Speedmail dla Getin Noble Bank
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl
Getin Noble Bank będący na liście dziesięciu największych pod względem wielkości aktywów banków w Polsce dołączył do grona klientów spółki Speedmail. Prywatny operator pocztowy będzie w jego imieniu wysyłał kilkadziesiąt tysięcy przesyłek miesięcznie. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
– Branża bankowo-finansowa stanowi największy, ok. 20 proc. udział w naszej strukturze sprzedaży. Razem z obszarami takimi jak telekomunikacja, administracja publiczna czy branża windykacyjna jest dziś jednym z kół zamachowych polskiego rynku pocztowego. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno duże, międzynarodowe instytucje finansowe, jak i mniejsze, działające lokalnie banki spółdzielcze. Cieszymy się, że naszą ofertę docenił także Getin Noble Bank – mówi Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.
Umowę z bankiem spółka podpisała już w ubiegłym roku, a współpraca produkcyjna rozpoczęła się od grudnia. Speedmail będzie doręczał w imieniu Getin Noble Bank kilkadziesiąt tysięcy przesyłek nierejestrowanych miesięcznie.
– Do naszych klientów wysyłamy ponad 1 mln listów zwykłych rocznie. Część tej korespondencji nadajemy za pośrednictwem prywatnego operatora, który zaoferował nam najkorzystniejsze warunki. Na współpracę ze Speedmail zdecydowaliśmy się nie tylko ze względu na cenę, ale także z powodu wysokiej skuteczności w doręczaniu przesyłek. Bardzo ważne są dla nas raporty z realizacji usługi, dzięki czemu mamy pewność, że nasze listy docierają we właściwe miejsce – mówi Maciej Grabowski, kierownik zespołu raportowania operacyjnego Getin Noble Bank.
Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. W 2021 roku spółka pozyskała ponad 70 nowych nadawców masowych i zamknęła rok ponad 20-proc. wzrostem sprzedaży. Speedmail nieustannie poszerza swój zasięg populacyjny i terytorialny oraz zdobywa kolejnych klientów z branż takich jak m.in.: bankowość, telekomunikacja, administracja samorządowa oraz nadawców korespondencji marketingowej.
Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom
Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.