Toyota Bank premiuje oszczędzających
AKM multiAN PR
Godebskiego 20
05-820 Piastów
artur.niewrzedowski|multian.pl| |artur.niewrzedowski|multian.pl
509433874
www.multian.pl
Do 31 stycznia klienci Toyota Bank mają możliwość pomnożenia swoich nadwyżek finansowych na „Lokacie z premią”. Osoby posiadające konto w Toyota Bank, które zdecydują się na powiększenie salda depozytowego poprzez założenie Lokaty Sprint 180 dni mogą efektywnie zyskać, z odsetek i dodatkowej premii, 8,1% kwoty zainwestowanego kapitału.
Z trwającej akcji „Lokata z premią” mogą skorzystać wszyscy obecni klienci posiadający dowolne konto osobiste w Toyota Bank, które zasilą nowymi środkami, zwiększając tym samym saldo posiadanych środków pieniężnych na dzień 11.12.2022 r., a następnie założą Lokaty Sprint na 180 dni i utrzymają na nich depozyty przez co najmniej 110 dni.
- Trwająca w Toyota Bank akcja „Lokata z premią” zachęca naszych Klientów do efektywnego zarządzania posiadanymi oszczędnościami i nietrzymania gotówki w domu, czy też na niskooprocentowanych rachunkach bankowych. Atrakcyjność naszej oferty depozytowej jest odpowiedzią na potrzeby Klientów, szczególnie teraz w zmieniających się warunkach rynkowych – mówi Piotr Marszewski, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank Polska S.A.
W zależności od kwoty założonych Lokat Sprint na 180 dni można otrzymać premię od 200 do 300 zł. Premia jest przyznawana już w przypadku lokaty na minimum 25 000 zł. Lokata Sprint na 180 dni jest bazowo oprocentowana w wysokości 6,50%. W przypadku założenia depozytu na minimum 45 000 zł, po przystąpieniu do akcji poprzez rejestrację na stronie www.toyotabank.pl/lokata-z-premia, zyska się 300 zł premii, co efektywnie podniesie zysk z depozytu do poziomu 8,1 proc.
***
Toyota Bank oferuje szeroką gamę rachunków oszczędnościowo – rozliczeniowych, których posiadanie, po zasileniu nowymi środkami, uprawnia do skorzystania z bonusu w ramach akcji „Lokata z premią”. Z wszystkich usług Banku, w tym z lokat, można skorzystać poprzez System Bankowości Elektronicznej.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation i skupiają swoją dzielność wokół finansowania zakupu samochodów marek Toyota i Lexus. Toyota Bank Polska S.A. na polskim rynku jest obecny od 2000 roku, oferując usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i przedsiębiorstwom, którzy z jego usług mogą korzystać poprzez platformę bankowości elektronicznej. W ofercie Toyota Bank Polska S.A. dostępne są konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, kredyty i pożyczki oraz karty płatnicze. W 2002 roku bank uruchomił zależną od siebie spółkę Toyota Leasing Polska Sp. z o.o., skupiającą się na finansowaniu zakupu samochodów Toyota i Lexus w zakresie leasingu operacyjnego i finansowego oraz najmu długoterminowego. Depozyty klientów Toyota Bank Polska S.A. są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny zgodnie z Ustawą z dnia 10 czerwca 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy
Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.