Komunikaty PR

Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

2023-10-24  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank przygotował ofertę specjalną dla swoich klientów „Płać Bardziej Velo”, która zachęca do aktywowania nowego modelu kart płatniczych. Uruchamiając do 10 listopada br. kartę debetową lub kartę kredytową do VeloKonta mogą zyskać premię do 200 zł zwrotu prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów w Polsce zrealizowane nowymi kartami i cieszyć się brakiem opłat za jej użytkowanie przez 2 miesiące od przystąpienia do oferty specjalnej.

Posiadacze kart płatniczych VeloBanku mogą skorzystać z akcji wymiany swoich starych plastików na nowe, przykuwające oko atrakcyjnym wzornictwem i bardziej funkcjonalne modele. Stawiający na technologię i wartości ekologiczne bank nagrodzi wszystkich klientów, którzy zdecydują się na ten krok do 10 listopada br. W akcji  „Płać Bardziej Velo” mogą z tego tytułu otrzymać zwrot prowizji od wypłat gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce przez 2 miesiące od dnia, w którym przystąpią do oferty specjalnej – do 100 zł za każdy miesiąc, maksymalnie do 200 zł za cały okres akcji. Dodatkowym bonusem jest brak opłat za obsługę nowej karty do konta lub karty kredytowej w tym czasie.

– Składową nazwy naszego banku jest angielskie słowo „velocity” oznaczające prędkość, dynamikę. Ciągle udoskonalamy nasze rozwiązania i rozwijamy się, aby zapewnić klientom jak najwyższy komfort bankowania. Dlatego zachęcamy ich do wypróbowania nowej edycji kart płatniczych, które zostały wykonane z materiałów w stu procentach pochodzących z recyklingu. Posiadają też specjalne wycięcie ułatwiające ich użytkowanie osobom niewidomym i słabowidzącym. Zadbamy też, aby jak najlepiej zutylizować ich poprzedniczki. W ramach akcji zachęcamy klientów, aby przynosili do oddziałów banku stare karty, które zostaną w bezpieczny sposób zniszczone i poddane procesowi recyklingu – podkreśla Paweł Wawiernia, dyrektor Biura kart płatniczych w VeloBanku.  

Żeby przystąpić do akcji „Płać Bardziej Velo” należy aktywować nową wersję karty przysłaną przez bank do 10 listopada 2023 r. Aktywacji można dokonać w bankowości elektronicznej, aplikacji mobilnej, z pomocą konsultanta telefonicznego VeloBanku lub w bankomacie. Potem użytkownicy mogą od razu korzystać z nowego środka płatniczego, dzięki czemu mają zapewnioną ciągłość dostępu do środków.

Szczegóły dotyczące korzyści płynących z akcji „Płać Bardziej Velo” zawiera regulamin oferty specjalnej dostępny na stronie www.velobank.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.