Komunikaty PR

Konrad Księżopolski na nowym stanowisku w Haitong Banku

2023-04-20  |  12:00
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Konrad Księżopolski został Dyrektorem Wykonawczym w dziale M&A Haitong Banku w Warszawie. Na obecnym stanowisku wykorzystywać będzie doświadczenie zdobyte przez lata pracy w biurze maklerskim banku, gdzie zajmował się spółkami z sektorów TMT (technologia, media, telekomunikacja) oraz handlu detalicznego/e-commerce. Władze polskiego oddziału podkreślają, że liczą na kolejne lata współpracy z ekspertem.

Na stanowisku Dyrektora Wykonawczego w Dziale M&A w Haitong Banku w Warszawie, Konrad Księżopolski odpowiada za generowanie i strukturyzację nowych transakcji. Ekspert skupia się na sektorach nowych technologii oraz handlu detalicznego/e-commerce – to między innymi takim spółkom poświęcał szczególną uwagę przez ostatnie lata pracy w banku, kiedy zajmował stanowisko Szefa Działu Analiz. 

Konrad Księżopolski to nie tylko człowiek z dużym doświadczeniem w sektorze finansowym oraz ponadprzeciętną znajomością spółek zajmujących się szeroko pojętymi nowymi technologiami. To także wieloletni członek naszego zespołu. Właśnie dlatego zależało nam bardzo, by mimo reorganizacji naszej działalności, wypracować model dalszej współpracy. To że udało nam się znaleźć sposób, by zatrzymać Konrada w naszych strukturach uważam za ogromy sukces. Jestem przekonany, że czeka nas jeszcze wiele wspólnych projektów – mówi Ryszard Hermanowski, Dyrektor Zarządzający w Polskim Oddziale Haitong Banku.

Konrad Księżopolski to ekspert z niemal 20-letnim doświadczeniem na rynku finansowym. Jest absolwentem warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończył dwa kierunki – Bankowość i Finanse oraz Zarządzanie i Marketing. Pracę rozpoczynał w Domu Maklerskim Banku Millenium oraz w Wood&Company. W 2011 roku dołączył do zespołu warszawskiego oddziału Espirito Santo Investment Bank – banku inwestycyjnego, który w 2013 roku został przejęty przez Grupę Haitong. 

Pracując w biurze maklerskim Haitong Banku Konrad Księżopolski był wielokrotnie uznawany jednym z najlepszych analityków giełdowych w Polsce. Od 2013 roku Konrad Księżopolski rok rocznie wygrywał bądź zajmował czołowe pozycje w rankingu analityków giełdowych Gazety giełdy i inwestorów Parkiet w sektorach TMT/gaming/detal/e-commerce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.