Katarzyna Meissner z VeloBanku na podium rankingu TOP 50 CMO in Poland
Kapituła prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku wyłoniła najaktywniejszych managerów marketingu, doceniając ich za osiągnięcia 2023 roku i wcześniejsze sukcesy. Coroczne zestawienie TOP 50 CMO ma na celu podsumowanie rezultatów uzyskiwanych przez zarządzających najbardziej rozpoznawalnymi markami w Polsce. Na podium w tym zestawieniu znalazła się Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. Kapituła doceniła całokształt osiągnieć w trakcie prac nad rebrandingiem banku oraz działania komunikacyjne skupione wokół technologii i zrównoważonego rozwoju.
Katarzyna Meissner z VeloBankiem związana jest od samego początku. Odpowiada za całość działań związanych z promocją i wizerunkiem, podzielonych organizacyjnie na komórki zajmujące się marketingiem, public relations oraz komunikacją wewnętrzną. Stoi za spektakularnym sukcesem najszybszego, 5. tygodniowego, rebrandingu instytucji bankowej w Polsce. Aktualnie koordynuje procesy biznesowe wpływające na postrzeganie VeloBanku przez konsumentów oraz otoczenie instytucjonalne. Jest pomysłodawczynią m.in. programu VeloTalent, akcji CSR z pogranicza biznesu, kultury, nauki i sportu. W listopadzie 2023 roku, wraz ze swym zespołem, Katarzyna Meissner odebrała aż 4 wyróżnienia w XII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Wyłaniane przez tę samą kapitułę ekspertów zestawienie TOP 50 CMO in Poland, potwierdza skalę osiągnięć w dziedzinie marketingu, które w ostatnich latach były efektem jej pracy i zaangażowania w kreowania Świata Bardziej Velo.
– To dla mnie niesamowicie miłe zaskoczenie, że kapituła inicjatywy jaką jest konkurs Dyrektor Marketingu Roku, postanawia po 3 miesiącach od naszego ostatniego spotkania przyznać mi 3 miejsce w rankingu TOP 50 CMO in Poland. Marketing i komunikacja są strategicznymi partnerami dla rozwoju biznesu. Coraz silniejszymi zresztą. To te działania pomagają budować przewagę konkurencyjną, szczególnie w sektorze finansowym, tak mocno regulowanym. Tego typu rankingi, jak TOP 50 CMO in Poland, tylko to potwierdzają. Nagrodę tę traktuję w pierwszej kolejności jako wyróżnienie dla zespołu VeloBanku, który każdego dnia podnosi poprzeczkę i udowadnia, że staranie się bardziej przynosi konkretne rezultaty. To również docenienie naszych klientów i partnerów, którzy utożsamiają się z marką VeloBanku i są aktywnymi odbiorcami naszych działań – zaznacza Katarzyna Meissner, zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
TOP 50 CMO in Poland to inicjatywa organizatorów prestiżowego konkursu branżowego Dyrektor Marketingu Roku. Tegoroczna edycja rankingu została ogłoszona 29 lutego w Warszawie. Zestawienie podsumowuje dalszą perspektywę czasu i kluczowe osiągnięcia dyrektorów marketingu pracujących dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Przed dołączeniem do VeloBanku w latach 2012-2019 Katarzyna Meissner pracowała w Santander Bank Polska, gdzie odpowiadała za projekty wizerunkowe, działania relacyjne z klientami i otoczeniem rynkowym oraz rebranding BZWBK. Kluczowe programy, którymi zajmowała się w Santander Bank Polska to m.in. UEFA Champions League, Santander Orchestra czy Konkurs Chopinowski. W latach 2020-2022 była dyrektorem Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca, zarządzając całą działalnością merytoryczną i operacyjną. W czasie jej kadencji w Instytucie powstał pierwszy w jego historii Dział Komunikacji, a także przeprowadziła rebranding instytucji, wprowadzając nową nazwę i identyfikację wizualną.
Pełna lista laureatów rankingu TOP 50 CMO in Poland znajduje się na stronie: https://leadersinpoland.pl/top-10-cmo-in-poland-2023-1/

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.