Komunikaty PR

Santander Consumer Bank: Rosnące koszty materiałów budowlanych są wyzwaniem

2022-06-07  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
  • Jak pokazuje najnowsze badanie Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022” – aż 33 proc. Polaków uważa, że  remont domu lub mieszkania najbardziej nadwyręży ich budżet tej wiosny. Obawy te potwierdzają eksperci z branży budowlanej, którzy wskazują na to, że przez obecną inflację koszty materiałów rosną, choć w przypadku niektórych z nich np. drewna znaczenie mają również inne czynniki jak popyt przewyższający podaż.
  • Z pomocą w tej sytuacji mogą przyjść nowoczesne produkty takie jak karta Visa Castorama z limitem do 20 000 zł na dowolne zakupy. Karta jest dostępna w ofercie Santander Consumer Banku i można wnioskować o nią w dowolnym sklepie sieci Castorama, liczącej obecnie 91 lokalizacji w kraju. Co więcej, z Visa Castorama można korzystać zarówno na co dzień, jak i w przypadku większych wydatków takich jak remont, wymarzona kuchnia czy łazienka.

 

Wrocław, 7 czerwca 2022 r. W związku z obecną oraz postępującą inflacją, która według danych GUS w kwietniu br. osiągnęła już poziom 12,4 proc. rdr, rosną ceny materiałów budowlanych. Na wzrost kosztów związanych z zakupem części z nich wpływają jednak również inne czynniki. Przykładowo, w przypadku drewna przyczyniła się do tego pandemia koronawirusa, podczas której zapotrzebowanie na ten surowiec znacząco wzrosło i doszło do sytuacji, gdzie podaż nie nadążała za popytem. W konsekwencji w górę poszła nie tylko cena samego drewna, ale i mebli z niego wykonanych.  Świadomość skoku cen materiałów budowlanych widać w odpowiedziach Polaków w badaniu przeprowadzonym na zlecenie Santander Consumer Banku. W pytaniu o największe wyzwanie wiosenne dla portfela, bez względu na osiągany przez siebie dochód, przeważająca część respondentów wskazała remont domu lub mieszkania (33 proc.).

 

- Obciążenia domowych finansów, związanego z przebudową swojego miejsca zamieszkania tej wiosny, obawia się aż 41 proc. najlepiej zarabiających Polaków z pensją od 7 000 zł netto w górę – komentuje Magdalena Grzelak, Rzecznik Prasowy z Santander Consumer Banku. – Podobny odsetek pojawia się również w pozostałych grupach. Za największy wiosenny wydatek remonty uznało 34 proc. osób zarabiających od 4000 do 4999 zł netto, 39 proc. z dochodem od 3 000 do 3999 zł na rękę i 37 proc. z pensją od 2000 do 2999 zł netto.

 

Z pomocą w remontach mogą przyjść dostosowane produkty bankowe

 

Rozwiązaniem, które może pomóc w obliczu wysokich cen produktów budowlanych są odpowiednio dostosowane usługi, takie jak karta Visa Castorama z limitem do 20 000 zł na dowolne zakupy w sklepach sieci Castorama, znajdująca się w ofercie Santander Consumer Banku.

 

- Proces uzyskania karty jest prosty, szybki i wygodny, jedyne co musi zrobić klient to pojawić się w sklepie Castorama i złożyć wniosek o wydanie karty i przyznanie limitu za pośrednictwem jednego z pracowników. Następnie może już zacząć z niego korzystać – mówi Jarosław Bil, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Relacji z Klientami Kluczowymi z Santander Consumer Banku. – Po podpisaniu umowy klient otrzyma kartę w wersji personal na adres domowy wraz z PIN-em i może używać jej jak zwykłej karty kredytowej do kolejnych zakupów w sieci Castorama i poza nią, stacjonarnie oraz online. Karta zapewnia bezpieczne płatności internetowe dzięki usłudze 3D Secure oraz możliwość wypłaty pieniędzy z dowolnego bankomatu.

