Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą
VeloBank przygotował ofertę specjalną dla swoich klientów „Płać Bardziej Velo”, która zachęca do aktywowania nowego modelu kart płatniczych. Uruchamiając do 10 listopada br. kartę debetową lub kartę kredytową do VeloKonta mogą zyskać premię do 200 zł zwrotu prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce zrealizowane nowymi kartami i cieszyć się brakiem opłat za jej użytkowanie przez 2 miesiące od przystąpienia do oferty specjalnej.
Posiadacze kart płatniczych VeloBanku mogą skorzystać z akcji wymiany swoich starych plastików na nowe, przykuwające oko atrakcyjnym wzornictwem i bardziej funkcjonalne modele. Stawiający na technologię i wartości ekologiczne bank nagrodzi wszystkich klientów, którzy zdecydują się na ten krok do 10 listopada br. W akcji „Płać Bardziej Velo” mogą z tego tytułu otrzymać zwrot prowizji od wypłat gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce przez 2 miesiące od dnia, w którym przystąpią do oferty specjalnej – do 100 zł za każdy miesiąc, maksymalnie do 200 zł za cały okres akcji. Dodatkowym bonusem jest brak opłat za obsługę nowej karty do konta lub karty kredytowej w tym czasie.
– Składową nazwy naszego banku jest angielskie słowo „velocity” oznaczające prędkość, dynamikę. Ciągle udoskonalamy nasze rozwiązania i rozwijamy się, aby zapewnić klientom jak najwyższy komfort bankowania. Dlatego zachęcamy ich do wypróbowania nowej edycji kart płatniczych, które zostały wykonane z materiałów w stu procentach pochodzących z recyklingu. Posiadają też specjalne wycięcie ułatwiające ich użytkowanie osobom niewidomym i słabowidzącym. Zadbamy też, aby jak najlepiej zutylizować ich poprzedniczki. W ramach akcji zachęcamy klientów, aby przynosili do oddziałów banku stare karty, które zostaną w bezpieczny sposób zniszczone i poddane procesowi recyklingu – podkreśla Paweł Wawiernia, dyrektor Biura kart płatniczych w VeloBanku.
Żeby przystąpić do akcji „Płać Bardziej Velo” należy aktywować nową wersję karty przysłaną przez bank do 10 listopada 2023 r. Aktywacji można dokonać w bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej, z pomocą konsultanta telefonicznego VeloBanku lub w bankomacie. Potem użytkownicy mogą od razu korzystać z nowego środka płatniczego, dzięki czemu mają zapewnioną ciągłość dostępu do środków.
Szczegóły dotyczące korzyści płynących z akcji „Płać Bardziej Velo” zawiera regulamin oferty specjalnej dostępny na stronie www.velobank.pl.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.