Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank 2020”
Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”. Coroczny ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.
To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera” w głównej kategorii. Tegoroczne zwycięstwo to dla nas ogromne wyróżnienie. Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych usług. Stawiamy zarówno na bankowość tradycyjną, jak i rozwiązania mobilne – priorytetem jest szybkość i łatwość dostępu do bankowości. Nasze starania są regularnie doceniane zarówno przez Klientów, jak i niezależnych ekspertów, co bardzo motywuje nas do dalszej intensywnej pracy na rzecz prostej i przyjaznej bankowości – powiedział Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku.
„Złoty Bankier” to jedno z największych wyróżnień na polskim rynku bankowym. Przyznawane jest przez Klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku bankom, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz oferują produkty najlepiej odpowiadające potrzebom Klientów. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków.
Statuetka „Złoty Bank” to nagroda w głównej kategorii za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
W tegorocznej edycji wyróżnienie przyznano na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Grupa audytorów odwiedziła 950 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami 840 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegało podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi.
Trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. W tegorocznej edycji rankingu Getin Noble Bank uplasował się również na drugim miejscu w kategorii produktowej. Zespół ekspertów docenił kartę kredytową Getin Banku za parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.