 

- Karta jest wygodnym rozwiązaniem dla naszych klientów ze względu na proste formalności i stały dostęp do atrakcyjnych możliwości finansowych, takich jak np. trwająca od 25 maja do 24 lipca br. propozycja do 12 rat 0% na wszystkie produkty przy zakupach za min. 100 zł - dodaje Grzegorz Kwaśnik, konsultant ds. Analityki Finansowej z Castorama Polska.

 

Korzyścią Visa Castorama jest fakt, że umowa zawierana jest tylko raz, a klient wielokrotnie może korzystać z przyznanego mu limitu bez konieczności zawierania kolejnych zobowiązań. Jednocześnie może używać karty zarówno na co dzień, jak i w przypadku dużych wydatków, kiedy boi się, że zbliżające się kosztowne plany np. remont, za bardzo obciążą jego budżet.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Santander Consumer Bank podwyższa oprocentowanie lokaty i RO Biuro prasowe
2022-07-19 | 13:30

Santander Consumer Bank podwyższa oprocentowanie lokaty i RO

Santander Consumer Bank kolejny raz podwyższa oprocentowanie lokaty Online Nowe Środki. Po zmianie wyniesie ono kolejno 6,20 proc. na 12 miesięcy i 6,00 proc. na pół roku. Bank
Bankowość Wypowiedzenie przez bank kredytu na mieszkanie będzie szybkie?
2022-07-12 | 14:00

Wypowiedzenie przez bank kredytu na mieszkanie będzie szybkie?

Dane BFG dotyczące spłacalności kredytów mieszkaniowych wskazują, że w kwietniu br. sytuacja pod tym względem nadal wyglądała dobrze. Kwietniowy wskaźnik jakości kredytów
Bankowość Przyszłość usług finansowych 2022 - wyniki badań oraz biała księga Salesforce
2022-06-30 | 13:54

Przyszłość usług finansowych 2022 - wyniki badań oraz biała księga Salesforce

Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje finansowe (FSI), ponieważ świat kontynuuje swój marsz ku

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2022

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branżę modową czekają rewolucyjne zmiany. Formuła fast fashion odejdzie do lamusa

– Idealny model biznesowy w branży modowej to zero waste, który nie stosuje surowców naturalnych, tylko wtórne. Bardzo dobry jakościowo i przez to drogi, w związku z czym konsumenci kupują te produkty rzadziej. I moim zdaniem w ciągu maksymalnie 20 lat dojdziemy właśnie do takiego modelu. Zmuszą nas do tego kwestie środowiskowe – prognozuje dr Magdalena Płonka, dyrektorka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Jak podkreśla, marki z segmentu tzw. fast fashion już doskonale wiedzą, że ich formuła biznesowa się kończy. Dlatego w nadchodzących latach ten rynek czeka transformacja, bo szybka moda generuje dziś olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe.

Prawo

W Polsce jest ponad milion legalnie pracujących cudzoziemców. Kontrole Inspekcji Pracy wciąż wykazują nieprawidłowości w tym zakresie

Liczba obcokrajowców na polskim rynku pracy szybko rośnie. Najliczniejszą grupą są już od lat obywatele Ukrainy, których teraz dodatkowo przybywa w związku z wojną za wschodnią granicą. Z danych MRiPS wynika, że na koniec lipca 736 tys. Ukraińców pracowało i odprowadzało składki. Kontrole Państwowej Inspekcji Pracy w zakresie legalności zatrudnienia cudzoziemców wciąż wykazują szereg nieprawidłowości i nadużyć, jednak ich skala nie wzrosła znacząco w ostatnich miesiącach wraz z napływem większej liczby Ukraińców. 

Farmacja

Ministerstwo Zdrowia analizuje możliwości rozszerzenia roli farmaceutów. Część nowych zadań może trafić do koszyka świadczeń gwarantowanych

Pilotaż przeglądów lekowych czy szczepienia ochronne to przykłady nowych zadań realizowanych przez farmaceutów. Eksperci pracujący w specjalnym zespole w ubiegłym roku wskazali siedem takich usług, które mogłyby być z powodzeniem wdrażane w aptekach. Rozszerzenie uprawnień farmaceutów wiąże się również z wyceną świadczeń i włączaniem ich do koszyka świadczeń refundowanych, choć niewykluczone, że niektóre usługi byłyby dostępne prywatnie. 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.