Katarzyna Meissner z VeloBanku na podium rankingu TOP 50 CMO in Poland
Kapituła prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku wyłoniła najaktywniejszych managerów marketingu, doceniając ich za osiągnięcia 2023 roku i wcześniejsze sukcesy. Coroczne zestawienie TOP 50 CMO ma na celu podsumowanie rezultatów uzyskiwanych przez zarządzających najbardziej rozpoznawalnymi markami w Polsce. Na podium w tym zestawieniu znalazła się Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. Kapituła doceniła całokształt osiągnieć w trakcie prac nad rebrandingiem banku oraz działania komunikacyjne skupione wokół technologii i zrównoważonego rozwoju.
Katarzyna Meissner z VeloBankiem związana jest od samego początku. Odpowiada za całość działań związanych z promocją i wizerunkiem, podzielonych organizacyjnie na komórki zajmujące się marketingiem, public relations oraz komunikacją wewnętrzną. Stoi za spektakularnym sukcesem najszybszego, 5. tygodniowego, rebrandingu instytucji bankowej w Polsce. Aktualnie koordynuje procesy biznesowe wpływające na postrzeganie VeloBanku przez konsumentów oraz otoczenie instytucjonalne. Jest pomysłodawczynią m.in. programu VeloTalent, akcji CSR z pogranicza biznesu, kultury, nauki i sportu. W listopadzie 2023 roku, wraz ze swym zespołem, Katarzyna Meissner odebrała aż 4 wyróżnienia w XII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Wyłaniane przez tę samą kapitułę ekspertów zestawienie TOP 50 CMO in Poland, potwierdza skalę osiągnięć w dziedzinie marketingu, które w ostatnich latach były efektem jej pracy i zaangażowania w kreowania Świata Bardziej Velo.
– To dla mnie niesamowicie miłe zaskoczenie, że kapituła inicjatywy jaką jest konkurs Dyrektor Marketingu Roku, postanawia po 3 miesiącach od naszego ostatniego spotkania przyznać mi 3 miejsce w rankingu TOP 50 CMO in Poland. Marketing i komunikacja są strategicznymi partnerami dla rozwoju biznesu. Coraz silniejszymi zresztą. To te działania pomagają budować przewagę konkurencyjną, szczególnie w sektorze finansowym, tak mocno regulowanym. Tego typu rankingi, jak TOP 50 CMO in Poland, tylko to potwierdzają. Nagrodę tę traktuję w pierwszej kolejności jako wyróżnienie dla zespołu VeloBanku, który każdego dnia podnosi poprzeczkę i udowadnia, że staranie się bardziej przynosi konkretne rezultaty. To również docenienie naszych klientów i partnerów, którzy utożsamiają się z marką VeloBanku i są aktywnymi odbiorcami naszych działań – zaznacza Katarzyna Meissner, zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
TOP 50 CMO in Poland to inicjatywa organizatorów prestiżowego konkursu branżowego Dyrektor Marketingu Roku. Tegoroczna edycja rankingu została ogłoszona 29 lutego w Warszawie. Zestawienie podsumowuje dalszą perspektywę czasu i kluczowe osiągnięcia dyrektorów marketingu pracujących dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Przed dołączeniem do VeloBanku w latach 2012-2019 Katarzyna Meissner pracowała w Santander Bank Polska, gdzie odpowiadała za projekty wizerunkowe, działania relacyjne z klientami i otoczeniem rynkowym oraz rebranding BZWBK. Kluczowe programy, którymi zajmowała się w Santander Bank Polska to m.in. UEFA Champions League, Santander Orchestra czy Konkurs Chopinowski. W latach 2020-2022 była dyrektorem Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca, zarządzając całą działalnością merytoryczną i operacyjną. W czasie jej kadencji w Instytucie powstał pierwszy w jego historii Dział Komunikacji, a także przeprowadziła rebranding instytucji, wprowadzając nową nazwę i identyfikację wizualną.
Pełna lista laureatów rankingu TOP 50 CMO in Poland znajduje się na stronie: https://leadersinpoland.pl/top-10-cmo-in-poland-2023-1/

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.