SwatchPAY! już w Getin Banku
Getin Bank, jako jeden z pierwszych, wprowadził do swojej oferty wygodną i bezpieczną metodę płatności zbliżeniowych SwatchPAY! Umożliwia ona dokonywanie płatności zbliżeniowych poprzez radiowy chip NFC wbudowany w tarczę zegarka. Co ważne, dokonanie płatności jest możliwe nawet w przypadku rozładowanej baterii. Wirtualna karta jest przechowywana w sposób niewymagający zewnętrznego źródła zasilania.
Jak dokonać transakcji? Wystarczy zbliżyć zegarek do terminala POS (podanie numeru PIN jest konieczne tylko w przypadku zakupów powyżej 100 zł). Następnie czytnik kart pobiera z chipa w zegarku informacje o płatności i gotowe! Energię potrzebną do wykonania operacji dostarcza terminal, dzięki czemu – w przeciwieństwie do smartfonów – zegarek można wykorzystać do dokonywania płatności bez obawy o wyczerpanie baterii. Dodatkowo SwatchPAY! jest wodoszczelny. Zegarkiem wypłacisz również gotówkę z bankomatu, jeśli bankomat posiada czytnik kart zbliżeniowych.
– Nowe technologie w bankowości to nie tylko coraz szybszy dostęp do środków finansowych, lecz przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo. Dlatego właśnie SwatchPAY! jest kolejną formą płatności zbliżeniowych, o którą rozszerzamy naszą ofertę, wzmacniając jednocześnie pozycję Getin Noble Banku wśród liderów dostępności tego typu rozwiązań. Jesteśmy przekonani, że również ona zostanie przyjęta z entuzjazmem przez wszystkich użytkowników ceniących szybkość i wygodę tej formy płatności – mówi Wojciech Tomasik, Członek Zarządu Getin Noble Banku.
W Getin Banku z metody płatności SwatchPAY! mogą korzystać posiadacze kart Mastercard, których numery BIN (pierwszych 6 cyfr numeru karty) to: 515710, 516831, 516832, 520084, 522829, 536366, 547342, 557536, 57537.
Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
VeloBank pogłębił integrację z aplikacją mObywatel i e-Dowód
Firmę i konto w VeloBanku założysz bez wychodzenia z domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.