Rozmowy o bankowości, czyli „Bank na co dzień”
28 października nastąpi premiera 3-odcinkowego programu internetowego „Bank na co dzień”. Jego celem jest prezentacja głównych obszarów działalności instytucji bankowych. Rozmowy z ekspertami poprowadzi Ernest Bodziuch, dziennikarz telewizyjny.
Działanie współczesnego banku znacząco wykracza poza obsługę klientów w oddziałach. Spektrum zadań spoczywających na pracownikach bankowych instytucji jest znacznie szersze niż 10 czy 20 lat temu. Obserwowany w ostatnim czasie intensywny rozwój nowych technologii, sprawił, że jednym z kluczowych obszarów ich działań jest implementacja rozwiązań w ramach tzw. bankowości elektronicznej czy mobilnej, ułatwiających korzystanie z kont i innych produktów finansowych. Z drugiej jednak strony osobisty kontakt z klientem jest wciąż istotnym elementem strategii sprzedażowej w tym segmencie rynku. Nasycenie i konkurencja na rynku zmusiła banki do prowadzenia intensywnej edukacji w zakresie finansów wśród przyszłych klientów, nawet tych w wieku wczesnoszkolnym! Program internetowy „Bank na co dzień” edukuje i przekonuje widzów, że instytucja bankowa w XXI wieku ma wiele „twarzy”, dostosowanych do obecnych wymagań i realiów rynkowych. Jego pomysłodawca – Fundacja Forum Zrównoważonej Technologii, przy wsparciu Fundacji PKO Banku Polskiego, postanowiła poruszyć najważniejsze kwestie związane z codzienną bankowością.
Program składa się z trzech 20-minutowych rozmów z ekspertami bankowymi, emitowanych w Internecie. W rolę prowadzącego wcielił się Ernest Bodziuch, dziennikarz ekonomiczny związany od wielu lat z Telewizją Polsat. W kolejnych odcinkach przybliży on Internautom specyfikę wybranych obszarów działalności bankowej. Czy płatności smartwatchem i telefonem są bezpieczne? Od kiedy dzieci powinny rozpoczynać edukację finansową? Kto dziś przychodzi do banku i czy możliwa jest obsługa klienta przy kawie? To tylko część pytań, na które spróbują odpowiedzieć jego rozmówcy.
– Dziś bank stoi przed szeregiem wyzwań wynikających ze zmieniających się trendów i zjawisk społecznych. Wdrażanie nowoczesnych technologii ułatwia współpracę z klientem, ale generuje szereg ryzyk związanych z cyberatakami. Rosnąca konkurencja wymusza konieczność wczesnej edukacji przyszłych klientów, dla komfortu których ucieka się od sterylnego wystroju placówek bankowych na rzecz klimatu kawiarnianego. Porozmawiamy z gośćmi na najciekawsze tematy związane z codzienną bankowością – przekonuje Ernest Bodziuch, prowadzący program „Bank na co dzień”.
Gośćmi programu będą przedstawiciele PKO Banku Polskiego - Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych, Małgorzata Kocoń, dyrektor Biura Młodego Klienta, Departament Sieci i Wsparcia Sprzedaży oraz Alicja Drozdowska, dyrektor Oddziału PKO Banku Polskiego Rotunda.
Program będzie emitowany w serwisie YouTube.pl na kanale „Szczerze o pieniądzach” (https://www.youtube.com/channel/UCLenCIQFA4XlU2rZsHz8xRw) oraz w serwisie BiznesTuba.pl. Premiery odcinków planowane są w środę: 28 października, 4 i 11 listopada br.
Pomysłodawcą projektu jest Fundacja Forum Zrównoważonej Technologii, a partnerem Fundacja PKO Banku Polskiego. W gronie partnerów medialnych znalazły się: ISBnews, BiznesTuba.pl, Comparic.pl, BusinessJournal.pl oraz kanał video „Szczerze o pieniądzach”.
Szczegółowy harmonogram emisji dostępny jest pod tym linkiem: https://www.facebook.com/events/3463874360359116/.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.