Komunikaty PR

Klienci VeloBanku podpiszą umowę kredytu samochodowego całkowicie zdalnie

2023-06-16  |  13:00
Biuro prasowe

VeloBank rozpoczął współpracę z Autenti, w ramach której klienci indywidualni i firmowi podpiszą umowę na sfinansowanie zakupu samochodu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Cały proces przebiega zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. W następnym kroku bank, wspólnie z Autenti, rozszerzy możliwość zdalnego podpisywania dokumentów na inne rodzaje umów.

– W VeloBanku ważna jest dla nas cyfrowa dostępność naszych produktów i usług. Wprowadzane rozwiązania pomagają klientom zarówno zaoszczędzić czas, jak i cieszyć się wygodą i swobodą w zarządzaniu swoimi finansami. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z pewnym i sprawdzonym partnerem, jakim jest Autenti. Elektroniczne podpisywanie dokumentów dla kredytu na samochód to dopiero początek. Będziemy sukcesywnie rozszerzać tę możliwość dla innego typu umów kredytowych, realizując tym samym naszą obietnicę ułatwiania codziennych finansów i zaspokajania potrzeb naszych klientów – podkreśla Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych z VeloBanku.

Współpraca z Autenti wpisuje się w strategię VeloBanku, która zakłada tworzenie banku uniwersalnego, gdzie klienci otrzymują nowoczesne i wygodne produkty finansowe. Partnerstwo umożliwia indywidualnym i firmowym użytkownikom banku bezpieczną autoryzację dokumentów i zawieranie umów przez internet. Umowę podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym bez wychodzenia z domu. Klienci chcący skorzystać z takiej możliwości przechodzą wideoweryfikację w celu wydania certyfikatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego w Autenti, który jest ważny jeden miesiąc.

– Wprowadzenie innowacyjnej usługi elektronicznego podpisywania umów na kredyty samochodowe podkreśla zaangażowanie VeloBanku w dostarczenie wygodnych i nowoczesnych produktów finansowych ich klientom. Jesteśmy przekonani, że troska o środowisko naturalne i rezygnacja z papieru pozytywnie wpływa na wizerunek naszych partnerów – mówi Łukasz Zakrzewski, Corporate Sales Team Lead w Autenti. – Współpraca z VeloBankiem wpisuje się w naszą misję: dostarczanie klientom cyfrowych narzędzi, które pozwalają prowadzić procesy biznesowe w bezpieczny, szybki i ekologiczny sposób. Cieszymy się na perspektywy dalszej współpracy – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.