Santander Leasing uruchamia sprzedaż samochodów online
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Jak wskazuje Samar w październiku 2020 r. zarejestrowano w naszym kraju łącznie 40 067 nowych aut osobowych, tj. o 14,57 proc. (-6 834 szt.) mniej niż rok wcześniej i o 5,03 proc. (+1 920 szt.) więcej niż we wrześniu 2020 r. W ciągu trzech kwartałów 2020 roku zarejestrowano w Polsce 295 120 samochodów osobowych, tj. o 28,16 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Co istotne, jak podaje Samar w ciągu dziewięciu miesięcy 2020 r. popyt na samochody w Unii Europejskiej spadł o 28,8 proc.
Na tym tle bardzo dobrze wypadł Santander Leasing. W samym trzecim kwartale br. odnotowane zostało jeszcze mocniejsze odbicie w udzielanym przedsiębiorcom finansowaniu, które na koniec września wzrosło r/r o 14,8 proc, przy 2,6 proc. dynamice liczby pojazdów przekazanych firmom.
Z racji na sytuację związaną z epidemią oraz faktem, że coraz więcej procesów związanych z obsługą klientów odbywa się w sposób zdalny i zautomatyzowany Santander Leasing zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy sprzedaży nowych pojazdów osobowych pod marką multisalon24.pl.
- Nasza platforma zawiera ponad 200 nowych samochodów osobowych, a to dopiero początek. Wychodzimy z założenia, że w obecnych czasach tego typu rozwiązania podążają za oczekiwaniami naszych klientów, a proces sprzedaży pojazdów będzie odbywał się całkowicie w sposób zdalny. Tym samym w serwisie proponujemy leasing nowych pojazdów osobowych, który przygotowaliśmy w oparciu o ofertę polskich autoryzowanych dealerów samochodowych – podkreśla Łukasz Dziubek, odpowiedzialny za rozwój usług flotowych w Santander Leasing. – Tego typu oferta jest o tyle istotna, że COVID-19 nadal ma duży wpływ na skumulowane wyniki rynku samochodowego nie tylko w Polsce, ale również w całej UE.
Witryna została zaprojektowana tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu. Nowa strona zapewnia prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej przedsiębiorcom formie. Decyzja o finansowaniu przyznawana jest nawet w ciągu 5 minut od złożenia wniosku. Okres finansowania pojazdów obejmuje przedział między 24 a 60 miesięcy, z pierwszą wpłatą już od 1 proc.- dodaje Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.