Klienci VeloBanku podpiszą umowę kredytu samochodowego całkowicie zdalnie
VeloBank rozpoczął współpracę z Autenti, w ramach której klienci indywidualni i firmowi podpiszą umowę na sfinansowanie zakupu samochodu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Cały proces przebiega zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. W następnym kroku bank, wspólnie z Autenti, rozszerzy możliwość zdalnego podpisywania dokumentów na inne rodzaje umów.
– W VeloBanku ważna jest dla nas cyfrowa dostępność naszych produktów i usług. Wprowadzane rozwiązania pomagają klientom zarówno zaoszczędzić czas, jak i cieszyć się wygodą i swobodą w zarządzaniu swoimi finansami. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z pewnym i sprawdzonym partnerem, jakim jest Autenti. Elektroniczne podpisywanie dokumentów dla kredytu na samochód to dopiero początek. Będziemy sukcesywnie rozszerzać tę możliwość dla innego typu umów kredytowych, realizując tym samym naszą obietnicę ułatwiania codziennych finansów i zaspokajania potrzeb naszych klientów – podkreśla Joanna Jaworska, Dyrektor Departamentu Kredytów Detalicznych z VeloBanku.
Współpraca z Autenti wpisuje się w strategię VeloBanku, która zakłada tworzenie banku uniwersalnego, gdzie klienci otrzymują nowoczesne i wygodne produkty finansowe. Partnerstwo umożliwia indywidualnym i firmowym użytkownikom banku bezpieczną autoryzację dokumentów i zawieranie umów przez internet. Umowę podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym bez wychodzenia z domu. Klienci chcący skorzystać z takiej możliwości przechodzą wideoweryfikację w celu wydania certyfikatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego w Autenti, który jest ważny jeden miesiąc.
– Wprowadzenie innowacyjnej usługi elektronicznego podpisywania umów na kredyty samochodowe podkreśla zaangażowanie VeloBanku w dostarczenie wygodnych i nowoczesnych produktów finansowych ich klientom. Jesteśmy przekonani, że troska o środowisko naturalne i rezygnacja z papieru pozytywnie wpływa na wizerunek naszych partnerów – mówi Łukasz Zakrzewski, Corporate Sales Team Lead w Autenti. – Współpraca z VeloBankiem wpisuje się w naszą misję: dostarczanie klientom cyfrowych narzędzi, które pozwalają prowadzić procesy biznesowe w bezpieczny, szybki i ekologiczny sposób. Cieszymy się na perspektywy dalszej współpracy – dodaje.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.