Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
17. kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.
Nagrody SABRE to wyróżnienie za wybitne osiągnięcia w brandingu, zarządzaniu reputacją, a także kampaniach public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię, kreatywność rozwiązań oraz biznesową efektywność działań.
W trakcie wiodącego spotkania branży komunikacyjnej PRovoke EMEA Summit, przedstawicielki VeloBanku – Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu, Katarzyna Koper, dyrektor Biura PR oraz Małgorzata Wilińska, dyrektor Departamentu Marketingu banku – odebrały zwycięską statuetkę IN2 SABRE Awards za projekt „How to build a love brand on banking market - VeloBank’s success story in Poland”. Polski fintech wśród banków znalazł się obok takich marek jak Uber, Ikea czy Amazon. Konkurs nagradza nowatorskie podejście do budowania wizerunku, doceniając firmy, które innowacyjność stawiają za fundament swoich aktywności komunikacyjnych.
Kapituła przyznała VeloBankowi wyróżnienie podkreślające pomysłowość i odwagę w kreowaniu wizerunku i relacji z klientami. Decyzja Jury potwierdziła, że stworzona w rekordowo krótkim czasie 5. tygodni marka VeloBank stała się „love brandem”, który wzbudza pozytywne uczucia oferując wiele więcej ponad usługi bankowe. VeloBank to przykład firmy, która poprzez bycie blisko wartości klientów, sprawia, że ludzie są do niej przywiązani i po prostu ją lubią. Co więcej, bank oparty o technologię i wartości bliskie celom zrównoważonego rozwoju znalazł się również w finale rywalizacji o nagrodę Diamond SABRE Awards w kategorii „Superior Achievement in Brand-Building”.
– Konkurs SABRE to legenda z 40-letnią historią doceniania branży komunikacyjnej i kreatywnej. Znalezienie się w gronie laureatów, reprezentujących różne sektory, obszary i stylistyki – to dla nas ogromne wyróżnienie i duma. Bardzo jestem szczęśliwa, że nasze odważne i innowacyjne podejście do opowiadania o love brandzie w sektorze finansowym znalazło uznanie jury, które składa się z wybitnych międzynarodowych ekspertów. Budując naszą markę podkreślamy, że za usługami finansowymi stoją emocje. Rozwijając naszą ofertę odpowiadamy na realne potrzeby i pragnienia klientów. A te są powiązane z uczuciami. Pomagamy spełniać marzenia, realizować plany i po prostu żyć bardziej velo, łatwiej, wygodniej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.