RDB udostępnił darmowe konto osobiste
(Wiedeń, Austria 01.06.2023) Raiffeisen Digital Bank poinformował dziś o uruchomieniu nowego konta osobistego oraz konta oszczędnościowego dla obywateli Polski. Rachunek bieżący jest wolny od opłat za prowadzenie konta, bank nie pobiera również prowizji
za przelewy i transakcje walutowe. Z kolei rachunek oszczędnościowy oferuje ograniczone czasowo oprocentowanie 10% w skali roku.
Konto osobiste stworzone przez Raiffeisen Digital Bank ma zapewnić klientom najważniejsze
i podstawowe funkcjonalności, z których korzystają na co dzień. Są to m.in. szybki i całkowicie cyfrowy proces otwierania konta oraz wirtualnej karty debetowej. Od razu po otworzeniu konta, klient może podłączyć kartę do portfeli cyfrowych. Dzięki tej synergii świata cyfrowego
ze światem realnym, możliwe jest wykonywanie płatności lub wypłacanie pieniędzy
z bankomatów wyłącznie za pomocą smartfona. Dodatkowe funkcjonalności będą rozwijane
z czasem.
Klienci, którzy szukają skutecznego sposobu na pomnażanie swoich oszczędności, będą mogli skorzystać z konta oszczędnościowego. Promocyjne oprocentowanie 10% w skali roku na środki do 30 000 obowiązuje do 29 września 2023 roku.
Słuchamy naszych klientów i staramy się rozwijać nasze produkty zgodnie z ich oczekiwaniami. Wprowadzenie na polski rynek konta oszczędnościowego i konta osobistego stanowi kolejny krok
w rozwijaniu portfolio produktów skierowanych do polskich klientów. Cyfrowa pożyczka, która była
pierwszym produktem naszego banku na polskim rynku, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Mamy nadzieję, że kolejne rozwiązania również trafią w gusta Polaków – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager Raiffeisen Digital Bank na Polskę.
Chcemy by tworzone przez nas rozwiązania finansowe dawały klientom swobodę i by ułatwiały im codzienne życie. Nowe produkty zostały zaprojektowane na podobnych zasadach co nasza oferta pożyczkowa – łatwość, prostota i pełna cyfrowość. Klienci mogą z nich korzystać, gdzie chcą i kiedy chcą – mówi Alexey Kapustin, CEO Raiffeisen Digital Bank.
W ciągu ponad roku naszej obecności na polskim rynku otrzymaliśmy wiele opinii od dotychczasowych klientów. Doceniamy każdą informację zwrotną, każdą opinię, ponieważ właśnie dzięki nim możemy ulepszyć ofertę i dostosowywać do oczekiwań klientów. Taki proces rozwijania produktów przekłada się na większe zadowolenie klientów, które widzimy np. ocenach naszej aplikacji– mówi Jakub Malach, Członek Zarządu Raiffeisen Digital Bank.
Więcej informacji na: https://www.raiffeisendigital.com/pl/pl/index.html
Kontakt dla Mediów: media@raiffeisendigital.com

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.