Komunikaty PR

Speedmail dla Getin Noble Bank

2022-04-13  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Zębik
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl

Getin Noble Bank będący na liście dziesięciu największych pod względem wielkości aktywów banków w Polsce dołączył do grona klientów spółki Speedmail. Prywatny operator pocztowy będzie w jego imieniu wysyłał kilkadziesiąt tysięcy przesyłek miesięcznie. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Branża bankowo-finansowa stanowi największy, ok. 20 proc. udział w naszej strukturze sprzedaży. Razem z obszarami takimi jak telekomunikacja, administracja publiczna czy branża windykacyjna jest dziś jednym z kół zamachowych polskiego rynku pocztowego. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno duże, międzynarodowe instytucje finansowe, jak i mniejsze, działające lokalnie banki spółdzielcze. Cieszymy się, że naszą ofertę docenił także Getin Noble Bank – mówi Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.

Umowę z bankiem spółka podpisała już w ubiegłym roku, a współpraca produkcyjna rozpoczęła się od grudnia. Speedmail będzie doręczał w imieniu Getin Noble Bank kilkadziesiąt tysięcy przesyłek nierejestrowanych miesięcznie.

Do naszych klientów wysyłamy ponad 1 mln listów zwykłych rocznie. Część tej korespondencji nadajemy za pośrednictwem prywatnego operatora, który zaoferował nam najkorzystniejsze warunki. Na współpracę ze Speedmail zdecydowaliśmy się nie tylko ze względu na cenę, ale także z powodu wysokiej skuteczności w doręczaniu przesyłek. Bardzo ważne są dla nas raporty z realizacji usługi, dzięki czemu mamy pewność, że nasze listy docierają we właściwe miejsce – mówi Maciej Grabowski, kierownik zespołu raportowania operacyjnego Getin Noble Bank.

Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. W 2021 roku spółka pozyskała ponad 70 nowych nadawców masowych i zamknęła rok ponad 20-proc. wzrostem sprzedaży. Speedmail nieustannie poszerza swój zasięg populacyjny i terytorialny oraz zdobywa kolejnych klientów z branż takich jak m.in.: bankowość, telekomunikacja, administracja samorządowa oraz nadawców korespondencji marketingowej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.