Komunikaty PR

Nowości w bankowości mobilnej VeloBanku

2023-08-30  |  15:00
Biuro prasowe

VeloBank systematycznie rozwija funkcje w swojej aplikacji mobilnej. W ostatnim czasie wprowadził kilka użytecznych nowości. Użytkownicy mogą się zalogować do bankowości internetowej poprzez zeskanowanie kodu QR w aplikacji. Autorskie rozwiązanie pozwoli szybko i wygodnie zautoryzować transakcje typu pay-by-link bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Zwiększy się również poziom bezpieczeństwa dzięki jednolitemu numerowi PIN. Wśród najnowszych udoskonaleń w bankowości mobilnej znalazł się również ciemny motyw.

VeloBank tworzy swoją aplikację mobilną zgodnie z podejściem „mobile first”, czyli koncentracji na potrzebach osób, które w kontakcie z bankiem preferują rozwiązania mobilne. Dlatego regularnie wprowadzane są rozwiązania, które zwiększają wygodę i bezpieczeństwo korzystania z tego narzędzia. Tylko w ostatnim czasie udostępniono aż cztery takie udogodnienia.

Proste i bezpieczne logowanie

Ułatwieniem w codziennym bankowaniu jest opcja logowania do bankowości internetowej z wykorzystaniem kodu QR. Rozwiązanie pomaga oszczędzać czas i eliminuje ryzyko, że zapomnimy lub pomylimy się w haśle. To istotne, bo błąd w logowaniu może spowodować zablokowanie dostępu do bankowości, co stanowi problem dla klientów, zwłaszcza podczas różnych wyjazdów. Dzięki opcji kodu QR klucz do swoich finansów możemy mieć w urządzeniu mobilnym, czyli zawsze pod ręką. Aby skorzystać z tej opcji, wystarczy wejść na stronę logowania do bankowości internetowej VeloBanku, gdzie widnieje kod QR. Można go zeskanować z wykorzystaniem bankowości mobilnej – przed i po zalogowaniu do aplikacji, a nawet dowolnym skanerem kodów QR, np. tym zainstalowanym w smartfonie. Następnie trzeba zalogować się i potwierdzić operację w aplikacji. Przy pierwszym logowaniu z użyciem QR kodu na danym urządzeniu VeloBank poprosi jeszcze jednorazowo o weryfikację kodem SMS. Z funkcji mogą korzystać użytkownicy, którzy korzystają z najnowszej wersji aplikacji, czyli VeloBank 3.4.0.

Aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa aplikacji VeloBank wprowadził jednolity kod PIN do zatwierdzania operacji w bankowości mobilnej. Dzięki temu podczas aktywacji aplikacji na kolejnym urządzeniu, konieczne jest podanie dotychczasowego kodu PIN. Można go nadal w każdej chwili zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej, a po zmianie nowy PIN działa na wszystkich urządzeniach, na których użytkownik korzysta z aplikacji VeloBanku.

Wśród nowości w bankowości mobilnej VeloBanku pojawiła się również opcja ciemnego motywu. Klienci banku mogą samodzielnie wybrać, którą wersję wyświetlania preferują. Wersja aplikacji dostępna w ciemnym motywie została precyzyjnie przygotowana pod kątem czytelności wszystkich elementów serwisu i komfortu użytkowania.

Nasza nowa bankowość mobilna i kolejne funkcje, jakie w niej udostępniamy naszym klientom, to efekt konsekwentnej realizacji strategii. Zakłada ona stały rozwój kanałów cyfrowych i dostarczanie wartości dodanej dla klientów poprzez digitalizację i nieustanne usprawnianie cyfrowej odsłony bankowości. Dzięki naszemu autorskiemu podejściu eXtreme agile jesteśmy w stanie zaoferować klientom innowacyjne i kompleksowe rozwiązania w rekordowo krótkim czasie. Dążymy do tego, aby w oparciu o cyfrowe usługi, dostępne poprzez ekran  smartfona, oszczędzać czas użytkowników oraz budować zaufanie do banku jako wiarygodnego partnera w obszarze finansów osobistych – mówi Przemysław Koch, Członek Zarządu VeloBanku odpowiedzialny za Pion Operacji i IT.

Nowa jakość płacenia za zakupy

VeloBank wprowadził też innowacyjne rozwiązanie, które eliminuje istotną niedogodność w korzystaniu z płatności pay-by-link w trakcie zakupów online, czyli ręczne logowanie się do bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych.

Konsekwencją podejścia „mobile first” jest skupienie się na potrzebach osób, dla których głównym kanałem kontaktu z bankiem jest właśnie bankowość mobilna. Z myślą o nich, ale także o osobach, które dopiero przekonują się do korzystania z banku w telefonie, wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie do płacenia za zakupy w sieci. Realizacja płatności Pay By Velo na smartfonie to szybka, łatwa i bezpieczna metoda autoryzacji transakcji, realizowanych bez konieczności każdorazowego wprowadzenia loginu i hasła do banku. Wykorzystanie aplikacji VeloBank oszczędza cenny czas i ogranicza proces autoryzacji do minimum. To realne ułatwienie i powód, aby dołączyć do naszego Świata Bardziej Velo, w którym bankowanie jest po prostu wygodne i proste – wskazuje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w VeloBanku.

Klienci VeloBanku, którzy chcą skorzystać z autoryzowania transakcji bez logowania wybierają Pay By Velo jako metodę płatności na urządzeniu mobilnym. Potem zostają automatycznie przeniesieni do bankowości mobilnej VeloBanku. Tam mogą bezpiecznie autoryzować transakcję z poziomu aplikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.