Komunikaty PR

Nowa umowa konsorcjum Banku Pocztowego, PKO Banku Polskiego oraz eService

2021-11-03  |  14:08
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Michalski
ITBC Communication

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
michal_michalski|itbc.pl| |michal_michalski|itbc.pl
+48 602 789 188
www.itbcgroup.pl

W ramach nowej umowy z konsorcjum Banku Pocztowego S.A., PKO Banku Polskiego oraz eService Sp. z.o.o. w zakresie bezgotówkowych usług płatniczych do 15 tysięcy wzrośnie liczba terminali POS w placówkach Poczty Polskiej, której Klienci coraz częściej płacą kartą lub BLIKiem.

Nowa umowa Poczty Polskiej S.A. z konsorcjum, obejmująca najbliższe 3 lata, pozwoli na zwiększenie nie tylko liczby użytkowanych przez Pocztę terminali POS z 12 do 15 tysięcy, ale także umożliwi uruchomienie innych nowoczesnych rozwiązań płatniczych.  

Oferta nowoczesnych i różnorodnych płatności bezgotówkowych pozwoli nam skutecznie rywalizować o klientów na rynku. Poczta Polska zwraca szczególną uwagę na rozwiązania bezpieczne i wygodne. Umowa z konsorcjum umożliwia w ramach dzierżawy terminali POS świadczenie szerokiego wachlarza takich usług, a w przyszłości umożliwi wdrażanie nowych innowacyjnych rozwiązań  mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej S.A.

Klienci Poczty realizują coraz więcej płatności w formie bezgotówkowej zarówno w placówkach pocztowych jak i u kurierów. W ciągu 8 m-cy 2021 r. liczba transakcji kartami wzrosła o 14 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku 2020. Natomiast liczba transakcji BLIKiem wzrosła aż o 115 proc. W tym samym okresie zwiększyła się również liczba płatności kartą u kurierów o 19%. Zawarta przez Pocztę umowa pozwala także na wdrażanie nowych rozwiązań płatniczych. We wrześniu br. pojawiło się już Multi MCC, które pozwala na wygodne płacenie kartą lub BLIKiem za zakupy produktów Totalizatora Sportowego, a w przyszłości możliwe będą także  płatności wymagające odrębnego kodu MCC.

– Umowa z Pocztą Polską realizuje nasze strategiczne cele. Z jednej strony chcemy stawać się bankiem coraz bardziej cyfrowym, świadczącym nowoczesne usługi w ramach Grupy Poczty Polskiej. Z drugiej zaś strony Bank Pocztowy aktywnie wspiera te działania, które zmniejszają poziom wykluczenia polskich obywateli w zakresie korzystania z oferty rynku finansowego, w tym w szczególności płatności bezgotówkowych. Nowe usługi, które będzie świadczyć konsorcjum w przyszłości będą wspierać działania na rzecz rozwoju społeczeństwa cyfrowego w Polsce – mówi Jakub Słupiński, wiceprezes, p.o. prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Poczta Polska obecnie dysponuje 8,5 tys. terminali POS w 4,6 tys. placówek własnych oraz 3,5 tys. terminali POS mobilnych, z których korzystają kurierzy. Stanowi to najliczniejszą sieć terminali POS, jaką obsługuje eService u jednego podmiotu. Daje to Poczcie Polskiej pozycję największego klienta, którego obsługuje lider polskiego rynku usług płatniczych.

– Kontynuacja współpracy i wspólne dążenie do szerszego wykorzystania nowoczesnych usług dostarczanych przez eService jest dla nas powodem do ogromnej satysfakcji, a jednocześnie dużym, pozytywnym wyzwaniem. Poczta Polska jest jednym z naszych najważniejszych klientów. W jej placówkach na terenie całego kraju realizowanych jest codziennie kilkaset tysięcy bezgotówkowych transakcji płatniczych. Chcemy wspólnie dbać o to, by korzystający z nich klienci mogli cieszyć się jak największą wygodą oraz dostępnością nowoczesnych i przyjaznych rozwiązań płatniczych  – powiedziała Joanna Seklecka, prezes Zarządu eService. 

Od ponad pięciu lat Bank Pocztowy S.A., PKO Bank Polski S.A. i eService Sp. z.o.o. – wchodzące w skład konsorcjum instytucje, są odpowiedzialne za dostarczanie i obsługę rozwiązań płatniczych wykorzystywanych przez polskiego operatora pocztowego. Poczta Polska współpracuje z konsorcjum od 2019 roku. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Nawet 30 proc. rabatu i odroczona płatność na wiosenne zakupy w duchu slow Biuro prasowe
2024-03-26 | 15:20

Nawet 30 proc. rabatu i odroczona płatność na wiosenne zakupy w duchu slow

VeloMarket, marketplace wspierający zrównoważone wybory, zyskał metodę płatności BLIK – Płacę Później[1]. Teraz za wszystkie zakupy, niezależnie od wartości koszyka,
Bankowość VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską
2024-03-22 | 12:20

VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską

VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął
Bankowość Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku
2024-03-21 | 10:10

Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku

Słoneczne poranki i cieplejsze popołudnia dają Ci więcej energii niż zwykle? Spożytkuj siły na realizację planów dzięki Lokacie wiosennej VeloBanku. Można zyskać 5 proc.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.