„Komunikacja stworzona z AI” - Santander Consumer Bank rusza z nową kampanią
Nowa kampania Santander Consumer Banku promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję. Treści są dystrybuowane w formie reklam w wyszukiwarce Google, w mailingach wysyłanych do klientów oraz publikowane na stronie banku. Kampania ma m.in. podkreślić potencjał, jaki tkwi we współpracy z AI w zakresie tworzenia nowoczesnej komunikacji z klientem.
Wrocław, 29 sierpnia 2023 r. Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność i staje się stałym elementem naszej rzeczywistości. Wie o tym Santander Consumer Bank, który wykorzystał stworzone przez nią teksty i obrazy do promocji kredytów gotówkowych. Finalne kreacje i slogany pozwalają na tworzenie komunikacji z klientem aktywnie korzystającym z internetu i szukającym dopasowanych do siebie produktów finansowych. Materiały powstałe z użyciem sztucznej inteligencji, przy wsparciu międzynarodowej agencji interaktywnej, pozwalają bankowi na zobrazowanie potrzeby użytkownika i sposobu jej sfinansowania.
- Zależy nam na tym, żeby budować wizerunek Santander Consumer Banku jako instytucji otwartej na trendy i nowe technologie. Tak powstała kampania „Komunikacja stworzona z AI”, która pozwala nam budować zupełnie nowy dialog z klientami, którzy na co dzień śledzą rozwój tego typu rozwiązań – komentuje Dariusz Józefiak, Dyrektor Marketingu Digital I Rozwoju Narzędzi w Santander Consumer Banku. – Warto dodać, że jest to działanie pionierskie, bo - według naszej wiedzy - żaden inny bank nie podjął się wyzwania jednoczesnego generowania treści i obrazów reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji. Mieliśmy dwie koncepcje na te materiały, po pierwsze, chcieliśmy pokazać, że to, co tworzy AI może stać się rzeczywistością dzięki kredytom banku. Po drugie, zależało nam, żeby uczłowieczyć sztuczną inteligencję, podkreślić że jest wszędzie i nigdy nie zasypia, podobnie jak nasza technologia i procesy, dzięki którym klienci mogą skorzystać z finansowania 24h/7.
We współpracy z AI najważniejszy jest dialog
Dla zadowalających efektów bardzo ważne było tworzenie odpowiednich zapytań. Następnie, po obserwacji pierwszych wyników, bank pogłębiał dialog ze sztuczną inteligencją, zasilając ją kolejnymi danymi. Metodą prób i błędów udało się odwzorować przyjęte założenia.
- Komunikacją, która po wielu próbach osiągnęła najlepszy efekt jest ta, w której zestawiliśmy nasze rozwiązanie i produkt wytwarzany przez sztuczną inteligencję – komentuje proces Paulina Korycka, Menadżer Ds. Marketingu Internetowego w Santander Consumer Banku. – Jest w tym dużo sensu, ponieważ to właśnie sztuczna inteligencja obrazuje potrzeby naszych klientów, a nasz bank po prostu je finansuje. Staramy się być narzędziem, które urzeczywistnia to, co ludziom się nie śni, z pomocą nowoczesnych technologii.
Działania prowadzone w ramach kampanii marketingowej „Komunikacja stworzona z AI” rozpoczęły się 21 sierpnia br. i potrwają do 30 września 2023 r.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.