„Komunikacja stworzona z AI” - Santander Consumer Bank rusza z nową kampanią
Nowa kampania Santander Consumer Banku promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Treści są dystrybuowane w formie reklam w wyszukiwarce Google, w mailingach wysyłanych do klientów oraz publikowane na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.
Wrocław, 29 sierpnia 2023 r. Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność i staje się stałym elementem naszej rzeczywistości. Wie o tym Santander Consumer Bank, który wykorzystał stworzone przez nią teksty i obrazy do promocji kredytów gotówkowych. Finalne kreacje i slogany pozwalają na tworzenie komunikacji z klientem aktywnie korzystającym z internetu i szukającym dopasowanych do siebie produktów finansowych. Materiały powstałe z użyciem sztucznej inteligencji, przy wsparciu międzynarodowej agencji interaktywnej, pozwalają bankowi na zobrazowanie potrzeby użytkownika i sposobu jej sfinansowania.
- Zależy nam na tym, żeby budować wizerunek Santander Consumer Banku jako instytucji otwartej na trendy i nowe technologie. Tak powstała kampania „Komunikacja stworzona z AI”, która pozwala nam budować zupełnie nowy dialog z klientami, którzy na co dzień śledzą rozwój tego typu rozwiązań – komentuje Dariusz Józefiak, Dyrektor Marketingu Digital I Rozwoju Narzędzi w Santander Consumer Banku. – Warto dodać, że jest to działanie pionierskie, bo - według naszej wiedzy - żaden inny bank nie podjął się wyzwania jednoczesnego generowania treści i obrazów reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji. Mieliśmy dwie koncepcje na te materiały, po pierwsze, chcieliśmy pokazać, że to, co tworzy AI może stać się rzeczywistością dzięki kredytom banku. Po drugie, zależało nam, żeby uczłowieczyć sztuczną inteligencję, podkreślić że jest wszędzie i nigdy nie zasypia, podobnie jak nasza technologia i procesy, dzięki którym klienci mogą skorzystać z finansowania 24h/7.
We współpracy z AI najważniejszy jest dialog
Dla zadowalających efektów bardzo ważne było tworzenie odpowiednich zapytań. Następnie, po obserwacji pierwszych wyników, bank pogłębiał dialog ze sztuczną inteligencją, zasilając ją kolejnymi danymi. Metodą prób i błędów udało się odwzorować przyjęte założenia.
- Komunikacją, która po wielu próbach osiągnęła najlepszy efekt jest ta, w której zestawiliśmy nasze rozwiązanie i produkt wytwarzany przez sztuczną inteligencję – komentuje proces Paulina Korycka, Menadżer Ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Banku. – Jest w tym dużo sensu, ponieważ to właśnie sztuczna inteligencja obrazuje potrzeby naszych klientów, a nasz bank po prostu je finansuje. Staramy się być narzędziem, które urzeczywistnia to, co ludziom się nie śni, z pomocą nowoczesnych technologii.
Działania prowadzone w ramach kampanii marketingowej „Komunikacja stworzona z AI” rozpoczęły się 21 sierpnia br. i potrwają do 30 września 2023 r.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.