Komunikaty PR

Klienci VeloBanku kupią karty podarunkowe w kanałach cyfrowych

2023-10-12  |  15:00
Biuro prasowe

VeloBank we współpracy z Autopay przedstawił klientom ofertę kart podarunkowych do zakupienia w kanałach cyfrowych. To kolejne wygodne rozwiązanie w bankowości internetowej oraz mobilnej, dzięki któremu zakup dostępów do gier, ulubionej muzyki, filmów czy aplikacji to kwestia kilku kliknięć. Już na start VeloBank proponuje produkty wielu uznanych firm jak np. Empik, Allegro czy Canal+. W przyszłości usługa będzie rozwijana i rozbudowywana o nowe kategorie i dostawców.

Karty podarunkowe dostępne są w kanałach elektronicznych, a klienci dokonają opłaty z VeloKonta, czyli flagowego rachunku osobistego VeloBanku. To nowa propozycja, którą klienci znajdą w zakładce „Usługi” w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zakup kart podarunkowych jest jeszcze wygodniejszy dzięki skrótowi na ekranie głównym po zalogowaniu się do bankowości. Nowa usługa pozwala w kilku prostych krokach kupić prezent dla bliskich lub dla siebie.

W ofercie znaleźć można karty podarunkowe na multimedia od m.in. Empiku, Canal+, Playera czy CDA Premium. Gracze docenią obecność kart Minecraft i Xbox. Chcąc zrobić bliskim uniwersalny prezent, można też skorzystać z oferty na zakupy w Allegro. Propozycje z innych kategorii to m.in. Pyszne.pl (żywność), Van Graff (odzież) oraz Wyjątkowy Prezent (usługi związane z rozrywką i doświadczeniami). Bank będzie systematycznie wzbogacać ofertę kart podarunkowych.

– Świat Bardziej Velo to miejsce, gdzie technologia i wygoda łączą się. Uzupełniamy naszą ofertę o nowy, atrakcyjny VAS, czyli możliwość zakupienia karty podarunkowej, a jednocześnie dbamy, żeby klient poświęcił na to zaledwie chwilę. Kilka kliknięć w bankowości internetowej lub aplikacji wystarczy, żeby sprawić radość sobie lub bliskim. Aktualnie mamy do wyboru kilka rodzajów kart podarunkowych, ale planujemy tę propozycję systematycznie rozwijać. Tego typu rozwiązanie w naszych kanałach cyfrowych to kolejny dowód, że chcemy być blisko tego, czego chcą klienci i wykraczamy poza tradycyjnie rozumianą bankowość – podkreśla Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Partnerem VeloBanku w obszarze oferowania kart podarunkowych w kanałach cyfrowych jest Autopay.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.