Komunikaty PR

Santander Consumer Bank rozwija ofertę Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego

2021-09-29  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania DOCX ( 0.1 MB )

Wrocław, 29 września 2021 r. Mistrzowski Kredyt Gotówkowy to jeden z najpopularniejszych produktów w ofercie banku. Rozszerzając to rozwiązanie Santander Consumer Bank chciał odpowiedzieć na potrzeby najbardziej wymagających klientów, którzy dzięki kredytowi mogą łatwiej i szybciej podnieść standard swojego życia w różnych obszarach. Bank chce w ten sposób dotrzeć również do osób z wyższymi niż przeciętne aspiracjami i pomóc im w spełnieniu ich wyjątkowych potrzeb. Tacy klienci są naturalnymi odbiorcami wysokokwotowych kredytów, które pozwalają im w prowadzeniu stylu życia na oczekiwanym przez nich poziomie.

- Według badania przeprowadzonego przez nasz bank w ostatnich miesiącach, co siódmy Polak korzysta z kredytów gotówkowych w celu sfinansowania większych wydatków (14 proc.). Widać, więc że tego typu produkty są potrzebne, a wręcz i pożądane na rynku finansowym – mówi Ewa Cegielska, Kierownik Zespołu Produktów Gotówkowych z Santander Consumer Banku. –  Rozwijając naszą ofertę Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego chcieliśmy dotrzeć do nowego segmentu klientów o wysokich standardach życia, którzy mogliby przeznaczyć otrzymaną kwotę na realizację swoich pragnień – dodaje.

Dzięki rozwojowi oferty Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego, klienci banku otrzymali możliwość skredytowania nawet do 100 000 zł i rozłożenia jego spłaty na wygodne raty, aż do 96 miesięcy. Tym samym kwota możliwego do uzyskania kredytu wzrosła o 25 proc., a długość spłaty zobowiązania wydłużyła się o 14 proc.

- Jesteśmy dumni z tego, że w ciągu zaledwie kilku miesięcy udało nam się wypracować tak konkurencyjną rynkowo ofertę – komentuje Ewa Cegielska z Santander Consumer Banku. – To wynik ciężkiej pracy naszego doświadczonego zespołu ekspertów, który w najbliższym czasie z pewnością dużo czasu poświęci kwestii dalszych rozszerzeń naszej oferty kredytowej.

O kredyt można zawnioskować w oddziale, na stronie banku lub przy asyście konsultantów z infolinii. Po złożeniu ostatecznego podpisu w oddziale, klient otrzyma pieniądze już w ciągu 24h.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu Biuro prasowe
2024-04-24 | 09:00

Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu

Średnio 30 proc. polskiego PKB generują mikroprzedsiębiorcy. Każdego dnia swoją przygodę z biznesem rozpoczyna w naszym kraju ok. 1000 nowych firm. Ich założyciele muszą odnaleźć się w
Bankowość Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis
2024-04-23 | 16:00

Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis

W tym roku po raz kolejny otrzymał złoto - znalazł się w gronie 5% firm najlepiej ocenionych w badaniu.   ESG na poważnie    ESG i zrównoważony rozwój to
Bankowość Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy
2024-04-23 | 12:15

Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy

Kredyt gotówkowy VeloBanku na 1. miejscu XV edycji Złotego Bankiera, jednego z bardziej uznanych przez świat finansów rankingu, organizowanego przez redakcje Bankier.pl i Pulsu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.