RDB udostępnił darmowe konto osobiste
(Wiedeń, Austria 01.06.2023) Raiffeisen Digital Bank poinformował dziś o uruchomieniu nowego konta osobistego oraz konta oszczędnościowego dla obywateli Polski. Rachunek bieżący jest wolny od opłat za prowadzenie konta, bank nie pobiera również prowizji
za przelewy i transakcje walutowe. Z kolei rachunek oszczędnościowy oferuje ograniczone czasowo oprocentowanie 10% w skali roku.
Konto osobiste stworzone przez Raiffeisen Digital Bank ma zapewnić klientom najważniejsze
i podstawowe funkcjonalności, z których korzystają na co dzień. Są to m.in. szybki i całkowicie cyfrowy proces otwierania konta oraz wirtualnej karty debetowej. Od razu po otworzeniu konta, klient może podłączyć kartę do portfeli cyfrowych. Dzięki tej synergii świata cyfrowego
ze światem realnym, możliwe jest wykonywanie płatności lub wypłacanie pieniędzy
z bankomatów wyłącznie za pomocą smartfona. Dodatkowe funkcjonalności będą rozwijane
z czasem.
Klienci, którzy szukają skutecznego sposobu na pomnażanie swoich oszczędności, będą mogli skorzystać z konta oszczędnościowego. Promocyjne oprocentowanie 10% w skali roku na środki do 30 000 obowiązuje do 29 września 2023 roku.
Słuchamy naszych klientów i staramy się rozwijać nasze produkty zgodnie z ich oczekiwaniami. Wprowadzenie na polski rynek konta oszczędnościowego i konta osobistego stanowi kolejny krok
w rozwijaniu portfolio produktów skierowanych do polskich klientów. Cyfrowa pożyczka, która była
pierwszym produktem naszego banku na polskim rynku, spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Mamy nadzieję, że kolejne rozwiązania również trafią w gusta Polaków – mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager Raiffeisen Digital Bank na Polskę.
Chcemy by tworzone przez nas rozwiązania finansowe dawały klientom swobodę i by ułatwiały im codzienne życie. Nowe produkty zostały zaprojektowane na podobnych zasadach co nasza oferta pożyczkowa – łatwość, prostota i pełna cyfrowość. Klienci mogą z nich korzystać, gdzie chcą i kiedy chcą – mówi Alexey Kapustin, CEO Raiffeisen Digital Bank.
W ciągu ponad roku naszej obecności na polskim rynku otrzymaliśmy wiele opinii od dotychczasowych klientów. Doceniamy każdą informację zwrotną, każdą opinię, ponieważ właśnie dzięki nim możemy ulepszyć ofertę i dostosowywać do oczekiwań klientów. Taki proces rozwijania produktów przekłada się na większe zadowolenie klientów, które widzimy np. ocenach naszej aplikacji– mówi Jakub Malach, Członek Zarządu Raiffeisen Digital Bank.
Więcej informacji na: https://www.raiffeisendigital.com/pl/pl/index.html
Kontakt dla Mediów: media@raiffeisendigital.com

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.