Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
17. kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.
Nagrody SABRE to wyróżnienie za wybitne osiągnięcia w brandingu, zarządzaniu reputacją, a także kampaniach public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię, kreatywność rozwiązań oraz biznesową efektywność działań.
W trakcie wiodącego spotkania branży komunikacyjnej PRovoke EMEA Summit, przedstawicielki VeloBanku – Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu, Katarzyna Koper, dyrektor Biura PR oraz Małgorzata Wilińska, dyrektor Departamentu Marketingu banku – odebrały zwycięską statuetkę IN2 SABRE Awards za projekt „How to build a love brand on banking market - VeloBank’s success story in Poland”. Polski fintech wśród banków znalazł się obok takich marek jak Uber, Ikea czy Amazon. Konkurs nagradza nowatorskie podejście do budowania wizerunku, doceniając firmy, które innowacyjność stawiają za fundament swoich aktywności komunikacyjnych.
Kapituła przyznała VeloBankowi wyróżnienie podkreślające pomysłowość i odwagę w kreowaniu wizerunku i relacji z klientami. Decyzja Jury potwierdziła, że stworzona w rekordowo krótkim czasie 5. tygodni marka VeloBank stała się „love brandem”, który wzbudza pozytywne uczucia oferując wiele więcej ponad usługi bankowe. VeloBank to przykład firmy, która poprzez bycie blisko wartości klientów, sprawia, że ludzie są do niej przywiązani i po prostu ją lubią. Co więcej, bank oparty o technologię i wartości bliskie celom zrównoważonego rozwoju znalazł się również w finale rywalizacji o nagrodę Diamond SABRE Awards w kategorii „Superior Achievement in Brand-Building”.
– Konkurs SABRE to legenda z 40-letnią historią doceniania branży komunikacyjnej i kreatywnej. Znalezienie się w gronie laureatów, reprezentujących różne sektory, obszary i stylistyki – to dla nas ogromne wyróżnienie i duma. Bardzo jestem szczęśliwa, że nasze odważne i innowacyjne podejście do opowiadania o love brandzie w sektorze finansowym znalazło uznanie jury, które składa się z wybitnych międzynarodowych ekspertów. Budując naszą markę podkreślamy, że za usługami finansowymi stoją emocje. Rozwijając naszą ofertę odpowiadamy na realne potrzeby i pragnienia klientów. A te są powiązane z uczuciami. Pomagamy spełniać marzenia, realizować plany i po prostu żyć bardziej velo, łatwiej, wygodniej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.