Klienci VeloBanku kupią karty podarunkowe w kanałach cyfrowych
VeloBank we współpracy z Autopay przedstawił klientom ofertę kart podarunkowych do zakupienia w kanałach cyfrowych. To kolejne wygodne rozwiązanie w bankowości internetowej oraz mobilnej, dzięki któremu zakup dostępów do gier, ulubionej muzyki, filmów czy aplikacji to kwestia kilku kliknięć. Już na start VeloBank proponuje produkty wielu uznanych firm jak np. Empik, Allegro czy Canal+. W przyszłości usługa będzie rozwijana i rozbudowywana o nowe kategorie i dostawców.
Karty podarunkowe dostępne są w kanałach elektronicznych, a klienci dokonają opłaty z VeloKonta, czyli flagowego rachunku osobistego VeloBanku. To nowa propozycja, którą klienci znajdą w zakładce „Usługi” w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zakup kart podarunkowych jest jeszcze wygodniejszy dzięki skrótowi na ekranie głównym po zalogowaniu się do bankowości. Nowa usługa pozwala w kilku prostych krokach kupić prezent dla bliskich lub dla siebie.
W ofercie znaleźć można karty podarunkowe na multimedia od m.in. Empiku, Canal+, Playera czy CDA Premium. Gracze docenią obecność kart Minecraft i Xbox. Chcąc zrobić bliskim uniwersalny prezent, można też skorzystać z oferty na zakupy w Allegro. Propozycje z innych kategorii to m.in. Pyszne.pl (żywność), Van Graff (odzież) oraz Wyjątkowy Prezent (usługi związane z rozrywką i doświadczeniami). Bank będzie systematycznie wzbogacać ofertę kart podarunkowych.
– Świat Bardziej Velo to miejsce, gdzie technologia i wygoda łączą się. Uzupełniamy naszą ofertę o nowy, atrakcyjny VAS, czyli możliwość zakupienia karty podarunkowej, a jednocześnie dbamy, żeby klient poświęcił na to zaledwie chwilę. Kilka kliknięć w bankowości internetowej lub aplikacji wystarczy, żeby sprawić radość sobie lub bliskim. Aktualnie mamy do wyboru kilka rodzajów kart podarunkowych, ale planujemy tę propozycję systematycznie rozwijać. Tego typu rozwiązanie w naszych kanałach cyfrowych to kolejny dowód, że chcemy być blisko tego, czego chcą klienci i wykraczamy poza tradycyjnie rozumianą bankowość – podkreśla Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.
Partnerem VeloBanku w obszarze oferowania kart podarunkowych w kanałach cyfrowych jest Autopay.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.