Komunikaty PR

Klienci VeloBanku kupią karty podarunkowe w kanałach cyfrowych

2023-10-12  |  15:00
Biuro prasowe

VeloBank we współpracy z Autopay przedstawił klientom ofertę kart podarunkowych do zakupienia w kanałach cyfrowych. To kolejne wygodne rozwiązanie w bankowości internetowej oraz mobilnej, dzięki któremu zakup dostępów do gier, ulubionej muzyki, filmów czy aplikacji to kwestia kilku kliknięć. Już na start VeloBank proponuje produkty wielu uznanych firm jak np. Empik, Allegro czy Canal+. W przyszłości usługa będzie rozwijana i rozbudowywana o nowe kategorie i dostawców.

Karty podarunkowe dostępne są w kanałach elektronicznych, a klienci dokonają opłaty z VeloKonta, czyli flagowego rachunku osobistego VeloBanku. To nowa propozycja, którą klienci znajdą w zakładce „Usługi” w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zakup kart podarunkowych jest jeszcze wygodniejszy dzięki skrótowi na ekranie głównym po zalogowaniu się do bankowości. Nowa usługa pozwala w kilku prostych krokach kupić prezent dla bliskich lub dla siebie.

W ofercie znaleźć można karty podarunkowe na multimedia od m.in. Empiku, Canal+, Playera czy CDA Premium. Gracze docenią obecność kart Minecraft i Xbox. Chcąc zrobić bliskim uniwersalny prezent, można też skorzystać z oferty na zakupy w Allegro. Propozycje z innych kategorii to m.in. Pyszne.pl (żywność), Van Graff (odzież) oraz Wyjątkowy Prezent (usługi związane z rozrywką i doświadczeniami). Bank będzie systematycznie wzbogacać ofertę kart podarunkowych.

– Świat Bardziej Velo to miejsce, gdzie technologia i wygoda łączą się. Uzupełniamy naszą ofertę o nowy, atrakcyjny VAS, czyli możliwość zakupienia karty podarunkowej, a jednocześnie dbamy, żeby klient poświęcił na to zaledwie chwilę. Kilka kliknięć w bankowości internetowej lub aplikacji wystarczy, żeby sprawić radość sobie lub bliskim. Aktualnie mamy do wyboru kilka rodzajów kart podarunkowych, ale planujemy tę propozycję systematycznie rozwijać. Tego typu rozwiązanie w naszych kanałach cyfrowych to kolejny dowód, że chcemy być blisko tego, czego chcą klienci i wykraczamy poza tradycyjnie rozumianą bankowość – podkreśla Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Partnerem VeloBanku w obszarze oferowania kart podarunkowych w kanałach cyfrowych jest Autopay.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.