Komunikaty PR

Nowoczesne wzornictwo i szacunek dla planety. VeloBank wprowadza nowe karty

2023-09-15  |  10:00
Biuro prasowe

Jest ich więcej niż mieszkańców Polski. Na koniec zeszłego roku na polskim rynku dostępnych było 44,5 mln kart płatniczych, podaje NBP. Wśród nich pojawi się nowa linia kart płatniczych VeloBanku, wyróżniająca się rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo klientów, unikalnym wzornictwem oraz materiałem pochodzącym w 100 proc. z recyklingu. Dla banku wprowadzane od września br. nowoczesne karty to kolejny krok do budowania Świata Bardziej Velo, w którym użyteczność i technologia łączą się z szacunkiem dla planety.

Karty płatnicze to jedne z najwygodniejszych narzędzi umożliwiających szybki dostęp do środków finansowych. W VeloBanku co miesiąc wydaje się ich ok. 30 tys. Od września w portfelach nowych klientów banku zagoszczą ich najnowsze wersje, powstałe z plastiku pochodzącego w 100 proc. z recyklingu, dzięki czemu wpisują się w realizację celów zrównoważonego rozwoju.

Jednym z fundamentów VeloBanku jest wdrażanie inicjatyw zgodnych z założeniami ESG. W przypadku kart płatniczych zadbaliśmy o detale. Koperta oraz dokument, do którego dołączamy nową kartę, wyprodukowane są z papieru z recyklingu, z certyfikatem FSC potwierdzającym, że pochodzi on z drzew ze zrównoważonych upraw leśnych. Ponadto, karty są nie tylko bezpieczne w użytkowaniu i atrakcyjne wizualnie, ale też gotowe do przetworzenia, gdy skończą swój cykl życia. Wyróżnia je również blind notch, czyli niewielkie wycięcie zapewniające wygodę ich użytkowania przez osoby niewidome i słabowidzące. Nasze karty płatnicze zyskają kiedyś drugie życie, a nasi klienci świadomość, że z VeloBankiem dokonują dobrych wyborów, które są w zgodnie ze zrównoważonym rozwojem – podkreśla Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej VeloBanku.

Bezpieczny, wygodny i przyjazny design

Wprowadzone od września nowe wzory kart płatniczych VeloBanku cechują się zwiększonym poziomem bezpieczeństwa. Dane są przeniesione na rewers, dzięki czemu zmniejszona została szansa na ich pozyskanie przez osoby postronne. Wygodę użytkowania docenią też osoby niewidome i słabowidzące, ponieważ  blind notch umożliwia łatwe rozróżnienie rodzaju karty. Karta zaskakuje również nowatorskim wzornictwem. Karty płatnicze zostały na awersie zaprojektowane pionowo, co w połączeniu z minimalistycznymi projektami graficznymi stanowi ich wyróżnik.

Posiadacze nowych kart w VeloBanku mogą cieszyć się także wygodą korzystania z portfeli cyfrowych Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Swatch Pay. Kolejnymi korzyściami płynącymi z używania kart płatniczych wyprodukowanych przez Mastercard, jest szansa na wyjątkowe nagrody dla zbierających punkty w programie lojalnościowym VeloChwile. Klienci mogą je zamieniać na upominki w takich kategoriach jak: podróże, sport, muzyka, kulinaria, rozrywka, zakupy, pomoc czy film i kultura.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.