Komunikaty PR

Getin Noble Bank na podium rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu!

2022-06-07  |  12:10

Getin Noble Bank ponownie znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. Zajął 2 miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zdobył również 3 miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy”. Ranking „Złoty Bankier 2022” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największe w kraju kompleksowe badanie dotyczące poziomu obsługi bankowej i jakości produktów.

 

– Kolejny rok z rzędu na podium „Złotego Bankiera” to dla nas ogromny powód do dumy. Po dwóch zeszłorocznych zwycięstwach dalej utrzymujemy mocną pozycję i szósty rok z rzędu jesteśmy na podium. To dowód na to, że realizowane przez nas działania mające na celu gwarantowanie najwyższej jakości obsługi są skuteczne – mówi Marek Kempny, p.o. Prezesa Zarządu Getin Noble Banku. – Stale pracujemy nad procesami doskonalenia poziomu obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem, a opinie niezależnych ekspertów potwierdzają, że gwarantuje to satysfakcję i zadowolenie klientów – dodaje.

 

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Minds&Roses i Obserwatorium.biz.

 

W tegorocznej edycji główna kategoria „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Eksperci weryfikowali wielokanałową jakość obsługi w 14 kluczowych bankach.

 

Eksperci odwiedzili około 800 placówek bankowych,  wykonali 560 kontaktów telefonicznych z infoliniami banków oraz nawiązali 560 kontaktów korespondencyjnych z wykorzystaniem formularza lub maila oraz kanałów cyfrowych dostępnych po zalogowaniu. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb, prezentacja oferty oraz szeroko pojęta jakość obsługi. W tym roku wszystkie kanały poddawane ocenie były analizowane pod kątem umiejętności ich wykorzystywania podczas rozmów sprzedażowych, użyteczności, a wszystko to z uwzględnieniem statusu klienta: aktualny vs potencjalny.

 

Kategoria „Kredyt Gotówkowy” oceniana była dwuetapowo. W pierwszej kolejności zostały zbadane parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. Następnie w oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl wyłonił najlepsze banki tej kategorii.

 

W wielu niezależnych rankingach Getin Noble Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Santander Consumer Bank podwyższa oprocentowanie lokaty i RO Biuro prasowe
2022-07-19 | 13:30

Santander Consumer Bank podwyższa oprocentowanie lokaty i RO

Santander Consumer Bank kolejny raz podwyższa oprocentowanie lokaty Online Nowe Środki. Po zmianie wyniesie ono kolejno 6,20 proc. na 12 miesięcy i 6,00 proc. na pół roku. Bank
Bankowość Wypowiedzenie przez bank kredytu na mieszkanie będzie szybkie?
2022-07-12 | 14:00

Wypowiedzenie przez bank kredytu na mieszkanie będzie szybkie?

Dane BFG dotyczące spłacalności kredytów mieszkaniowych wskazują, że w kwietniu br. sytuacja pod tym względem nadal wyglądała dobrze. Kwietniowy wskaźnik jakości kredytów
Bankowość Przyszłość usług finansowych 2022 - wyniki badań oraz biała księga Salesforce
2022-06-30 | 13:54

Przyszłość usług finansowych 2022 - wyniki badań oraz biała księga Salesforce

Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje finansowe (FSI), ponieważ świat kontynuuje swój marsz ku

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2022

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branżę modową czekają rewolucyjne zmiany. Formuła fast fashion odejdzie do lamusa

– Idealny model biznesowy w branży modowej to zero waste, który nie stosuje surowców naturalnych, tylko wtórne. Bardzo dobry jakościowo i przez to drogi, w związku z czym konsumenci kupują te produkty rzadziej. I moim zdaniem w ciągu maksymalnie 20 lat dojdziemy właśnie do takiego modelu. Zmuszą nas do tego kwestie środowiskowe – prognozuje dr Magdalena Płonka, dyrektorka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Jak podkreśla, marki z segmentu tzw. fast fashion już doskonale wiedzą, że ich formuła biznesowa się kończy. Dlatego w nadchodzących latach ten rynek czeka transformacja, bo szybka moda generuje dziś olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe.

Prawo

W Polsce jest ponad milion legalnie pracujących cudzoziemców. Kontrole Inspekcji Pracy wciąż wykazują nieprawidłowości w tym zakresie

Liczba obcokrajowców na polskim rynku pracy szybko rośnie. Najliczniejszą grupą są już od lat obywatele Ukrainy, których teraz dodatkowo przybywa w związku z wojną za wschodnią granicą. Z danych MRiPS wynika, że na koniec lipca 736 tys. Ukraińców pracowało i odprowadzało składki. Kontrole Państwowej Inspekcji Pracy w zakresie legalności zatrudnienia cudzoziemców wciąż wykazują szereg nieprawidłowości i nadużyć, jednak ich skala nie wzrosła znacząco w ostatnich miesiącach wraz z napływem większej liczby Ukraińców. 

Farmacja

Ministerstwo Zdrowia analizuje możliwości rozszerzenia roli farmaceutów. Część nowych zadań może trafić do koszyka świadczeń gwarantowanych

Pilotaż przeglądów lekowych czy szczepienia ochronne to przykłady nowych zadań realizowanych przez farmaceutów. Eksperci pracujący w specjalnym zespole w ubiegłym roku wskazali siedem takich usług, które mogłyby być z powodzeniem wdrażane w aptekach. Rozszerzenie uprawnień farmaceutów wiąże się również z wyceną świadczeń i włączaniem ich do koszyka świadczeń refundowanych, choć niewykluczone, że niektóre usługi byłyby dostępne prywatnie. 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.