Katarzyna Meissner z VeloBanku na podium rankingu TOP 50 CMO in Poland
Kapituła prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku wyłoniła najaktywniejszych managerów marketingu, doceniając ich za osiągnięcia 2023 roku i wcześniejsze sukcesy. Coroczne zestawienie TOP 50 CMO ma na celu podsumowanie rezultatów uzyskiwanych przez zarządzających najbardziej rozpoznawalnymi markami w Polsce. Na podium w tym zestawieniu znalazła się Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. Kapituła doceniła całokształt osiągnieć w trakcie prac nad rebrandingiem banku oraz działania komunikacyjne skupione wokół technologii i zrównoważonego rozwoju.
Katarzyna Meissner z VeloBankiem związana jest od samego początku. Odpowiada za całość działań związanych z promocją i wizerunkiem, podzielonych organizacyjnie na komórki zajmujące się marketingiem, public relations oraz komunikacją wewnętrzną. Stoi za spektakularnym sukcesem najszybszego, 5. tygodniowego, rebrandingu instytucji bankowej w Polsce. Aktualnie koordynuje procesy biznesowe wpływające na postrzeganie VeloBanku przez konsumentów oraz otoczenie instytucjonalne. Jest pomysłodawczynią m.in. programu VeloTalent, akcji CSR z pogranicza biznesu, kultury, nauki i sportu. W listopadzie 2023 roku, wraz ze swym zespołem, Katarzyna Meissner odebrała aż 4 wyróżnienia w XII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Wyłaniane przez tę samą kapitułę ekspertów zestawienie TOP 50 CMO in Poland, potwierdza skalę osiągnięć w dziedzinie marketingu, które w ostatnich latach były efektem jej pracy i zaangażowania w kreowania Świata Bardziej Velo.
– To dla mnie niesamowicie miłe zaskoczenie, że kapituła inicjatywy jaką jest konkurs Dyrektor Marketingu Roku, postanawia po 3 miesiącach od naszego ostatniego spotkania przyznać mi 3 miejsce w rankingu TOP 50 CMO in Poland. Marketing i komunikacja są strategicznymi partnerami dla rozwoju biznesu. Coraz silniejszymi zresztą. To te działania pomagają budować przewagę konkurencyjną, szczególnie w sektorze finansowym, tak mocno regulowanym. Tego typu rankingi, jak TOP 50 CMO in Poland, tylko to potwierdzają. Nagrodę tę traktuję w pierwszej kolejności jako wyróżnienie dla zespołu VeloBanku, który każdego dnia podnosi poprzeczkę i udowadnia, że staranie się bardziej przynosi konkretne rezultaty. To również docenienie naszych klientów i partnerów, którzy utożsamiają się z marką VeloBanku i są aktywnymi odbiorcami naszych działań – zaznacza Katarzyna Meissner, zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
TOP 50 CMO in Poland to inicjatywa organizatorów prestiżowego konkursu branżowego Dyrektor Marketingu Roku. Tegoroczna edycja rankingu została ogłoszona 29 lutego w Warszawie. Zestawienie podsumowuje dalszą perspektywę czasu i kluczowe osiągnięcia dyrektorów marketingu pracujących dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Przed dołączeniem do VeloBanku w latach 2012-2019 Katarzyna Meissner pracowała w Santander Bank Polska, gdzie odpowiadała za projekty wizerunkowe, działania relacyjne z klientami i otoczeniem rynkowym oraz rebranding BZWBK. Kluczowe programy, którymi zajmowała się w Santander Bank Polska to m.in. UEFA Champions League, Santander Orchestra czy Konkurs Chopinowski. W latach 2020-2022 była dyrektorem Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca, zarządzając całą działalnością merytoryczną i operacyjną. W czasie jej kadencji w Instytucie powstał pierwszy w jego historii Dział Komunikacji, a także przeprowadziła rebranding instytucji, wprowadzając nową nazwę i identyfikację wizualną.
Pełna lista laureatów rankingu TOP 50 CMO in Poland znajduje się na stronie: https://leadersinpoland.pl/top-10-cmo-in-poland-2023-1/
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.