Komunikaty PR

Nowoczesne wzornictwo i szacunek dla planety. VeloBank wprowadza nowe karty

2023-09-15  |  10:00
Biuro prasowe

Jest ich więcej niż mieszkańców Polski. Na koniec zeszłego roku na polskim rynku dostępnych było 44,5 mln kart płatniczych, podaje NBP. Wśród nich pojawi się nowa linia kart płatniczych VeloBanku, wyróżniająca się rozwiązaniami zwiększającymi bezpieczeństwo klientów, unikalnym wzornictwem oraz materiałem pochodzącym w 100 proc. z recyklingu. Dla banku wprowadzane od września br. nowoczesne karty to kolejny krok do budowania Świata Bardziej Velo, w którym użyteczność i technologia łączą się z szacunkiem dla planety.

Karty płatnicze to jedne z najwygodniejszych narzędzi umożliwiających szybki dostęp do środków finansowych. W VeloBanku co miesiąc wydaje się ich ok. 30 tys. Od września w portfelach nowych klientów banku zagoszczą ich najnowsze wersje, powstałe z plastiku pochodzącego w 100 proc. z recyklingu, dzięki czemu wpisują się w realizację celów zrównoważonego rozwoju.

Jednym z fundamentów VeloBanku jest wdrażanie inicjatyw zgodnych z założeniami ESG. W przypadku kart płatniczych zadbaliśmy o detale. Koperta oraz dokument, do którego dołączamy nową kartę, wyprodukowane są z papieru z recyklingu, z certyfikatem FSC potwierdzającym, że pochodzi on z drzew ze zrównoważonych upraw leśnych. Ponadto, karty są nie tylko bezpieczne w użytkowaniu i atrakcyjne wizualnie, ale też gotowe do przetworzenia, gdy skończą swój cykl życia. Wyróżnia je również blind notch, czyli niewielkie wycięcie zapewniające wygodę ich użytkowania przez osoby niewidome i słabowidzące. Nasze karty płatnicze zyskają kiedyś drugie życie, a nasi klienci świadomość, że z VeloBankiem dokonują dobrych wyborów, które są w zgodnie ze zrównoważonym rozwojem – podkreśla Adrian Adamowicz, Członek Zarządu ds. bankowości detalicznej i korporacyjnej VeloBanku.

Bezpieczny, wygodny i przyjazny design

Wprowadzone od września nowe wzory kart płatniczych VeloBanku cechują się zwiększonym poziomem bezpieczeństwa. Dane są przeniesione na rewers, dzięki czemu zmniejszona została szansa na ich pozyskanie przez osoby postronne. Wygodę użytkowania docenią też osoby niewidome i słabowidzące, ponieważ  blind notch umożliwia łatwe rozróżnienie rodzaju karty. Karta zaskakuje również nowatorskim wzornictwem. Karty płatnicze zostały na awersie zaprojektowane pionowo, co w połączeniu z minimalistycznymi projektami graficznymi stanowi ich wyróżnik.

Posiadacze nowych kart w VeloBanku mogą cieszyć się także wygodą korzystania z portfeli cyfrowych Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay oraz Swatch Pay. Kolejnymi korzyściami płynącymi z używania kart płatniczych wyprodukowanych przez Mastercard, jest szansa na wyjątkowe nagrody dla zbierających punkty w programie lojalnościowym VeloChwile. Klienci mogą je zamieniać na upominki w takich kategoriach jak: podróże, sport, muzyka, kulinaria, rozrywka, zakupy, pomoc czy film i kultura.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość W Miechowie otwarto nowy oddział partnerski VeloBanku Biuro prasowe
2024-08-23 | 12:45

W Miechowie otwarto nowy oddział partnerski VeloBanku

Miechów zyskał nowy oddział partnerski VeloBanku. Mieści się przy ulicy Kilińskiego 1, zaledwie kilka kroków od Rynku Głównego. Ta nowoczesna placówka, otwarta od
Bankowość VeloBank rusza z kolejną promocją sprzętu dla firm od bolttech
2024-08-22 | 14:45

VeloBank rusza z kolejną promocją sprzętu dla firm od bolttech

Sierpień w VeloBanku to czas okazji dla przedsiębiorców poszukujących konkurencyjnej oferty najmu sprzętu elektronicznego. Dzięki współpracy z partnerem technologicznym, firmą
Bankowość VeloBank jeszcze bliżej klientów z nowym oddziałem w Rypinie
2024-08-22 | 14:40

VeloBank jeszcze bliżej klientów z nowym oddziałem w Rypinie

VeloBank otworzył nowy oddział przy ul. Mławskiej 4 w Rypinie, poszerzając swoją obecność w województwie kujawsko-pomorskim. Placówka partnerska, czynna w dni robocze od

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.