VeloBank kontynuuje sponsoring VIA Dolny Śląsk. Stworzył własną drużynę kolarską
VeloBank po raz kolejny został sponsorem tytularnym VIA Dolny Śląsk, popularnego cyklu szosowych wyścigów kolarskich dla amatorów. Po sukcesie zeszłorocznej edycji, rozwinął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy i stworzył juniorską grupę VeloTalent Cycling Team. Młodzi sportowcy podczas całego sezonu wezmą udział w blisko 40 zawodach w całym kraju, w tym mistrzostwach i pucharze Polski oraz w blisko 30 imprezach zagranicznych. Mecenat nad cyklem wyścigów kolarskich oraz utworzenie własnej drużyny to jeden z filarów VeloTalent, prężnie rozwijającego się programu CSR wdrażanego przez VeloBank.
W tym roku cykl amatorskich wyścigów kolarskich wprowadza nową formułę, aby uczynić rywalizację dostępną dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania. Dodatkowo zawodnicy będą walczyć o specjalną premię VeloBanku. W tegorocznej edycji planowanych jest 8 wyścigów, w tym jedna edycja gravel dla miłośników nie tylko szosowej, ale i szutrowej rywalizacji. Sezon rozpocznie się 6. kwietnia, tradycyjnie w Sobótce, podczas Ślężańskiego Mnicha.
W ramach współpracy ze Ślęża Sobótka Bike Academy, VeloBank uruchomił juniorską grupę kolarską VeloTalent Cycling Team, w skład której wchodzi aktualnie 6 zawodników z roczników 2006-2007. Sponsorowanie zespołu pozwala bankowi nie tylko promować sport, ale otworzyć się na nową grupę społeczną oraz budować relacje z młodszym odbiorcą, co jest zgodne z wartościami banku oraz założeniami parasolowej inicjatywy CSR, jaką jest VeloTalent.
– Sukces poprzedniej edycji VIA Dolny Śląsk, której byliśmy sponsorem tytularnym, dał nam punkt wyjścia do zaangażowania się w tegoroczny sezon. W 2023 roku 1500 amatorów kolarstwa przejechało ponad 200 tys. km w trakcie 10 wyścigów wspieranych mecenatem VeloBanku. W tym roku znacznie rozbudowujemy nasze ambicje, sponsorując nie tylko cały cykl wyścigów amatorskich, ale też uruchamiając VeloTalent Cycling Team. Podopieczni akademii kolarskiej Bartka Huzarskiego będą pod szyldem VeloBanku brać udział w niemal 40 zawodach w Polsce oraz 30 występach zagranicznych. Bardzo poważnie podchodzimy do mecenatu doceniającego młodych sportowców u progu zawodowej kariery kolarskiej. To właśnie zawodnicy z roczników 2006 czy 2007 stanowią aktualnie najczęstsze zaplecze dla profesjonalnych teamów, walczących o trofea na arenie międzynarodowej. Zwiększając nasze zaangażowani w VIA Dolny Śląsk realizujemy szerszy plan pod dobrze już znaną marką VeloTalent. Nasza parasolowa inicjatywa CSR obejmująca kulturę, naukę i sport ma być modelowym przykładem w jaki sposób skutecznie wspierać młode talenty zaangażowane w rozwijanie pasji – zaznacza Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Więcej o cyklu amatorskich wyścigów kolarskich VIA Dolny Śląsk można przeczytać na stronie: https://viadolnyslask.pl/.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.