Komunikaty PR

Getin Noble Bank na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w dwóch kategoriach

2021-10-27  |  14:00

W tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka Getin Noble Bank zajął 
1. miejsce w kategorii "Bankowość zdalna" oraz 2. miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego". Przyjazny Bank Newsweeka to jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce, a Getin Noble Bank już kolejny rok z rzędu staje w niej na podium. Tym razem eksperci najwyżej punktowali jakość usług oferowanych w bankowości mobilnej. 

 

– Kolejny raz znaleźliśmy się na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 
i udowodniliśmy, że na tle konkurencji wyróżnia nas zarówno obsługa klienta w kanałach zdalnych, jak i w bankowości tradycyjnej. Jesteśmy z tego szczególnie dumni. Mimo trudnej
i niepewnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, która wymagała od nas dużej elastyczności, utrzymujemy najwyższe standardy. Każdego dnia odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Jakość obsługi na najwyższym poziomie pozostaje naszym priorytetem, 
a eksperci zgodnie to potwierdzają
– mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. 

 

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą agencją badawczą Minds & Roses i bazował na metodzie tajemniczego klienta. W lipcu 
i sierpniu tego roku audytorzy testowali usługi 13 banków posiadających przynajmniej 50 placówek stacjonarnych oraz 13 banków działających wyłącznie w internecie. 

 

W kategorii "Bank dla Kowalskiego" testowano przede wszystkim procedurę otwarcia rachunku i jego aktywację w internecie oraz bezpośredni kontakt z doradcą, dotyczący usług i oferty banku. Eksperci oceniali jego kompetencje i zaangażowanie. Następnie do czasu zamknięcia konta, audytorzy kontaktowali się z bankiem i dokonywali podstawowych operacji już tylko kanałami zdalnymi. Testowali i oceniali usługi infolinii, internetowy system transakcyjny, pocztę, czat a także bankowość mobilną.

 

W kategorii "Bankowość zdalna” usługi testowano wyłącznie wirtualnymi kanałami komunikacji i operacji, nie licząc zamknięcia rachunku, jeśli w danym banku możliwe to było tylko w placówce. Pod uwagę brano łatwość aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności aplikacji. A dodatkowo premiowano wszystkie nowe, wprowadzane przez banki usługi i funkcjonalności.

 

Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Noble Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, systematycznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Przez dwa lata z rzędu Getin Noble Bank zwyciężał w prestiżowym badaniu jakości usług bankowych Złoty Bankier. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i dostosowana do oczekiwań Klientów oferta to wyróżniki Banku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.