Komunikaty PR

Getin Noble Bank na podium rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu!

2022-06-07  |  12:10

Getin Noble Bank ponownie znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. Zajął 2 miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zdobył również 3 miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy”. Ranking „Złoty Bankier 2022” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największe w kraju kompleksowe badanie dotyczące poziomu obsługi bankowej i jakości produktów.

 

– Kolejny rok z rzędu na podium „Złotego Bankiera” to dla nas ogromny powód do dumy. Po dwóch zeszłorocznych zwycięstwach dalej utrzymujemy mocną pozycję i szósty rok z rzędu jesteśmy na podium. To dowód na to, że realizowane przez nas działania mające na celu gwarantowanie najwyższej jakości obsługi są skuteczne – mówi Marek Kempny, p.o. Prezesa Zarządu Getin Noble Banku. – Stale pracujemy nad procesami doskonalenia poziomu obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem, a opinie niezależnych ekspertów potwierdzają, że gwarantuje to satysfakcję i zadowolenie klientów – dodaje.

 

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Minds&Roses i Obserwatorium.biz.

 

W tegorocznej edycji główna kategoria „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Eksperci weryfikowali wielokanałową jakość obsługi w 14 kluczowych bankach.

 

Eksperci odwiedzili około 800 placówek bankowych,  wykonali 560 kontaktów telefonicznych z infoliniami banków oraz nawiązali 560 kontaktów korespondencyjnych z wykorzystaniem formularza lub maila oraz kanałów cyfrowych dostępnych po zalogowaniu. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb, prezentacja oferty oraz szeroko pojęta jakość obsługi. W tym roku wszystkie kanały poddawane ocenie były analizowane pod kątem umiejętności ich wykorzystywania podczas rozmów sprzedażowych, użyteczności, a wszystko to z uwzględnieniem statusu klienta: aktualny vs potencjalny.

 

Kategoria „Kredyt Gotówkowy” oceniana była dwuetapowo. W pierwszej kolejności zostały zbadane parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. Następnie w oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl wyłonił najlepsze banki tej kategorii.

 

W wielu niezależnych rankingach Getin Noble Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.