Nest Bank po raz kolejny ze złotym medalem EcoVadis
Nest Bank
Wołoska 24
02-675 Warszawa
magdalena.olejnicka|nestbank.pl| |magdalena.olejnicka|nestbank.pl
514 709 175
www.nestbank.pl
Zrównoważony jak … Nest!
Promowanie zrównoważonego rozwoju jest jednym z kluczowych filarów strategii Nest Banku. Bank konsekwentnie dąży do minimalizacji wpływu swojej działalności na środowisko naturalne i wspiera różnorodne inicjatywy społeczne.
Zdajemy sobie sprawę, że nasze działania wpływają nie tylko na nasze życie, ale też na życie przyszłych pokoleń. Naszym celem jest zminimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko . Bierzemy to pod uwagę w naszych działaniach biznesowych, dlatego w tym roku wprowadziliśmy kartę wirtualną jako alternatywę do plastikowych kart bankowych. Takich kart wydaliśmy już ponad 11 tys.! Warto też dodać, że aż 85% kont w 2022 roku w Nest założono online, przy zapewnieniu maksimum bezpieczeństwa i minimum formalności. A to dopiero początek, zapowiada Magdalena Zajkowska, Wiceprezeska Zarządu Banku
Złoto dla najlepszych
Medal EcoVadis jest jednym z najważniejszych międzynarodowych wyróżnień w dziedzinie oceny zrównoważonego rozwoju w sektorze finansowym. Badanie EcoVadis bada praktyki biznesowe banków pod kątem:
- społecznej odpowiedzialności,
- ochrony środowiska,
- etyki biznesowej
- łańcucha dostaw.
Nest Bank zdobył wysokie oceny we wszystkich tych obszarach, co przyczyniło się do przyznania mu medalu. Bank wziął udział w badaniu po raz czwarty,
Jesteśmy niezwykle dumni z otrzymania tego wyróżnienia. Potwierdza ono nasze zaangażowanie w budowanie zrównoważonej przyszłości. Jest to zgodne [PM1] [OM2] z naszymi wartościami jako organizacji. Dlatego kontynuujemy i rozwijamy nasze inicjatywy. Zdobycie tego medalu nie byłoby jednak możliwe bez ciężkiej pracy i determinacji całego zespołu, który także prywatnie [PM3] [OM4] angażuje się w ochronę środowiska naturalnego, podkreśla Magdalena Zajkowska, Wiceprezeska Zarządu Banku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.