Santander Leasing uruchamia sprzedaż samochodów online
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Jak wskazuje Samar w październiku 2020 r. zarejestrowano w naszym kraju łącznie 40 067 nowych aut osobowych, tj. o 14,57 proc. (-6 834 szt.) mniej niż rok wcześniej i o 5,03 proc. (+1 920 szt.) więcej niż we wrześniu 2020 r. W ciągu trzech kwartałów 2020 roku zarejestrowano w Polsce 295 120 samochodów osobowych, tj. o 28,16 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Co istotne, jak podaje Samar w ciągu dziewięciu miesięcy 2020 r. popyt na samochody w Unii Europejskiej spadł o 28,8 proc.
Na tym tle bardzo dobrze wypadł Santander Leasing. W samym trzecim kwartale br. odnotowane zostało jeszcze mocniejsze odbicie w udzielanym przedsiębiorcom finansowaniu, które na koniec września wzrosło r/r o 14,8 proc, przy 2,6 proc. dynamice liczby pojazdów przekazanych firmom.
Z racji na sytuację związaną z epidemią oraz faktem, że coraz więcej procesów związanych z obsługą klientów odbywa się w sposób zdalny i zautomatyzowany Santander Leasing zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy sprzedaży nowych pojazdów osobowych pod marką multisalon24.pl.
- Nasza platforma zawiera ponad 200 nowych samochodów osobowych, a to dopiero początek. Wychodzimy z założenia, że w obecnych czasach tego typu rozwiązania podążają za oczekiwaniami naszych klientów, a proces sprzedaży pojazdów będzie odbywał się całkowicie w sposób zdalny. Tym samym w serwisie proponujemy leasing nowych pojazdów osobowych, który przygotowaliśmy w oparciu o ofertę polskich autoryzowanych dealerów samochodowych – podkreśla Łukasz Dziubek, odpowiedzialny za rozwój usług flotowych w Santander Leasing. – Tego typu oferta jest o tyle istotna, że COVID-19 nadal ma duży wpływ na skumulowane wyniki rynku samochodowego nie tylko w Polsce, ale również w całej UE.
Witryna została zaprojektowana tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu. Nowa strona zapewnia prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej przedsiębiorcom formie. Decyzja o finansowaniu przyznawana jest nawet w ciągu 5 minut od złożenia wniosku. Okres finansowania pojazdów obejmuje przedział między 24 a 60 miesięcy, z pierwszą wpłatą już od 1 proc.- dodaje Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.