Strategiczne partnerstwo banku BRD Groupe Société Générale i fintechu Backbase
AMSTERDAM, 4 lipca 2023 r. - Backbase, lider w kategorii Engagement Banking Platform, ogłosił przedłużenie strategicznego partnerstwa z BRD, trzecim co do wielkości bankiem w Rumunii i częścią Groupe Société Générale. Jako wieloletni partner BRD w zakresie innowacji, Backbase wzmocni usługi bankowości cyfrowej oraz zapewni szerokiej grupie klientów BRD doskonałe doświadczenia podczas korzystania z nich. Jeden z ważnych ośrodków Backbase znajduje się w Polsce: firma zlokalizowała w Krakowie swoje centrum badań i rozwoju.
Przedłużenie współpracy Backbase z BRD to wynik kilkuetapowego procesu. Bank, planując kolejne kroki w obszarze cyfrowej transformacji, przeprowadził wraz z Backbase tymczasową implementację projektu, który przerodził się we współpracę mającą na celu stworzenie gotowych do wdrożenia rozwiązań. To owocne partnerstwo już teraz przyciąga do BRD nowych klientów indywidualnych oraz firmy z sektora MŚP.
W ramach rozszerzonej współpracy BRD wykorzysta wielokrotnie nagradzaną platformę Backbase, by przebudować swoje usługi i dotrzeć do nowych segmentów klientów. Partnerstwo obejmuje wdrożenie kompleksowego pakietu Backbase dla klientów detalicznych i MŚP, w którego skład wchodzą rozwiązania takie jak Digital Onboarding, Digital Banking, Digital Assist oraz Digital Engage - Premium.
– Dzięki rozszerzeniu współpracy z Backbase możemy przyspieszyć naszą cyfrową transformację i poprawić doświadczenia klientów. Chcemy jak najszybciej zacząć wykorzystywać platformę Backbase, by zapewniać doskonałe doświadczenia klientom bankowości detalicznej i MŚP oraz utrzymać pozycję lidera branży w Rumunii – komentuje Maja Mikic, dyrektorka wykonawcza ds. transformacji cyfrowej w BRD.
– Realizowane przez BRD ambicje doskonalenia obsługi klienta i cyfrowego przyspieszenia idealnie współgrają z przewagami Backbase – mówi Jouk Pleiter, założyciel i dyrektor generalny Backbase. – Backbase pozwoli BRD nie tylko utrzymać najwyższy standard usług, ale także rozszerzyć je o nowe możliwości, zapewniając doskonałe doświadczenia użytkowników. Tym samym wzmocnimy ich jako liderów bankowości w Rumunii.
Odnowione partnerstwo Backbase i BRD oznacza wspólne zaangażowanie na rzecz redefiniowania standardów bankowości cyfrowej, tworzeniu nowych możliwości zrównoważonego rozwoju w Rumunii i poza nią oraz zapewnianiu klientom banku wyjątkowej oferty.
# # #
Backbase
Misją Backbase jest transformacja bankowości i skupienie jej wokół klienta.
Backbase stworzyło wiodącą w swojej kategorii Engagement Banking Platform (EBP), która pomaga bankom i spółdzielczym kasom oszczędnościowo-kredytowym zarządzać pełnym cyklem życia klienta poprzez jedną, oferowaną pod marką własną platformą, zastępując kilka pojedynczych rozwiązań.
Firmy analityczne takie jak Forrester, Gartner, Celent, Omdia and IDC nieustannie potwierdzają wiodącą pozycję Backbase w branży. Aktualnie na całym świecie rozwiązania Backbase Engagement Banking Platform zostały wdrożone w ponad 120 dużych instytucjach finansowych, w tym: DSK Bank, OTP Bank Group, SKB, Hellenic Bank, 365.bank, Basisbank, Société Générale, Raiffeisen, Advanzia, Banco Caja Social, Banco de la Nacion Peru, Bank of the Philippine Islands, Citizens Bank, Greater Bank, HDFC, Judo Bank, KeyBank, National Bank of Bahrain, Standard Bank, Natwest i TPBank.
Backbase jest prywatnie finansowaną firmą fintech, założoną w 2003 roku w Amsterdamie (globalna siedziba główna), z regionalnymi biurami w Krakowie, Atlancie (amerykańska siedziba główna), Boise, Cardiff, Dubaju, Hyderabadzie, Londynie, Mexico City, Mediolanie, Nowym Jorku, Singapurze (azjatycka siedziba główna), Sydney oraz Toronto.
BRD - Groupe Société Générale
BRD - Groupe Société Générale jest jednym z liderów sektora bankowego w Rumunii. Bank zarządza siecią 451 oddziałów i posiada łączne aktywa o wartości 70,5 mld lei (stan na 31 marca 2023 r.). BRD jest czołowym bankiem detalicznym , a także jednym z najważniejszych graczy w sektorze bankowości korporacyjnej i liderem rumuńskiego rynku faktoringu.
BRD jest częścią Grupy Société Générale, jednego z najważniejszych usługodawców finansowych w Europie. Société Générale zatrudnia ponad 117 000 pracowników w 66 krajach i codziennie wspiera 25 milionów klientów indywidualnych i biznesowych oraz inwestorów instytucjonalnych na całym świecie, oferując szeroki zakres usług doradczych i niestandardowych rozwiązań finansowych.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.