Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą
VeloBank przygotował ofertę specjalną dla swoich klientów „Płać Bardziej Velo”, która zachęca do aktywowania nowego modelu kart płatniczych. Uruchamiając do 10 listopada br. kartę debetową lub kartę kredytową do VeloKonta mogą zyskać premię do 200 zł zwrotu prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce zrealizowane nowymi kartami i cieszyć się brakiem opłat za jej użytkowanie przez 2 miesiące od przystąpienia do oferty specjalnej.
Posiadacze kart płatniczych VeloBanku mogą skorzystać z akcji wymiany swoich starych plastików na nowe, przykuwające oko atrakcyjnym wzornictwem i bardziej funkcjonalne modele. Stawiający na technologię i wartości ekologiczne bank nagrodzi wszystkich klientów, którzy zdecydują się na ten krok do 10 listopada br. W akcji „Płać Bardziej Velo” mogą z tego tytułu otrzymać zwrot prowizji od wypłat gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce przez 2 miesiące od dnia, w którym przystąpią do oferty specjalnej – do 100 zł za każdy miesiąc, maksymalnie do 200 zł za cały okres akcji. Dodatkowym bonusem jest brak opłat za obsługę nowej karty do konta lub karty kredytowej w tym czasie.
– Składową nazwy naszego banku jest angielskie słowo „velocity” oznaczające prędkość, dynamikę. Ciągle udoskonalamy nasze rozwiązania i rozwijamy się, aby zapewnić klientom jak najwyższy komfort bankowania. Dlatego zachęcamy ich do wypróbowania nowej edycji kart płatniczych, które zostały wykonane z materiałów w stu procentach pochodzących z recyklingu. Posiadają też specjalne wycięcie ułatwiające ich użytkowanie osobom niewidomym i słabowidzącym. Zadbamy też, aby jak najlepiej zutylizować ich poprzedniczki. W ramach akcji zachęcamy klientów, aby przynosili do oddziałów banku stare karty, które zostaną w bezpieczny sposób zniszczone i poddane procesowi recyklingu – podkreśla Paweł Wawiernia, dyrektor Biura kart płatniczych w VeloBanku.
Żeby przystąpić do akcji „Płać Bardziej Velo” należy aktywować nową wersję karty przysłaną przez bank do 10 listopada 2023 r. Aktywacji można dokonać w bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej, z pomocą konsultanta telefonicznego VeloBanku lub w bankomacie. Potem użytkownicy mogą od razu korzystać z nowego środka płatniczego, dzięki czemu mają zapewnioną ciągłość dostępu do środków.
Szczegóły dotyczące korzyści płynących z akcji „Płać Bardziej Velo” zawiera regulamin oferty specjalnej dostępny na stronie www.velobank.pl.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.