Santander Leasing uruchamia sprzedaż samochodów online
Attention Marketing
ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/
Jak wskazuje Samar w październiku 2020 r. zarejestrowano w naszym kraju łącznie 40 067 nowych aut osobowych, tj. o 14,57 proc. (-6 834 szt.) mniej niż rok wcześniej i o 5,03 proc. (+1 920 szt.) więcej niż we wrześniu 2020 r. W ciągu trzech kwartałów 2020 roku zarejestrowano w Polsce 295 120 samochodów osobowych, tj. o 28,16 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Co istotne, jak podaje Samar w ciągu dziewięciu miesięcy 2020 r. popyt na samochody w Unii Europejskiej spadł o 28,8 proc.
Na tym tle bardzo dobrze wypadł Santander Leasing. W samym trzecim kwartale br. odnotowane zostało jeszcze mocniejsze odbicie w udzielanym przedsiębiorcom finansowaniu, które na koniec września wzrosło r/r o 14,8 proc, przy 2,6 proc. dynamice liczby pojazdów przekazanych firmom.
Z racji na sytuację związaną z epidemią oraz faktem, że coraz więcej procesów związanych z obsługą klientów odbywa się w sposób zdalny i zautomatyzowany Santander Leasing zdecydował się na stworzenie dedykowanej platformy sprzedaży nowych pojazdów osobowych pod marką multisalon24.pl.
- Nasza platforma zawiera ponad 200 nowych samochodów osobowych, a to dopiero początek. Wychodzimy z założenia, że w obecnych czasach tego typu rozwiązania podążają za oczekiwaniami naszych klientów, a proces sprzedaży pojazdów będzie odbywał się całkowicie w sposób zdalny. Tym samym w serwisie proponujemy leasing nowych pojazdów osobowych, który przygotowaliśmy w oparciu o ofertę polskich autoryzowanych dealerów samochodowych – podkreśla Łukasz Dziubek, odpowiedzialny za rozwój usług flotowych w Santander Leasing. – Tego typu oferta jest o tyle istotna, że COVID-19 nadal ma duży wpływ na skumulowane wyniki rynku samochodowego nie tylko w Polsce, ale również w całej UE.
Witryna została zaprojektowana tak, by prezentowane tam treści były jeszcze bardziej czytelne i wygodne w użytkowaniu. Nowa strona zapewnia prostą i intuicyjną nawigację, dzięki czemu treści dostępne są w przejrzystej, przyjaznej przedsiębiorcom formie. Decyzja o finansowaniu przyznawana jest nawet w ciągu 5 minut od złożenia wniosku. Okres finansowania pojazdów obejmuje przedział między 24 a 60 miesięcy, z pierwszą wpłatą już od 1 proc.- dodaje Daniel Mrozek, dyrektor partnerstwa strategicznego i marketingu.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.