Klienci ING Lease (Polska) podpiszą umowę leasingową za pomocą mSzafir
ING Lease (Polska) udostępniło swoim klientom, korzystającym z platformy Lease Now możliwość podpisania umów leasingowych z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir. Dzięki dostarczanej przez KIR usłudze, przedsiębiorcy mogą dopełnić wszelkich formalności w sposób całkowicie zdalny. Dzięki dostarczanej przez KIR usłudze, przedsiębiorcy mogą dopełnić wszelkich formalności w sposób całkowicie zdalny.
mSzafir jest w pełni mobilnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, eliminującym potrzebę użycia czytnika i karty kryptograficznej, dzięki czemu umożliwia prowadzenie spraw prywatnych, biznesowych i urzędowych całkowicie online. Dostępny jest w dwóch wariantach – w wersji jednorazowej, służącej do podpisania pojedynczego dokumentu oraz z długim terminem ważności, do podpisywania wielu dokumentów. Od teraz, klienci ING mogą uzyskać podpis elektroniczny mSzafir do zdalnego podpisania umowy leasingowej w Lease Now, wykorzystując do tego inną usługę KIR, tj. mojeID, która pozwala na zdalne potwierdzanie tożsamości.
– W ING Lease (Polska) staramy się na bieżąco odpowiadać na zapotrzebowania naszych klientów. Już od jakiegoś czasu zachęcamy ich do korzystania z kwalifikowanych podpisów elektronicznych przy zawieraniu umowy leasingowej, dzięki czemu dopełnianie formalności przebiega sprawnie i wygodnie. Teraz, dzięki współpracy z KIR i wdrożeniu mSzafir w Lease Now, będą mogli złożyć e-podpis na umowie w dowolnym miejscu i czasie oraz z dowolnego urządzenia. Wierzymy, że to znacząco wpłynie na komfort świadczonych przez nas usług – podkreśla Arkadiusz Kuczera, Wiceprezes ING Lease (Polska) odpowiedzialny za Pion Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta.
Spółka ING Lease (Polska) jest obecna na rynku od ponad 25 lat. Jest jedną z największych instytucji leasingowych w Polsce. Wchodzi w skład Grupy Kapitałowej ING Banku Śląskiego S.A. ING Lease (Polska) jest liderem w finansowaniu maszyn i urządzeń, posiadając w swojej ofercie program ING Maszyny, ING Smart Factory czy też ostatnio uruchomioną platformę ING Lease Now.
– Wdrożenie mSzafir w ING Lease jest istotnym krokiem w kierunku podniesienia poziomu cyfryzacji branży leasingowej. Jestem przekonany, że rezultatem stosowania mSzafir będzie optymalizacja obiegu dokumentów w firmie naszego partnera, co przełoży się na poprawę komfortu pracy i przyczyni do uproszczenia relacji pomiędzy pracownikami a klientami – mówi Piotr Alicki, Prezes Zarządu KIR.
Kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir jest zgodny z wymaganiami rozporządzenia eIDAS i ma moc prawną równoważną podpisowi złożonemu własnoręcznie.
Piła bogatsza o oddział VeloBanku
VeloBank debiutuje w Kutnie
VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.