systematycznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Przez dwa lata z rzędu Getin Noble Bank zwyciężał w prestiżowym badaniu jakości usług bankowych Złoty Bankier. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i dostosowana do oczekiwań Klientów oferta to wyróżniki Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.