Rusza 3. edycja „Doceniam Velo - polecam Velo” i przedłużono promocyjny cashback
VeloBank uruchomił kolejną edycję popularnego programu „Doceniam Velo – polecam Velo”, która potrwa trzy miesiące. Mechanizm akcji, z której skorzystało do tej pory 22 tys. osób, pozostaje ten sam - za skuteczne rekomendowanie VeloKonta lub VeloKonta Premium można uzyskać 100 zł bonusu. Osoby, które skorzystają z polecenia i spełnią przewidziane w programie warunki otrzymują 50 zł. Na nowych klientów banku wciąż czeka także atrakcyjny cashback do 600 zł zwrotu za zakupy.
Od 1 września 2023 r. przez kolejne 3 miesiące każdy klient VeloBanku, który posiada lub otworzy konto osobiste w złotówkach, może przystąpić do programu „Doceniam Velo – polecam Velo”. Nagroda dla osoby skutecznie rekomendującej VeloKonto lub VeloKonto Premium wynosi 100 zł. Nowi posiadacze rachunku osobistego mogą zyskać 50 zł bonusu. Tak jak w przypadku poprzedniej edycji, dołączenie do programu „Doceniam Velo – polecam Velo” nie zamyka drogi do korzystania z innych promocji. Dołączający do grona klientów VeloBanku mogą zyskać nawet 600 zł cashbacku za zakupy realizowane kartą płatniczą do VeloKonta lub BLIKIEM.
– Popularność naszego programu „Doceniam Velo – polecam Velo” jest imponująca. Co piąte otwierane u nas konto jest zakładane z kodem polecenia. To skłoniło nas do uruchomienia kolejnej edycji. Jest to nasz ukłon w stronę klientów, którzy pomagają nam tworzyć coraz większą społeczność „Świata Bardziej Velo”, w którym dobre wybory się opłacają. Zadbaliśmy przy tym, aby uczestnictwo w programie mogło łączyć się z wszystkimi korzyściami, jakie daje przyłączenie się do VeloBanku, jak nasz promocyjny cashback za zakupy dla nowych klientów – mówi Adam Frankowski, dyrektor obszaru produktów bankowych, VeloBank.
Do polecenia wystarczy jeden kod
Reguły programu w jego trzeciej edycji pozostają takie same. Klienci VeloBanku, którzy chcą do niego przystąpić muszą pobrać indywidualny kod polecenia, który jest dostępny w bankowości internetowej lub mobilnej a następnie podzielić się nim z osobą, której chcą zarekomendować VeloKonto. Można również odebrać go przez Contact Center banku lub stacjonarnie w oddziale. Z kodem polecenia nowy klient może założyć VeloKonto w każdym z wymienionych kanałów.
Obie strony – polecający i nowy klient – otrzymają nagrody pieniężne po spełnieniu dwóch kluczowych warunków. Jednym z nich jest wyrażenie wymaganych zgód marketingowych przez obie strony. Dodatkowo, osoba zakładająca VeloKonto z polecenia powinna zapewnić jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez 3 pełne miesiące kalendarzowe po jego otwarciu. Po potwierdzeniu spełnienia tych założeń, nagrody zostaną przelane na konta osobiste osób biorących udział w programie. Korzystający z rekomendacji, sam później będzie mógł stać się polecającym.
Zasady programu „Doceniam Velo – polecam Velo”:
- obecny, polecający klient musi mieć dowolne konto osobiste w zł w VeloBanku,
- nowy klient musi założyć VeloKonto lub VeloKonto Premium z użyciem kodu od polecającego,
- nowy klient zapewni jednorazowe wpływy na kwotę min. 2000 zł przez nie mniej niż 3 pełne miesiące kalendarzowe po otwarciu konta,
- obaj uczestnicy programu muszą wyrazić zgody marketingowe,
- kwota nagrody netto dla nowego klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 50 zł,
- kwota nagrody netto obecnego (polecającego) klienta po spełnieniu warunków programu wynosi 100 zł,
- oferta łączy się z innymi promocjami dla nowych klientów VeloBanku.
Oszczędności w bonusie
VeloBank przedłużył też promocję „Witaj w VeloBanku”, z której do tej pory skorzystało prawie 72 tys. osób. Zakładający VeloKonto klienci mogą realnie zyskać robiąc codzienne zakupy. Bank wypłaci 10% ich wartości wydanej kartą, telefonem lub BLIKIEM kwoty – maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta i maksymalnie 600 zł podczas 180 dni okresu trwania promocji. Zwrot za zakupy trafi do VeloSkarbonki, gdzie dodatkowo będzie jeszcze rósł dzięki oprocentowaniu.
Pełne informacje o promocjach „Doceniam Velo – polecam Velo” oraz „Witaj w VeloBanku” znajdują się Regulaminach ofert dostępnych na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.