VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską
VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy i stworzył juniorską grupę VeloTalent Cycling Team. Młodzi sportowcy podczas całego sezonu wezmą udział w blisko 40 zawodach w całym kraju, w tym mistrzostwach i pucharze Polski oraz w blisko 30 imprezach zagranicznych. Mecenat nad cyklem wyścigów kolarskich oraz utworzenie własnej drużyny to jeden z filarów VeloTalent, prężnie rozwijającego się programu CSR wdrażanego przez VeloBank.
W tym roku cykl amatorskich wyścigów kolarskich wprowadza nową formułę, aby uczynić rywalizację dostępną dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania. Dodatkowo zawodnicy będą walczyć o specjalną premię VeloBanku. W tegorocznej edycji planowanych jest 8 wyścigów, w tym jedna edycja gravel dla miłośników nie tylko szosowej, ale i szutrowej rywalizacji. Sezon rozpocznie się 6. kwietnia, tradycyjnie w Sobótce, podczas Ślężańskiego Mnicha.
W ramach współpracy ze Ślęża Sobótka Bike Academy, VeloBank uruchomił juniorską grupę kolarską VeloTalent Cycling Team, w skład której wchodzi aktualnie 6 zawodników z roczników 2006-2007. Sponsorowanie zespołu pozwala bankowi nie tylko promować sport, ale otworzyć się na nową grupę społeczną oraz budować relacje z młodszym odbiorcą, co jest zgodne z wartościami banku oraz założeniami parasolowej inicjatywy CSR, jaką jest VeloTalent.
– Sukces poprzedniej edycji VIA Dolny Śląsk, której byliśmy sponsorem tytularnym, dał nam punkt wyjścia do zaangażowania się w tegoroczny sezon. W 2023 roku 1500 amatorów kolarstwa przejechało ponad 200 tys. km w trakcie 10 wyścigów wspieranych mecenatem VeloBanku. W tym roku znacznie rozbudowujemy nasze ambicje, sponsorując nie tylko cały cykl wyścigów amatorskich, ale też uruchamiając VeloTalent Cycling Team. Podopieczni akademii kolarskiej Bartka Huzarskiego będą pod szyldem VeloBanku brać udział w niemal 40 zawodach w Polsce oraz 30 występach zagranicznych. Bardzo poważnie podchodzimy do mecenatu doceniającego młodych sportowców u progu zawodowej kariery kolarskiej. To właśnie zawodnicy z roczników 2006 czy 2007 stanowią aktualnie najczęstsze zaplecze dla profesjonalnych teamów, walczących o trofea na arenie międzynarodowej. Zwiększając nasze zaangażowani w VIA Dolny Śląsk realizujemy szerszy plan pod dobrze już znaną marką VeloTalent. Nasza parasolowa inicjatywa CSR obejmująca kulturę, naukę i sport ma być modelowym przykładem w jaki sposób skutecznie wspierać młode talenty zaangażowane w rozwijanie pasji – zaznacza Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Więcej o cyklu amatorskich wyścigów kolarskich VIA Dolny Śląsk można przeczytać na stronie: https://viadolnyslask.pl/.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Polska może się stać Doliną Krzemową Europy. Potrzeba jednak wsparcia finansowego start-upów i mocniejszej deregulacji
Polskie start-upy skoncentrowane są głównie na rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych i cyfrowych. Wyraźny nacisk na oprogramowanie i aplikacje oraz big data i data science wskazuje na silne zainteresowanie narzędziami analitycznymi i rozwiązaniami wspierającymi transformację cyfrową w różnych branżach – wynika z raportu „Rynek start-upów w Polsce. Trendy technologiczne”, który został opracowany w 2024 roku w MRiT. Zdaniem europarlamentarzystów Polska ma szansę się stać Doliną Krzemową, jednak rozwój start-upów blokowany jest m.in. przez ograniczony dostęp do finansowania oraz niekorzystne i nadmierne regulacje.
Transport
Na półmetku wakacji ceny paliw na stacjach nie powinny się wyraźnie zmienić. Znaczące różnice między regionami i stacjami

W sierpniu ceny benzyny, oleju napędowego i autogazu powinny pozostać na poziomach z lipca – uważa ekspertka rynku z firmy Reflex. Wyższe będą zawsze na stacjach premium, tych, które oferują bogatszą ofertę dodatkową, promocje dla uczestników programu lojalnościowego, oraz w regionach, w których tradycyjnie paliwa są droższe ze względu np. na wyższą siłę nabywczą mieszkańców. Różnice mogą sięgać kilkudziesięciu groszy na litrze. Obszary, wokół których te wartości oscylują, zależą z kolei od sytuacji globalnej. Warto patrzeć na sytuację na Bliskim Wschodzie i w Ukrainie.
Polityka
A. Mularczyk (PiS): Nawiązanie poważnego dialogu z Niemcami jest konieczne nie tylko w kontekście reparacji. Powinien być podpisany traktat polsko-niemiecki

– Nie wystarczy jednorazowy gest czy inicjatywa. To musi być podjęcie dialogu, być może też przygotowanie nowej umowy bilateralnej, nowego traktatu polsko-niemieckiego, który regulowałby wszystkie obszary, które wynikały ze skutków II wojny światowej – mówi Arkadiusz Mularczyk, poseł do Parlamentu Europejskiego z PiS-u. Podkreśla, że proces ten nie będzie łatwy, bo wymaga konsekwencji i stanowczości, ale widzi szansę w prezydenturze Karola Nawrockiego, który już zadeklarował kontynuację starań w tym zakresie. Zdaniem europosła wsparciem w polsko-niemieckim dialogu może być administracja Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.