Komunikaty PR

Santander Consumer Bank: Polacy coraz chętniej korzystają z produktów bankowych

2022-05-17  |  13:15
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
  • W związku z rosnącym zainteresowaniem Równoratką – kredytem gotówkowym z równą ratą i stałym, bezpiecznym oprocentowaniem – Santander Consumer Bank postanowił rozszerzyć grono klientów, którzy mogą skorzystać z tego produktu.
  • Jak wynika z raportu „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022”, ponad połowa Polaków uważa, że w nadchodzących miesiącach pogorszy się ich sytuacja finansowa. Według eksperta Santander Consumer Bank, to jeden z powodów, dla którego przykładamy coraz większą wagę do racjonalnego planowania wydatków i korzystamy z produktów bankowych, które ułatwiają zarządzanie finansami.

 

Wrocław, 17 maja 2022 r. Według danych z raportu „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022” opracowanego przez Santander Consumer Bank, ponad połowa Polaków przyznaje, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce i wojna w Ukrainie zmuszają ich by odkładać większe wydatki na później. Największy wpływ na takie decyzje w polskich domach ma inflacja i rosnące ceny – tak wskazuje dwie trzecie (68 proc.) badanych. Co więcej, ponad połowa z nas (52 proc.) przypuszcza, że w nadchodzących miesiącach warunki będą jeszcze bardziej wymagające.

 

– Obecna sytuacja sprawia, że Polacy coraz większą wagę przykładają do odpowiedzialnego zarządzania swoimi finansami. Wysoka inflacja i rosnące stopy procentowe powodują, że na znaczeniu zyskują produkty bankowe z równą ratą i stałym oprocentowaniem, które ułatwiają dysponowanie domowym budżetem i systematyczne budowanie tzw. poduszki finansowej. Ten trend widać w zainteresowaniu kredytem gotówkowym Równoratka – od połowy lutego, czyli od momentu udostępnienia tego rozwiązania, umowy kredytu podpisało już kilkaset osób. Doceniana jest prosta formuła produktu oraz stałe oprocentowanie, które w dzisiejszych czasach jest nie do przecenienia. Propozycja skierowana jest już nie tylko do nowych klientów banku, lecz także do tych, którzy korzystali z naszego kredytu ratalnego, ale nigdy nie mieli w Santander Consumer Bank kredytu gotówkowego ani karty kredytowej – mówi Ewa Cegielska, Kierownik Zespołu Produktów Gotówkowych.

 

Równoratka to oferowany przez Santander Consumer Bank kredyt gotówkowy z równą ratą i stałym, bezpiecznym oprocentowaniem na poziomie 9,5 proc. Kredyt można wziąć na 42 miesiące w kwocie 5, 10 lub 15 tysięcy zł i wykorzystać na dowolny cel. W zależności od wysokości finansowania, rata wyniesie 150, 300 lub 450 zł. Równoratkę można wziąć osobiście w jednej z placówek Santander Consumer Bank lub kontaktując się z contact center. Po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej klient otrzyma pieniądze w ciągu 24h za pomocą przelewu bankowego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.