Komunikaty PR

Getin Noble Bank na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w dwóch kategoriach

2021-10-27  |  14:00

W tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka Getin Noble Bank zajął 
1. miejsce w kategorii "Bankowość zdalna" oraz 2. miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego". Przyjazny Bank Newsweeka to jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce, a Getin Noble Bank już kolejny rok z rzędu staje w niej na podium. Tym razem eksperci najwyżej punktowali jakość usług oferowanych w bankowości mobilnej. 

 

– Kolejny raz znaleźliśmy się na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 
i udowodniliśmy, że na tle konkurencji wyróżnia nas zarówno obsługa klienta w kanałach zdalnych, jak i w bankowości tradycyjnej. Jesteśmy z tego szczególnie dumni. Mimo trudnej
i niepewnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, która wymagała od nas dużej elastyczności, utrzymujemy najwyższe standardy. Każdego dnia odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Jakość obsługi na najwyższym poziomie pozostaje naszym priorytetem, 
a eksperci zgodnie to potwierdzają
– mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. 

 

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą agencją badawczą Minds & Roses i bazował na metodzie tajemniczego klienta. W lipcu 
i sierpniu tego roku audytorzy testowali usługi 13 banków posiadających przynajmniej 50 placówek stacjonarnych oraz 13 banków działających wyłącznie w internecie. 

 

W kategorii "Bank dla Kowalskiego" testowano przede wszystkim procedurę otwarcia rachunku i jego aktywację w internecie oraz bezpośredni kontakt z doradcą, dotyczący usług i oferty banku. Eksperci oceniali jego kompetencje i zaangażowanie. Następnie do czasu zamknięcia konta, audytorzy kontaktowali się z bankiem i dokonywali podstawowych operacji już tylko kanałami zdalnymi. Testowali i oceniali usługi infolinii, internetowy system transakcyjny, pocztę, czat a także bankowość mobilną.

 

W kategorii "Bankowość zdalna” usługi testowano wyłącznie wirtualnymi kanałami komunikacji i operacji, nie licząc zamknięcia rachunku, jeśli w danym banku możliwe to było tylko w placówce. Pod uwagę brano łatwość aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności aplikacji. A dodatkowo premiowano wszystkie nowe, wprowadzane przez banki usługi i funkcjonalności.

 

Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Noble Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, systematycznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Przez dwa lata z rzędu Getin Noble Bank zwyciężał w prestiżowym badaniu jakości usług bankowych Złoty Bankier. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i dostosowana do oczekiwań Klientów oferta to wyróżniki Banku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.