Komunikaty PR

VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską

2024-03-22  |  12:20
Biuro prasowe

VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy i stworzył juniorską grupę VeloTalent Cycling Team. Młodzi sportowcy podczas całego sezonu wezmą udział w blisko 40 zawodach w całym kraju, w tym mistrzostwach i pucharze Polski oraz w blisko 30 imprezach zagranicznych. Mecenat nad cyklem wyścigów kolarskich oraz utworzenie własnej drużyny to jeden z filarów VeloTalent, prężnie rozwijającego się programu CSR wdrażanego przez VeloBank.

W tym roku cykl amatorskich wyścigów kolarskich wprowadza nową formułę, aby uczynić rywalizację dostępną dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania. Dodatkowo zawodnicy będą walczyć o specjalną premię VeloBanku. W tegorocznej edycji planowanych jest 8 wyścigów, w tym jedna edycja gravel dla miłośników nie tylko szosowej, ale i szutrowej rywalizacji. Sezon rozpocznie się 6. kwietnia, tradycyjnie w Sobótce, podczas Ślężańskiego Mnicha.

W ramach współpracy ze Ślęża Sobótka Bike Academy, VeloBank uruchomił juniorską grupę kolarską VeloTalent Cycling Team, w skład której wchodzi aktualnie 6 zawodników z roczników 2006-2007. Sponsorowanie zespołu pozwala bankowi nie tylko promować sport, ale otworzyć się na nową grupę społeczną oraz budować relacje z młodszym odbiorcą, co jest zgodne z wartościami banku oraz założeniami parasolowej inicjatywy CSR, jaką jest VeloTalent.

– Sukces poprzedniej edycji VIA Dolny Śląsk, której byliśmy sponsorem tytularnym, dał nam punkt wyjścia do zaangażowania się w tegoroczny sezon. W 2023 roku 1500 amatorów kolarstwa przejechało ponad 200 tys. km w trakcie 10 wyścigów wspieranych mecenatem VeloBanku. W tym roku znacznie rozbudowujemy nasze ambicje, sponsorując nie tylko cały cykl wyścigów amatorskich, ale też uruchamiając VeloTalent Cycling Team. Podopieczni akademii kolarskiej Bartka Huzarskiego będą pod szyldem VeloBanku brać udział w niemal 40 zawodach w Polsce oraz 30 występach zagranicznych. Bardzo poważnie podchodzimy do mecenatu doceniającego młodych sportowców u progu zawodowej kariery kolarskiej. To właśnie zawodnicy z roczników 2006 czy 2007 stanowią aktualnie najczęstsze zaplecze dla profesjonalnych teamów, walczących o trofea na arenie międzynarodowej. Zwiększając nasze zaangażowani w VIA Dolny Śląsk realizujemy szerszy plan pod dobrze już znaną marką VeloTalent. Nasza parasolowa inicjatywa CSR obejmująca kulturę, naukę i sport ma być modelowym przykładem w jaki sposób skutecznie wspierać młode talenty zaangażowane w rozwijanie pasji – zaznacza Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

Więcej o cyklu amatorskich wyścigów kolarskich VIA Dolny Śląsk można przeczytać na stronie: https://viadolnyslask.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom Biuro prasowe
2024-11-29 | 09:30

Black Friday: polując na okazje, nie daj się złowić oszustom

Wyszukując okazji związanych z Black Week warto być czujnym, by nie dać się złapać w pułapkę wirtualnych czarnych charakterów. Sposobów na oszustwo jest wiele: od
Bankowość Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę
2024-11-28 | 11:45

Black Week: Polacy polują na produkty, które wcześniej odłożyli na półkę

47% Polaków odkłada zakupy z powodu wysokich cen i braku środków, wynika z badania zleconego przez VeloBank. Black Week to szansa, by złowić wymarzone produkty ze znaczną
Bankowość VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku
2024-11-27 | 11:00

VeloBank otworzył nową placówkę partnerską w Turku

VeloBank rozwija swoją sieć franczyzową i otworzył nowy punkt partnerski w Turku przy ul. Gorzelnianej 1, lokal 5. Placówka jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy

Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.

Ochrona środowiska

Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna

Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.

Telekomunikacja

M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej

– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.