Komunikaty PR

Pozwól rozkwitnąć oszczędnościom z Lokatą wiosenną VeloBanku

2024-03-21  |  10:10
Biuro prasowe

Słoneczne poranki i cieplejsze popołudnia dają Ci więcej energii niż zwykle? Spożytkuj siły na realizację planów dzięki Lokacie wiosennej VeloBanku. Można zyskać 5 proc. oprocentowania w skali roku przez 3 miesiące. Po tym czasie zgromadzone środki przeznaczysz np. na sfinansowanie wypadu w góry czy większe zakupy.

Kiedy wiosna puka nam do drzwi, w głowie pojawia się wiele pomysłów. Każda okazja jest dobra, by zadbać o siebie lub swoich bliskich i zająć się tym, co sprawia nam najwięcej radości. To może być wycieczka, mały remont, albo zakup wymarzonego prezentu dla członka rodziny lub przyjaciela. Wszystko to może się ziścić kiedy pozwolimy naszym oszczędnościom rozkwitnąć dzięki Lokacie wiosennej VeloBanku.

Dostępna wyłączne w aplikacji mobilnej oferta pozwala pomnożyć oszczędności w ramach lokaty od 1 do 20 tys. zł  na 3 miesiące z oprocentowaniem 5 proc. w skali roku. Ta wygodna propozycja pozwala przywitać wiosnę w jeszcze lepszym nastroju.

– W VeloBanku wiosnę witamy wygodnymi i konkurencyjnymi ofertami. Lokata wiosenna, dostępna wyłącznie w aplikacji mobilnej, ma pomóc naszym klientom w łatwym pomnażaniu środków, które można wydać na dowolny cel i uprzyjemnić sobie tę porę roku. Wystarczy telefon, żeby zacząć oszczędzać dzięki lokacie od 1 do 20 tys. zł. Oprocentowanie na 3 miesiące to 5 proc. w skali roku. Później wystarczy już tylko zaplanować nowe aktywności. Chcemy, by tegoroczna wiosna dla klientów VeloBanku stała się wyjątkowa, stąd kolejna z naszych propozycji i zachęt do pomnażania kapitału – podkreśla Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający Obszaru Produktów Bankowych w VeloBanku.

Lokata wiosenna:

  • Od 1 000 zł do 20 000 zł
  • Oprocentowanie w skali roku na 3 miesiące – 5 proc.
  • Dostępna wyłącznie w aplikacji mobilnej VeloBanku
  • Kapitalizacja odsetek na koniec okresu lokaty
  • Możesz mieć aktywną 1 lokatę
  • Oferta dostępna do 28.03.2024 r.


Szczegóły oferty: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci/lokata-wiosenna.html.

Lokata dostępna wyłącznie w Bankowości Mobilnej dla kwoty od 1 tys. zł do 20 tys. zł. Można posiadać tylko 1 aktywną Lokatę wiosenną. Kapitalizacja odsetek na koniec okresu umownego. Szczegóły oferty, w tym zasady założenia lokaty odnawialnej i nieodnawialnej zamieściliśmy w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych. Jeżeli masz lokatę odnawialną, po upływie okresu umownego oprocentowanie lokaty będzie zgodne z Tabelą Oprocentowania Lokat Terminowych. Oferta dostępna do 28.03.2024 r. Więcej informacji, opłaty i prowizje dostępne na velobank.pl i w placówkach. W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na velobank.pl/słownik. 

Produkt oferuje VeloBank S.A.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.