Katarzyna Meissner z VeloBanku na podium rankingu TOP 50 CMO in Poland
Kapituła prestiżowego konkursu Dyrektor Marketingu Roku wyłoniła najaktywniejszych managerów marketingu, doceniając ich za osiągnięcia 2023 roku i wcześniejsze sukcesy. Coroczne zestawienie TOP 50 CMO ma na celu podsumowanie rezultatów uzyskiwanych przez zarządzających najbardziej rozpoznawalnymi markami w Polsce. Na podium w tym zestawieniu znalazła się Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. Kapituła doceniła całokształt osiągnieć w trakcie prac nad rebrandingiem banku oraz działania komunikacyjne skupione wokół technologii i zrównoważonego rozwoju.
Katarzyna Meissner z VeloBankiem związana jest od samego początku. Odpowiada za całość działań związanych z promocją i wizerunkiem, podzielonych organizacyjnie na komórki zajmujące się marketingiem, public relations oraz komunikacją wewnętrzną. Stoi za spektakularnym sukcesem najszybszego, 5. tygodniowego, rebrandingu instytucji bankowej w Polsce. Aktualnie koordynuje procesy biznesowe wpływające na postrzeganie VeloBanku przez konsumentów oraz otoczenie instytucjonalne. Jest pomysłodawczynią m.in. programu VeloTalent, akcji CSR z pogranicza biznesu, kultury, nauki i sportu. W listopadzie 2023 roku, wraz ze swym zespołem, Katarzyna Meissner odebrała aż 4 wyróżnienia w XII edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Wyłaniane przez tę samą kapitułę ekspertów zestawienie TOP 50 CMO in Poland, potwierdza skalę osiągnięć w dziedzinie marketingu, które w ostatnich latach były efektem jej pracy i zaangażowania w kreowania Świata Bardziej Velo.
– To dla mnie niesamowicie miłe zaskoczenie, że kapituła inicjatywy jaką jest konkurs Dyrektor Marketingu Roku, postanawia po 3 miesiącach od naszego ostatniego spotkania przyznać mi 3 miejsce w rankingu TOP 50 CMO in Poland. Marketing i komunikacja są strategicznymi partnerami dla rozwoju biznesu. Coraz silniejszymi zresztą. To te działania pomagają budować przewagę konkurencyjną, szczególnie w sektorze finansowym, tak mocno regulowanym. Tego typu rankingi, jak TOP 50 CMO in Poland, tylko to potwierdzają. Nagrodę tę traktuję w pierwszej kolejności jako wyróżnienie dla zespołu VeloBanku, który każdego dnia podnosi poprzeczkę i udowadnia, że staranie się bardziej przynosi konkretne rezultaty. To również docenienie naszych klientów i partnerów, którzy utożsamiają się z marką VeloBanku i są aktywnymi odbiorcami naszych działań – zaznacza Katarzyna Meissner, zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
TOP 50 CMO in Poland to inicjatywa organizatorów prestiżowego konkursu branżowego Dyrektor Marketingu Roku. Tegoroczna edycja rankingu została ogłoszona 29 lutego w Warszawie. Zestawienie podsumowuje dalszą perspektywę czasu i kluczowe osiągnięcia dyrektorów marketingu pracujących dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Przed dołączeniem do VeloBanku w latach 2012-2019 Katarzyna Meissner pracowała w Santander Bank Polska, gdzie odpowiadała za projekty wizerunkowe, działania relacyjne z klientami i otoczeniem rynkowym oraz rebranding BZWBK. Kluczowe programy, którymi zajmowała się w Santander Bank Polska to m.in. UEFA Champions League, Santander Orchestra czy Konkurs Chopinowski. W latach 2020-2022 była dyrektorem Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca, zarządzając całą działalnością merytoryczną i operacyjną. W czasie jej kadencji w Instytucie powstał pierwszy w jego historii Dział Komunikacji, a także przeprowadziła rebranding instytucji, wprowadzając nową nazwę i identyfikację wizualną.
Pełna lista laureatów rankingu TOP 50 CMO in Poland znajduje się na stronie: https://leadersinpoland.pl/top-10-cmo-in-poland-2023-1/

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.