Nowoczesne wzornictwo i szacunek dla planety. VeloBank wprowadza nowe karty
Jest ich więcej niż mieszkańców Polski. Na koniec zeszłego roku na polskim rynku dostępnych było 44,5 mln kart płatniczych, podaje NBP. Wśród nich pojawi się nowa linia kart płatniczych VeloBanku, wyróżniająca się rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo klientów, unikalnym wzornictwem oraz materiałem pochodzącym w 100 proc. z recyklingu. Dla banku wprowadzane od września br. nowoczesne karty to kolejny krok do budowania Świata Bardziej Velo, w którym użyteczność i technologia łączą się z szacunkiem dla planety.
Karty płatnicze to jedne z najwygodniejszych narzędzi umożliwiających szybki dostęp do środków finansowych. W VeloBanku co miesiąc wydaje się ich ok. 30 tys. Od września w portfelach nowych klientów banku zagoszczą ich najnowsze wersje, powstałe z plastiku pochodzącego w 100 proc. z recyklingu, dzięki czemu wpisują się w realizację celów zrównoważonego rozwoju.
– Jednym z fundamentów VeloBanku jest wdrażanie inicjatyw zgodnych z założeniami ESG. W przypadku kart płatniczych zadbaliśmy o detale. Koperta oraz dokument, do którego dołączamy nową kartę, wyprodukowane są z papieru z recyklingu, z certyfikatem FSC potwierdzającym, że pochodzi on z drzew ze zrównoważonych upraw leśnych. Ponadto, karty są nie tylko bezpieczne w użytkowaniu i atrakcyjne wizualnie, ale też gotowe do przetworzenia, gdy skończą swój cykl życia. Wyróżnia je również blind notch, czyli niewielkie wycięcie zapewniające wygodę ich użytkowania przez osoby niewidome i słabowidzące. Nasze karty płatnicze zyskają kiedyś drugie życie, a nasi klienci świadomość, że z VeloBankiem dokonują dobrych wyborów, które są w zgodnie ze zrównoważonym rozwojem – podkreśla Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej VeloBanku.
Bezpieczny, wygodny i przyjazny design
Wprowadzone od września nowe wzory kart płatniczych VeloBanku cechują się zwiększonym poziomem bezpieczeństwa. Dane są przeniesione na rewers, dzięki czemu zmniejszona została szansa na ich pozyskanie przez osoby postronne. Wygodę użytkowania docenią też osoby niewidome i słabowidzące, ponieważ blind notch umożliwia łatwe rozróżnienie rodzaju karty. Karta zaskakuje również nowatorskim wzornictwem. Karty płatnicze zostały na awersie zaprojektowane pionowo, co w połączeniu z minimalistycznymi projektami graficznymi stanowi ich wyróżnik.
Posiadacze nowych kart w VeloBanku mogą cieszyć się także wygodą korzystania z portfeli cyfrowych Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Swatch Pay. Kolejnymi korzyściami płynącymi z używania kart płatniczych wyprodukowanych przez Mastercard, jest szansa na wyjątkowe nagrody dla zbierających punkty w programie lojalnościowym VeloChwile. Klienci mogą je zamieniać na upominki w takich kategoriach jak: podróże, sport, muzyka, kulinaria, rozrywka, zakupy, pomoc czy film i kultura.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.