Komunikaty PR

Klienci HSBC w Polsce będą mogli skorzystać z Funduszu Gwarancji Płynnościowych

2020-05-05  |  10:12
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.18 MB )

HSBC rozszerza zakres wsparcia dla klientów w Polsce. We współpracy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego (BGK), zapewni swoim klientom dostęp do płynności finansowej, niezbędnej w czasach nagłej stagnacji gospodarczej. Umowa z BGK jest uzupełnieniem szeregu inicjatyw podjętych przez HSBC już na początku pandemii COVID-19, w tym umorzenia spłat kapitału oraz rozwiązań z zakresu wsparcia finansowania handlu.

Skutki gospodarcze pandemii COVID-19 dotyczą przedsiębiorstw na całym świecie. Dzięki umowie o limit gwarancyjny podpisanej z Bankiem Gospodarstwa Krajowego, klienci HSBC w Polsce będą mogli uzyskać wsparcie w utrzymaniu płynności finansowej w trudnym okresie niepewności ekonomicznej.

"Umowa o limit gwarancyjny w ramach Funduszu Gwarancji Płynności Finansowej stanowi uzupełnienie wsparcia, jakiego udzielamy naszym klientom w celu zapewnienia funkcjonowania łańcuchów dostaw i kontynuacji działalności w handlu międzynarodowym. Przyznanie limitu przez BGK jest podkreśleniem znaczenia HSBC w Polsce, zaufania do jakości procesu oceny kredytowej, solidnych platform technologicznych oraz potwierdzeniem naszych wysokich ratingów kredytowych. HSBC pozostaje jednym z najwyżej ocenianych banków na świecie, a analitycy chwalą nasz zdywersyfikowany model biznesowy" – powiedział Michał H. Mrożek, CEO HSBC w Polsce.

Michał H. Mrożek dodał również: "Umowa z Bankiem Gospodarstwa Krajowego została podpisana w formie cyfrowej. Jest to wynik ciągłych inwestycji Grupy HSBC w zwiększanie możliwości cyfrowych i oferowanie klientom elastyczności, co jest niezwykle istotne w obecnej sytuacji. Bank utrzymuje pełną zdolność operacyjną przy pomocy pracowników pracujących zdalnie. Wdrożone przez nas procesy cyfrowe pozwalają naszym dotychczasowym klientom na pełną interakcję z bankiem bez konieczności fizycznej wymiany dokumentów".

HSBC w Polsce świadczy usługi finansowe polskim korporacjom i instytucjom o międzynarodowych aspiracjach oraz obsługuje lokalne oddziały globalnych klientów. Bank na bieżąco monitoruje także zmiany w otoczeniu biznesowym i gospodarczym związane z pandemią COVID-19. Poprzez nowoczesną platformę badawczą zapewnia swoim klientom dostęp do raportów i analiz dotyczących zagadnień gospodarczych i ekonomicznych na poziomie globalnym, regionalnym i krajowym.

Klienci zainteresowani wdrożeniem rozwiązań związanych z programem gwarancyjnym lub podpisem cyfrowym BGK mogą kontaktować się ze swoimi doradcami HSBC za pośrednictwem standardowych kanałów lub poczty elektronicznej: firmy@hsbc.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Nawet 30 proc. rabatu i odroczona płatność na wiosenne zakupy w duchu slow Biuro prasowe
2024-03-26 | 15:20

Nawet 30 proc. rabatu i odroczona płatność na wiosenne zakupy w duchu slow

VeloMarket, marketplace wspierający zrównoważone wybory, zyskał metodę płatności BLIK – Płacę Później[1]. Teraz za wszystkie zakupy, niezależnie od wartości koszyka,
Bankowość VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską
2024-03-22 | 12:20

VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską

VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął
Bankowość Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku
2024-03-21 | 10:10

Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku

Słoneczne poranki i cieplejsze popołudnia dają Ci więcej energii niż zwykle? Spożytkuj siły na realizację planów dzięki Lokacie wiosennej VeloBanku. Można zyskać 5 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.