Komunikaty PR

VeloBank Partnerem Supreme Impact’24

2024-05-09  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank został Partnerem Supreme największego kongresu gospodarczo-technologicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Napędzana technologią marka współtworzy merytoryczną część tegorocznego Impact’24. Podczas debat jej przedstawiciele podzielą się głosem dot. rozwoju biznesu z pogranicza finansów i technologii. VeloBank, który udowodnił mocną pozycję rynkową i potencjał cyfrowy, będzie obecny w kilku panelach i dyskusjach kongresu, trwającego 15 i 16 maja w Poznaniu.

O finansach i sektorze bankowym, sztucznej inteligencji, nowoczesnym przemyśle, bezpieczeństwie czy zielonej gospodarce rozmawiać będą uczestnicy tegorocznej edycji konferencji Impact. Przedstawiciele VeloBanku będą dzielić się historią transformacji banku, skutecznej walki o zapewnienie bezpieczeństwa sektora i zdobycia jak najlepszej pozycji rynkowej, by pozyskać inwestora.

W rozmowie jeden na jeden z Mikołajem Kunicą, redaktorem naczelnym Business Insider Polska, weźmie udział Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku. Dyskusja w ramach ścieżki „Leadership” dotyczyć będzie modelowej w skali Europy transformacji i wyzwań związanych z zarządzaniem bankiem w procesie resolution.

Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji i IT zabierze głos w panelu dyskusyjnym „Finance zasilane sztuczną inteligencją”. W rozmowie wezmą udział przedstawiciele sektora bankowego i technologicznego, a spotkanie poprowadzi Damian Szymański, wiceszef serwisu money.pl.

Z kolei w debacie w ramach ścieżki tematycznej „Global Economy & Banking” udział weźmie Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku. O sytuacji globalnej gospodarki dyskutować będzie m.in. z prof. Markiem Belką, byłym premierem, posłem do Parlamentu Europejskiego.

–  Biznes nieustannie potrzebuje inspiracji, najlepiej z różnych dziedzin, tak by oferowane produkty i usługi coraz lepiej odpowiadały potrzebom współczesnych klientów. Impact’24 to idealna okazja do tego, by łapać takie impulsy, a potem wplatać je w prowadzony biznes. Dla nas to również wyjątkowe miejsce, bo rok temu właśnie podczas Impact’23 po raz pierwszy zaprezentowaliśmy VeloMarket – platformę e-commerce, która wspiera ekologiczne wybory Polaków. To przykład takiego właśnie wychodzenia „beyond banking” oraz inspirowania się zarówno stylem życia konsumentów, jak i przełomowymi rozwiązaniami. Teraz jedziemy do Poznania nie tylko dzielić się eksperckimi opiniami, szukać nowych obszarów działania, ale również z nominacją do Nagród Money.pl dla VeloMarketu właśnie, w kategorii Technologia Roku – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Przedstawiciele VeloBanku, oprócz udziału w panelach dyskusyjnych Impact’24, zostali zaproszeni do dyskusji prowadzonych w formule okrągłego stołu. Adam Marciniak weźmie udział w rozmowach dot. obszaru finansów, zaś Przemysław Koch w spotkaniu na temat sztucznej inteligencji w służbie biznesu.

Impact’24 to wiodące w Europie Środkowo-Wschodniej, przekrojowe i dopracowane pod względem merytoryki spotkanie, przyciągające w tym roku takich mówców, jak Michelle Obamę, byłą pierwszą damę Stanów Zjednoczonych, Sannę Marin, byłą premier Finlandii, czy Chrisa Baileya, autora bestsellerów dotyczących produktywności.

Szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie: https://impactcee.com/impact/2024/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.