Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank 2020”
Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”. Coroczny ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.
To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera” w głównej kategorii. Tegoroczne zwycięstwo to dla nas ogromne wyróżnienie. Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych usług. Stawiamy zarówno na bankowość tradycyjną, jak i rozwiązania mobilne – priorytetem jest szybkość i łatwość dostępu do bankowości. Nasze starania są regularnie doceniane zarówno przez Klientów, jak i niezależnych ekspertów, co bardzo motywuje nas do dalszej intensywnej pracy na rzecz prostej i przyjaznej bankowości – powiedział Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku.
„Złoty Bankier” to jedno z największych wyróżnień na polskim rynku bankowym. Przyznawane jest przez Klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku bankom, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz oferują produkty najlepiej odpowiadające potrzebom Klientów. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków.
Statuetka „Złoty Bank” to nagroda w głównej kategorii za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
W tegorocznej edycji wyróżnienie przyznano na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Grupa audytorów odwiedziła 950 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami 840 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegało podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi.
Trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. W tegorocznej edycji rankingu Getin Noble Bank uplasował się również na drugim miejscu w kategorii produktowej. Zespół ekspertów docenił kartę kredytową Getin Banku za parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.