Komunikaty PR

Santander Consumer Bank: Polacy coraz chętniej korzystają z produktów bankowych

2022-05-17  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
  • W związku z rosnącym zainteresowaniem Równoratką – kredytem gotówkowym z równą ratą i stałym, bezpiecznym oprocentowaniem – Santander Consumer Bank postanowił rozszerzyć grono klientów, którzy mogą skorzystać z tego produktu.
  • Jak wynika z raportu „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022”, ponad połowa Polaków uważa, że w nadchodzących miesiącach pogorszy się ich sytuacja finansowa. Według eksperta Santander Consumer Bank, to jeden z powodów, dla którego przykładamy coraz większą wagę do racjonalnego planowania wydatków i korzystamy z produktów bankowych, które ułatwiają zarządzanie finansami.

 

Wrocław, 17 maja 2022 r. Według danych z raportu „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022” opracowanego przez Santander Consumer Bank, ponad połowa Polaków przyznaje, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce i wojna w Ukrainie zmuszają ich by odkładać większe wydatki na później. Największy wpływ na takie decyzje w polskich domach ma inflacja i rosnące ceny – tak wskazuje dwie trzecie (68 proc.) badanych. Co więcej, ponad połowa z nas (52 proc.) przypuszcza, że w nadchodzących miesiącach warunki będą jeszcze bardziej wymagające.

 

– Obecna sytuacja sprawia, że Polacy coraz większą wagę przykładają do odpowiedzialnego zarządzania swoimi finansami. Wysoka inflacja i rosnące stopy procentowe powodują, że na znaczeniu zyskują produkty bankowe z równą ratą i stałym oprocentowaniem, które ułatwiają dysponowanie domowym budżetem i systematyczne budowanie tzw. poduszki finansowej. Ten trend widać w zainteresowaniu kredytem gotówkowym Równoratka – od połowy lutego, czyli od momentu udostępnienia tego rozwiązania, umowy kredytu podpisało już kilkaset osób. Doceniana jest prosta formuła produktu oraz stałe oprocentowanie, które w dzisiejszych czasach jest nie do przecenienia. Propozycja skierowana jest już nie tylko do nowych klientów banku, lecz także do tych, którzy korzystali z naszego kredytu ratalnego, ale nigdy nie mieli w Santander Consumer Bank kredytu gotówkowego ani karty kredytowej – mówi Ewa Cegielska, Kierownik Zespołu Produktów Gotówkowych.

 

Równoratka to oferowany przez Santander Consumer Bank kredyt gotówkowy z równą ratą i stałym, bezpiecznym oprocentowaniem na poziomie 9,5 proc. Kredyt można wziąć na 42 miesiące w kwocie 5, 10 lub 15 tysięcy zł i wykorzystać na dowolny cel. W zależności od wysokości finansowania, rata wyniesie 150, 300 lub 450 zł. Równoratkę można wziąć osobiście w jednej z placówek Santander Consumer Bank lub kontaktując się z contact center. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej klient otrzyma pieniądze w ciągu 24h za pomocą przelewu bankowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie Biuro prasowe
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy
Bankowość VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
2024-04-25 | 08:30

VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, zintegrował się z Węzłem Krajowym w celu wykorzystania Środka Identyfikacji Elektronicznej do weryfikacji klientów. Wykorzystanie
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.