Komunikaty PR

VeloBank Partnerem Supreme Impact’24

2024-05-09  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank został Partnerem Supreme największego kongresu gospodarczo-technologicznego w Europie Środkowo-Wschodniej. Napędzana technologią marka współtworzy merytoryczną część tegorocznego Impact’24. Podczas debat jej przedstawiciele podzielą się głosem dot. rozwoju biznesu z pogranicza finansów i technologii. VeloBank, który udowodnił mocną pozycję rynkową i potencjał cyfrowy, będzie obecny w kilku panelach i dyskusjach kongresu, trwającego 15 i 16 maja w Poznaniu.

O finansach i sektorze bankowym, sztucznej inteligencji, nowoczesnym przemyśle, bezpieczeństwie czy zielonej gospodarce rozmawiać będą uczestnicy tegorocznej edycji konferencji Impact. Przedstawiciele VeloBanku będą dzielić się historią transformacji banku, skutecznej walki o zapewnienie bezpieczeństwa sektora i zdobycia jak najlepszej pozycji rynkowej, by pozyskać inwestora.

W rozmowie jeden na jeden z Mikołajem Kunicą, redaktorem naczelnym Business Insider Polska, weźmie udział Adam Marciniak, Prezes Zarządu VeloBanku. Dyskusja w ramach ścieżki „Leadership” dotyczyć będzie modelowej w skali Europy transformacji i wyzwań związanych z zarządzaniem bankiem w procesie resolution.

Przemysław Koch, członek zarządu ds. operacji i IT zabierze głos w panelu dyskusyjnym „Finance zasilane sztuczną inteligencją”. W rozmowie wezmą udział przedstawiciele sektora bankowego i technologicznego, a spotkanie poprowadzi Damian Szymański, wiceszef serwisu money.pl.

Z kolei w debacie w ramach ścieżki tematycznej „Global Economy & Banking” udział weźmie Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku. O sytuacji globalnej gospodarki dyskutować będzie m.in. z prof. Markiem Belką, byłym premierem, posłem do Parlamentu Europejskiego.

–  Biznes nieustannie potrzebuje inspiracji, najlepiej z różnych dziedzin, tak by oferowane produkty i usługi coraz lepiej odpowiadały potrzebom współczesnych klientów. Impact’24 to idealna okazja do tego, by łapać takie impulsy, a potem wplatać je w prowadzony biznes. Dla nas to również wyjątkowe miejsce, bo rok temu właśnie podczas Impact’23 po raz pierwszy zaprezentowaliśmy VeloMarket – platformę e-commerce, która wspiera ekologiczne wybory Polaków. To przykład takiego właśnie wychodzenia „beyond banking” oraz inspirowania się zarówno stylem życia konsumentów, jak i przełomowymi rozwiązaniami. Teraz jedziemy do Poznania nie tylko dzielić się eksperckimi opiniami, szukać nowych obszarów działania, ale również z nominacją do Nagród Money.pl dla VeloMarketu właśnie, w kategorii Technologia Roku – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Przedstawiciele VeloBanku, oprócz udziału w panelach dyskusyjnych Impact’24, zostali zaproszeni do dyskusji prowadzonych w formule okrągłego stołu. Adam Marciniak weźmie udział w rozmowach dot. obszaru finansów, zaś Przemysław Koch w spotkaniu na temat sztucznej inteligencji w służbie biznesu.

Impact’24 to wiodące w Europie Środkowo-Wschodniej, przekrojowe i dopracowane pod względem merytoryki spotkanie, przyciągające w tym roku takich mówców, jak Michelle Obamę, byłą pierwszą damę Stanów Zjednoczonych, Sannę Marin, byłą premier Finlandii, czy Chrisa Baileya, autora bestsellerów dotyczących produktywności.

Szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie: https://impactcee.com/impact/2024/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy Biuro prasowe
2024-12-23 | 14:45

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

VeloBank otworzył swoją pierwszą placówkę w Grudziądzu, zlokalizowaną w centrum miasta przy ul. Mickiewicza 22, zaledwie kilka kroków od starówki. Dzięki dogodnej
Bankowość Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta
2024-12-23 | 11:00

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie wszystko. Polacy kultywują tradycję dzielenia się i nie zapominają
Bankowość Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
2024-12-20 | 11:50

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej

Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również od VeloBanku, który przygotował dla klientów kilka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.