Komunikaty PR

Klienci ING Lease (Polska) podpiszą umowę leasingową za pomocą mSzafir

2021-11-21  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt

ING Lease (Polska) udostępniło swoim klientom, korzystającym z platformy Lease Now możliwość podpisania umów leasingowych z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego mSzafir. Dzięki  dostarczanej przez KIR usłudze, przedsiębiorcy mogą dopełnić wszelkich formalności w sposób całkowicie zdalny. Dzięki  dostarczanej przez KIR usłudze, przedsiębiorcy mogą dopełnić wszelkich formalności w sposób całkowicie zdalny.

mSzafir jest w pełni mobilnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym, eliminującym potrzebę użycia czytnika i karty kryptograficznej, dzięki czemu umożliwia prowadzenie spraw prywatnych, biznesowych i urzędowych całkowicie online. Dostępny jest w dwóch wariantach – w wersji jednorazowej, służącej do podpisania pojedynczego dokumentu oraz z długim terminem ważności, do podpisywania wielu dokumentów. Od teraz, klienci ING mogą uzyskać podpis elektroniczny mSzafir do zdalnego podpisania umowy leasingowej w Lease Now, wykorzystując do tego inną usługę KIR, tj. mojeID, która pozwala na zdalne potwierdzanie tożsamości.   

– W ING Lease (Polska) staramy się na bieżąco odpowiadać na zapotrzebowania naszych klientów. Już od jakiegoś czasu zachęcamy ich do korzystania z kwalifikowanych podpisów elektronicznych przy zawieraniu umowy leasingowej, dzięki czemu dopełnianie formalności przebiega sprawnie i wygodnie. Teraz, dzięki współpracy z KIR i wdrożeniu mSzafir w Lease Now, będą mogli złożyć e-podpis na umowie w dowolnym miejscu i czasie oraz z dowolnego urządzenia. Wierzymy, że to znacząco wpłynie na komfort świadczonych przez nas usług – podkreśla Arkadiusz Kuczera, Wiceprezes ING Lease (Polska) odpowiedzialny za Pion Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta.

Spółka ING Lease (Polska) jest obecna na rynku od ponad 25 lat. Jest jedną z największych instytucji leasingowych w Polsce. Wchodzi w skład Grupy Kapitałowej ING Banku Śląskiego S.A. ING Lease (Polska) jest liderem w finansowaniu maszyn i urządzeń, posiadając w swojej ofercie program ING Maszyny, ING Smart Factory czy też ostatnio uruchomioną platformę ING Lease Now.

Wdrożenie mSzafir w ING Lease jest istotnym krokiem w kierunku podniesienia poziomu cyfryzacji branży leasingowej. Jestem przekonany, że rezultatem stosowania mSzafir będzie optymalizacja obiegu dokumentów w firmie naszego partnera, co przełoży się na poprawę komfortu pracy i przyczyni do uproszczenia relacji pomiędzy pracownikami a klientami – mówi Piotr Alicki, Prezes Zarządu KIR.

Kwalifikowany podpis elektroniczny mSzafir jest zgodny z wymaganiami rozporządzenia eIDAS i ma moc prawną równoważną podpisowi złożonemu własnoręcznie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Piła bogatsza o oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-09-12 | 15:45

Piła bogatsza o oddział VeloBanku

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Pile. Mieszkańcy tego miasta mogą teraz korzystać z szerokiej oferty usług bankowych przy ul. Wojska Polskiego 28A, od poniedziałku do
Bankowość VeloBank debiutuje w Kutnie
2024-09-10 | 12:45

VeloBank debiutuje w Kutnie

VeloBank otworzył nową placówkę w Kutnie, zapewniając mieszkańcom dostęp do nowoczesnych usług oraz fachowej pomocy doradców. Nowy oddział, zlokalizowany przy ul. Barlickiego
Bankowość VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy
2024-09-05 | 14:45

VeloFotka: GenAI pomaga klientom VeloBanku wypełnić wniosek kredytowy

15 do 30 sekund – tyle czasu potrzebuje model GenAI GPT-4 Turbo, wspomagany chmurą obliczeniową, by ze zdjęcia etykiety cenowej produktu przygotować szablon wniosku kredytowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.